0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Strategicznie o kulturze w regionie - Outlet

(Miękka)

Program rozwoju kultury w Wielkopolsce

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Strategicznie o kulturze w regionie - Outlet

Wprowadzenie
WIESŁAW BANACH
Etos Wielkopolan. Reaktywacja?
PIOTR LANDSBERG
Finansowanie kultury w Wielkopolsce
EWA OBRĘBOWSKA-PIASECKA
Życie kulturalne w Wielkopolsce: najważniejsze zjawiska początku XXI wieku
MAGDALENA GRENDA
Teatry alternatywne i ich oddziaływanie w Wielkopolsce
CEZARY KOSCIELNIAK
Transformacje regionalnej dynamiki artystycznego szkolnictwa wyższego. Przypadek Wielkopolski
JACEK SCHMIDT, ANNA WERONIKA BRZEZIŃSKA
Kultura zmienia życie. Społeczne aspekty projektów kulturalnych w Wielkopolsce
PIOTR LANDSBERG
Edukacja kulturalna w Wielkopolsce
MARCIN POPRAWSKI
Kultura jest wszędzie. Mobilność oraz skracanie dystansu ze względu na zamieszkanie uczestnika kultury w Wielkopolsce
PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI
Kultura obywatelska - współpraca kulturalna. Synergia, współdziałanie, bariery w relacji sektorów publicznego, prywatnego i obywatelskiego w dziedzinie kultury w Wielkopolsce
PIOTR KĘDZIORA
Informacja i promocja kultury w Wielkopolsce
PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI, MICHAŁ MĘKARSKI
Kultura w Wielkopolsce w perspektywie badań sondażowych - oferta kulturalna
PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI, MICHAŁ MĘKARSKI
Kultura w Wielkopolsce w -perspektywie badań sondażowych - znaczenie kultury
MARCIN POPRAWSKI
Kultura w Wielkopolsce w perspektywie badań jakościowych - potencjały i deficyty miast powiatowych
PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI, PIOTR LANDSBERG, MARCIN POPRAWSKI, MICHAŁ MĘKARSKI
Analiza SWOT dla rozwoju kultury w Województwie Wielkopolskim
MARCIN POPRAWSKI, PRZEMYSŁAW KIELISZEWSKI, PIOTR LANDSBERG
Cele, priorytety, działania i kierunki rozwoju dla kultury w Wielkopolsce
JACEK SÓJKA
Kultura jako „kapitał"

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Pozostałe książki
    1. Historia
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Antropologia, etnologia
  • Redakcja: Przemysław Kieliszewski, Marcin Poprawski, Jacek Sójka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323223313
  • EAN: 9788323223313
  • Liczba stron: 234
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.41kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!