Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
Druga część bogato ilustrowanej dwutomowej książki poświęconej pojazdom produkowanym w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie od 1978 do 2011 roku. Opisano samochody produkowane seryjnie, montowane oraz prototypy. W drugiej części ujęto następujące pojazdy: Polski Fiat 125p/FSO 1500 (różne odmiany i prototypy), FSO Polonez (różne odmiany i prototypy), Fiat Ritmo, Opel Astra F (I), Daewoo Tico, Daewoo Espero, Daewoo Lanos, Daewoo Nubira, Daewoo Leganza, Daewoo Matiz, Daewoo Tacuma i Chevrolet Aveo oraz prototypy FSO (m.in. mikrobus wycieczkowy; Analog; Wars; BR-83, 85 i 87) i modele samochodów rozpatrywanych jako pojazdy licencyjne lub montowane. Uwzględniono historię powstania i rozwój konstrukcji oraz podstawowe dane techniczne. Opis każdego pojazdu zilustrowano wieloma zdjęciami, często dotychczas niepublikowanymi.
Odbiorcy: miłośnicy motoryzacji, hobbyści oraz wszyscy zainteresowani samochodami projektowanymi, produkowanymi i montowanymi w FSO.