0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Socjologia

Socjologia to nauka społeczna zajmująca się badaniem funkcjonowania człowieka w społeczeństwie. W jej ramach bada się powszechne normy i reguły i ich wpływ na więzi międzyludzkie. Socjologowie zajmujący się społeczną dynamiką obserwują grupy, takie jak rodziny, wspólnoty oraz śledzą podziały i konflikty.

W kategorii Socjologia księgarni medycznej PZWL znajdą Państwo poradniki, publikacje naukowe i książki popularnonaukowe. Bogata oferta wydawnicza zamieszczona w tej kategorii pozwoli na zgłębienie tematów związanych z socjologią współczesną. Dostępne dla czytelniczek i czytelników są książki traktujące o historii myśli socjologicznej, a także nowoczesne podręczniki dla studentów kierunków społecznych.

W przygotowaniu do kolokwiów i egzaminów pomocne będą teksty dotyczące praktycznego wymiaru nauk socjologicznych. Z pewnością podręczniki do statystyki wraz z ćwiczeniami to potrzebna pomoc dydaktyczna. Bez podstaw statystyki, czy w ogóle badań ilościowych, przeprowadzanie eksperymentów socjologicznych byłoby niemożliwe. Inne jakościowe metody badań społecznych są równie istotne dla adeptów socjologii. W tej kategorii znajdą Państwo wiele pozycji dotyczących eksperymentalnych metod badawczych oraz sposobów ich przeprowadzania.

Księgarnia PZWL w kategorii Socjologia umieściła również teksty humanistyczne z pogranicza socjologii i innych nauk społecznych. Takie podejście pozwala na integrację rozmaitych nauk humanistycznych. Ponadto pokazuje istotną rolę socjologii w kształtowaniu się dyskursu naukowego w ogóle. Publikacje interdyscyplinarne, opierające się źródłowo na socjologicznych zdobyczach badawczych, mogą również posłużyć jako punkt wyjścia do zainteresowania socjologią samą w sobie.

Wśród wielu książek socjologicznych znajdą Państwo również publikacje odnoszące się do najnowszych wydarzeń i procesów. Socjologiczna analiza zjawisk współczesnych pozwala na głębszy wgląd w naturę współczesnego świata.

W szczególności polecamy Państwa uwadze podręcznik Wydawnictwa Naukowego PWN „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne”. Publikacja stanowi przewodnik po badaniach socjologicznych. Z niego czytelnicy i czytelniczki dowiedzą się, w jaki sposób planować i przeprowadzać eksperymenty naukowe. Autorka porusza też zagadnienie interpretacji wyników.

Tę oraz inne teksty z zakresu socjologii znajdą Państwo w księgarni medycznej PZWL. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty.

Znaleziono: 16 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Paradoksy wolności - Marian Golka - 29 %

Paradoksy wolności

Książka (miękka)
24,70 zł 34,90 zł
Do koszyka
Paradoksy wolności - Marian Golka - 29 %

Paradoksy wolności

Autor: Marian Golka
Wydawca: PIW
Tezą książki jest wolność, wartość tak istotna, że należy zrobić wszystko, by ją zdobyć i zachować – włącznie z jej relatywnym samoograniczeniem, gdy zachodzi taka konieczność. Autor mierzy s...
24,70 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pamięć społeczna i jej implanty - Marian Golka - 28 %

Pamięć społeczna i jej implanty, 5

Książka (miękka ze skrzydełkami)
25,85 zł 35,70 zł
Do koszyka
Pamięć społeczna i jej implanty - Marian Golka - 28 %

Pamięć społeczna i jej implanty

5

Autor: Marian Golka
Wydawca: Scholar
Bez pamięci – tak indywidualnej, jak i społecznej – trudno żyć, a jednocześnie łatwo ją stracić, łatwo zapomnieć. Potrzebujemy pamięci z różnych powodów i z różnych...
25,85 zł 35,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Socjologia kultury - Marian Golka

Socjologia kultury

Książka (twarda)
Niedostępny
Socjologia kultury - Marian Golka

Socjologia kultury

Autor: Marian Golka
Wydawca: Scholar
Autor podejmuje wszystkie istotne problemy socjologii kultury. Omawia sposoby rozumienia kultury spotykane w socjologii oraz liczne typologie zjawisk kulturowych. Charakteryzuje procesy nabywania k...
Niedostępny
Zobacz więcej
Język reklamy - Wacław Smid

Język reklamy

Książka (miękka)
Niedostępny
Język reklamy - Wacław Smid

Język reklamy

Autor: Wacław Smid
Wydawca: CeDeWu
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma tak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej - Wacław Smid

Leksykon Boss Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi Leksykon komunikacji medialnej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 3 leksykonów przydatnych w biznesie.Boss LeksykonProponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Socjologia sztuki - Outlet - Marian Golka

Socjologia sztuki - Outlet

Książka (miękka ze skrzydełkami)
OUTLET
Niedostępny
Socjologia sztuki - Outlet - Marian Golka

Socjologia sztuki - Outlet

Autor: Marian Golka
Wydawca: Difin
Książka ma charakter podręcznika z zakresu socjologii kultury i sztuki. Analizuje rolę i funkcje sztuki (przede wszystkim sztuk plastycznych) w życiu społecznym. Jak pisze Autor: (…) sztuka ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Socjologia sztuki - Marian Golka

Socjologia sztuki

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Niedostępny
Socjologia sztuki - Marian Golka

Socjologia sztuki

Autor: Marian Golka
Wydawca: Difin
Książka ma charakter podręcznika z zakresu socjologii kultury i sztuki. Analizuje rolę i funkcje sztuki (przede wszystkim sztuk plastycznych) w życiu społecznym. Jak pisze Autor: (…) sztuka ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Wykłady z komunikacji społecznej / Zasady kultu wyobraźni / Ontologia sukcesu - Wacław Smid

Wykłady z komunikacji społecznej / Zasady kultu wyobraźni / Ontologia sukcesu

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 3 książek.Wykłady z komunikacji społecznejCałość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunik...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon komunikacji medialnej - Outlet - Wacław Smid

Leksykon komunikacji medialnej - O...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Leksykon komunikacji medialnej - Outlet - Wacław Smid

Leksykon komunikacji medialnej - Outlet

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
ZAPROSZENIE DO LEKTURY Prezentowana Państwu praca jest pierwszą tego typu pozycją na polskim rynku księgarskim; z tego względu należy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych a może nawet p...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon komunikacji medialnej - Wacław Smid

Leksykon komunikacji medialnej

Książka (miękka)
Niedostępny
Leksykon komunikacji medialnej - Wacław Smid

Leksykon komunikacji medialnej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
ZAPROSZENIE DO LEKTURY Prezentowana Państwu praca jest pierwszą tego typu pozycją na polskim rynku księgarskim; z tego względu należy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych a może nawet p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Imiona wielokulturowości - Outlet - Marian Golka

Imiona wielokulturowości - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Imiona wielokulturowości - Outlet - Marian Golka

Imiona wielokulturowości - Outlet

Autor: Marian Golka
Wydawca: Muza
Seria: SPECTRUM
Różnorodność kulturowa ludzkiego świata jest imponująca. Języki, ubiory, budowle, obyczaje, kulinaria, sztuki, religie były, a często nadal sa, bardzo zróżnicowane. Różnice, k...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Imiona wielokulturowości - Marian Golka

Imiona wielokulturowości

Książka (miękka)
Niedostępny
Imiona wielokulturowości - Marian Golka

Imiona wielokulturowości

Autor: Marian Golka
Wydawca: Muza
Seria: SPECTRUM
Różnorodność kulturowa ludzkiego świata jest imponująca. Języki, ubiory, budowle, obyczaje, kulinaria, sztuki, religie były, a często nadal sa, bardzo zróżnicowane. Różnice, k...
Niedostępny
Zobacz więcej
BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej - Wacław Smid

BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 2 leksykonów:Leksykon komunikacji medialnejObjaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, fi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dyskurs i narracja w kontekście nowych mediów - Wacław Smid

Dyskurs i narracja w kontekście nowych mediów

Autor: Wacław Smid
Wydawca: CeDeWu
Pojęcia typu „dyskurs", „narracja" czy też „nowe media" weszły na stałe do współczesnego słownika i stały się synonimem nowoczesnej kultury. Stąd w pracy poś...
Niedostępny
Zobacz więcej
Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Wacław Smid

Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu - Wacław Smid

Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę d...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 16 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20