• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Scaling Up (eBook)

Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2020

  • Autor: Verne Harnish

  • Tłumacz: Jacek Konieczny

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
89,00 zł
80,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 8,90 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Scaling Up

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu! Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym: • International Book Awards w kategorii General Business. • National Indie Excellence Award w kategorii General Business. • Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business. Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy: • ludzie, • strategia, • realizacja, • pieniądze. Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie. Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić. Sięgnij po zaktualizowane i uzupełnione wydanie z nową okładką!

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-21015-1
  • ISBN druku: 978-83-01-20975-9
  • Liczba stron: 296
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie. Narzędzia zwiększania skali 1
	1. Ogólny zarys. Ludzie, strategia, realizacja, pieniądze 5
	2. Przeszkody. Przywództwo, infrastruktura i marketing 27
Zwiększanie skali. Ludzie 43
Wprowadzenie 45
	3. Liderzy. AOF i AOP twojej firmy 51
	4. Zespół. Przyciąganie i zatrudnianie 73
	5. Menedżerowie (coachowie). Utrzymywanie i rozwijanie (kształcenie) zespołu 85
Zwiększanie skali. Strategia 101
Wprowadzenie 103
	6. Rdzeń. Wartości, sens istnienia i kompetencje 111
	7. 7 Warstw Strategii. Jak zdominować branżę 127
	8. Jednostronicowy Plan Strategiczny. Narzędzie do planowania strategicznego 147
Zwiększanie skali. Realizacja 167
Wprowadzenie 169
	9. Priorytet. Uwaga, linia mety i zabawa 175
	10. Dane. Wzmacniająca prognoza 189
	11. Rytm spotkań. Puls organizacji 207
Zwiększanie skali. Pieniądze 227
Wprowadzenie 229
	12. Pieniądze. Przyspieszenie przepływów pieniężnych 233
	13. Księgowość. Napędzanie rentowności 243
	14. Potęga Jednego. 7 najważniejszych dźwigni 257
Co dalej? 5 rzeczy, które możecie zrobić już teraz 275
Kluczowe zasoby Scaling Up 279

80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce! Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestol...
15,30 zł 17,00 zł
Do koszyka

Przestępczość w sektorze paliwowym i jej zwalczanie - Organy ścigania i instytucje państwowe a przestępstwa paliwowe jako element transformacji ustrojowej

Praca dotyczy tematu pozostającego w obszarze jednego z najpoważniejszych zagrożeń we współczesnym świecie. Obok niszczenia środowiska naturalnego w wyniku różnorodnych procesów agresji ekologicznej oraz terroryzmu do zagrożeń tych...
3,15 zł 3,50 zł
Do koszyka

Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Struktury klastrowe jako narzędzie zarządzania w jednostkach opartych na wiedzy

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...
13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

Strategie sprzedaży hurtowej

Publikacja przedstawia szczegółowe opisy strategii sprzedaży hurtowej umożliwiające opracowanie własnego planu działania. Podpowie Ci m.in. czy warto stosować strategię w perspektywie długoterminowej, jakie są zalety i wady strategii proces&oacu...
3,15 zł 3,50 zł
Do koszyka

Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Współpraca partnerska jako element zarządzania rozwojem miast kreatywnych

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Lulturowe ramy zarządzania - WPROWADZENIE

Kultura ukierunkowuje sposób myślenia o człowieku, ustanawia też ramy tego, co uznaje się za sposoby realizacji człowieczeństwa. Jest zawsze „czyjąś” kulturą, ponieważ tworzą ją konkretni ludzie i w niej się wyrażają. Bogactwo ludzko...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.