0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

SOCIAL MEDIA STRATEGICZNIE WPROWADZENIE - ROZDZIAŁ 2. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W STRATEGII ORGANIZACJI

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Iwona Lupa-Wójcik

  • Wydawca: Sophia

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

SOCIAL MEDIA STRATEGICZNIE WPROWADZENIE - ROZDZIAŁ 2. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W STRATEGII ORGANIZACJI

Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków „strategie social media” najczęściej traktują o zasadach obecności w tych mediach, podczas gdy istnieją również inne możliwości wykorzystania tychże kanałów. Zbyt często pomijany jest fakt, iż wykorzystanie mediów społecznościowych wykracza również poza marketing, a co dopiero promocję. Do napisania tej książki autorkę skłoniło przede wszystkim to, iż w praktyce bardzo często nadużywane jest pojęcie „strategii”. Używane jest ono zwykle w kontekście obecności organizacji w mediach społecznościowych, zapominając, że media te mogą być też narzędziem działań marketingowych i pozamarketingowych (nie tyle chodzi o to, by potrafić „być” w tych mediach, ale wpierw o to, by umieć je wykorzystywać do swoich celów biznesowych i komunikacyjnych na wielu polach). Strategiczne zarządzanie marketingowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych może dać znaczną przewagę konkurencyjną, lecz wymaga nieszablonowego spojrzenia na te media i wyjścia poza ich promocyjną, a nawet marketingową rolę. Celem książki jest przedstawienie zagadnień wprowadzających do strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych w organizacji. Podjęto w niej następujące problemy: Jakie jest znaczenie strategii w organizacji i na czym polega strategiczne zarządzanie marketingowe? Jak należy rozumieć pojęcie „strategia social media”? Jakie jest miejsce mediów społecznościowych w strategii organizacji? W jaki sposób można wykorzystać media społecznościowe do realizacji celów organizacji? Na czym polega strategiczne podejście do mediów społecznościowych? Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków, którzy chcą zgłębić zagadnienia związane z planowaniem i realizacją strategicznych działań z obszaru mediów społecznościowych, nie tylko w marketingu, lecz ogólnie w zarządzaniu organizacją. Treść opracowania podzielono na cztery rozdziały. W rozdziale pierwszym omówiono koncepcję marketingu strategicznego. Zdefiniowano, czym naprawdę jest strategia, przedstawiając m.in. jej militarną genezę. Omówiono też wybrane rodzaje strategii, a także opisano zarys koncepcji strategii blue ocean, strategii gry rynkowej i koncepcji V2MOM. W dalszej kolejności zaprezentowano projekt i sposób realizacji strategii, wskazując m.in. kluczowe czynniki jej wykonania. Ważne było też omówienie idei zarządzania strategicznego i jego narzędzi. Ostatni podrozdział poświęcono strategii marketingowej. Przedstawiono wpierw rolę marketingu w zarządzaniu strategicznym oraz różnicę między zarządzaniem marketingowym a zarządzaniem marketingiem. Opisano charakterystykę strategicznego zarządzania marketingowego oraz planu marketingowego. Omówiono ponadto etapy formułowania strategii marketingowej. W drugim rozdziale skupiono się na problematyce miejsca mediów społecznościowych w strategii organizacji. Zdefiniowano wpierw pojęcie tych mediów i wytypowano ich rodzaje. Wskazano też na ich podstawowe cechy. W dalszej kolejności przedstawiono rozważania na temat tego, czy media społecznościowe sprawdzą się w każdej organizacji. Zwrócono uwagę na aspekty, którymi nie charakteryzuje się strategia social media. Przedstawiono ponadto problem uwzględnienia mediów społecznościowych w strategii organizacji. Trzeci rozdział traktuje o obszarach wykorzystania mediów społecznościowych w organizacji. W pierwszym podrozdziale omówiono obszar marketingu (i PR). Wyjaśniono, co oznacza pojęcie social media marketingu (SMM). Przedstawiono koncepcję social media marketing-mix oraz określono korzyści stosowania SMM w praktyce. Ważną częścią tego rozdziału było też omówienie problemu zastosowania mediów społecznościowych w badaniach marketingowych. Zaprezentowano m.in. narzędzia analityczne, które są w tym zakresie pomocne, a także zaakcentowano problem analizy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. W dalszej części rozdziału przedstawiono możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi (np. rekrutacji i selekcji pracowników ), w e-commerce, a także w usprawnieniu komunikacji wewnętrznej. W ostatnim rozdziale zdefiniowano etapy planowania strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych w różnych obszarach działalności. Ważnym obszarem zastosowania tych mediów jest marketing, wobec czego przedstawiono model RENL, który reprezentuje strategiczne podejście do social media marketingu. Trzeci podrozdział poświęcono problemowi organizacji i koordynowania wykonania strategicznego planu wykorzystania social media. Na koniec krótko wspomniano o wybranych wskaźnikach skuteczności i efektywności wykonania strategicznego planu wykorzystania social media. Książka ta stanowi jedynie wprowadzenie do zagadnienia strategicznego wykorzystania mediów społecznościowych w organizacji. Powstała ona głównie na podstawie źródeł wtórnych: raportów, publikacji branżowych i naukowych (monografii i czasopism). Przedstawiono w niej case study z praktyki działalności różnych firm. Zapoczątkowuje ona cały cykl publikacji pod hasłem: „Social media strategicznie”, w których omawiana problematyka będzie bardziej zgłębiana.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura popularnonaukowa
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65929-58-7
  • ISBN druku: 978-83-65929-58-7
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka

Zaufanie w organizacji innowacyjnej

Globalizacja, wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Mózg - Fabryka Sukcesu. Najskuteczniejsze strategie ludzi biznesu.

Mózgnajczęściej zarysowuje się jako tajemnicza, fascynująca oraz niezgłębiona machina. Anna Urbańska zaprasza do świata uwodzicielskiej neuronauki i biznesu. Autorka odsłania misterium funkcjonowania mózgu, tym samym dając narzędzia do le...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Modele formułowania strategii policji jako jednostki administracji rządowej w Polsce

Fragment recenzji prof. Tomasza Kafla z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie:Autorzy podjęli w monografii temat trudny i aktualny, który na gruncie polskim można uznać za nowatorski. Dotyczy on projektowania i wdrażania strategii je...
9,21 zł 13,15 zł
Do koszyka

JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2

Rozdziały 1-2 z publikacji pt. "Java. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa: Krzysztof Barteczko. Rozdział 1. KlasyRozdział 2. Ponowne wykorzystanie klas. Książka przedstawia sposoby i techniki programowania ...
109,04 zł 121,15 zł
Do koszyka

Strategie Sukcesu Rewolucyjne Metody Negocjacji dla Nowej Ery

Odkryj tajemnice skutecznych negocjacji i przekształć każde wyzwanie w okazję. Być dobrym negocjatorem to nie tylko książka to mapa drogowa prowadząca przez zawiłości negocjacji, ukazująca, jak przekształcić konflikty w współpracę i osiągać cele...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka

Ormiańsko-turecki konflikt 1915 roku we francuskojęzycznych i rosyjskojęzycznych (multi)mediach w XXI wieku – wybrane zagadnienia

Przedmiotem niniejszej monografii jest sposób prezentacji ormiańsko-tureckich stosunków w dyskursie medialnym XXI wieku, głównie na podstawie wydań internetowych francuskojęzycznych i rosyjskojęzycznych środków masowego prze...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!