0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 2016

  • Autor: Ilona Urbanyi-Popiołek, Joanna Kizielewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
39,90 zł
35,91 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,99 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej

Publikacja jest oryginalnym opracowaniem wypełniającym lukę na polskim rynku wydawniczym. Nie ma zwartej publikacji, ani w obszarze ekonomiki transportu morskiego ani ekonomiki turystyki, tak wyczerpująco i interesująco prezentującej zagadnienia rynku usług morskiej żeglugi wycieczkowej. (...) Praca prezentuje najbardziej aktualne z dostępnych dane, charakteryzuje szeroko, ale w uporządkowany sposób zjawiska właściwe dla podjętej tematyki, napisana w sposób przystępny, treść jest interesująca. Prof. dr hab. Elżbieta Załoga

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-19039-2
  • ISBN druku: 978-83-01-18098-0
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie                                                              7

ROZDZIAŁ 1. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA W ROZWAŻANIACH TEORETYCZNYCH                                           9
	1.1. Pojęcie i istota morskiej żeglugi wycieczkowej (Joanna Kizielewicz, Ilona Urbanyi-Popiołek)                                 9
	1.2. Klasyfikacja morskiej żeglugi wycieczkowej (Joanna Kizielewicz)                 12
	1.3. Rys historyczny rozwoju morskiej żeglugi wycieczkowej                        19
		1.3.1. Rozwój turystyki statkami wycieczkowymi (Joanna Kizielewicz)             19
		1.3.2. Rozwój turystyki promowej (Ilona Urbanyi-Popiołek)                     32
	1.4. Motywy podejmowania morskich podróży wycieczkowych                       44
		1.4.1. Motywy morskich podróży statkami wycieczkowymi (Joanna Kizielewicz)     44
		1.4.2. Motywy turystycznych podróży promami (Ilona Urbanyi-Popiołek)           52

ROZDZIAŁ II. ŻEGLUGA MORSKA STATKAMI WYCIECZKOWYMI (Joanna Kizielewicz)                                             59
	2.1. Morskie destynacje turystyczne                                             59
	2.2. Morskie terminale pasażerskie – studia przypadków                            74
	2.3. Organizatorzy żeglugi morskiej statkami wycieczkowymi – studia przypadków       82
	2.4. Oferta armatorów morskich linii wycieczkowych – studia przypadków              90
		2.4.1. Zakres usług oferowanych pasażerom morskich statków wycieczkowych       90
		2.4.2. Trasy morskich rejsów wycieczkowych                                 100

ROZDZIAŁ III. WYBRANE EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA RYNKU USŁUG MORSKIEJ ŻEGLUGI WYCIECZKOWEJ (Joanna Kizielewicz)                                            107
	3.1. Struktura przewozów morskimi statkami wycieczkowymi                        107
	3.2. Koszty armatorów statków wycieczkowych                                   113
	3.3. Zatrudnienie na morskich statkach wycieczkowych                             117
	3.4. Wydatki pasażerów statków wycieczkowych                                  122

ROZDZIAŁ IV. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA NA PROMACH PASAŻERSKICH (Ilona Urbanyi-Popiołek)                         126
	4.1. Morskie połączenia promowe o charakterze turystycznym                        126
	4.2. Pasażerskie terminale promowe – studia przypadków                           134
	4.3. Organizatorzy turystyki promowej – studia przypadków                         143
	4.4. Oferta armatorów linii promowych na rynku turystycznym – studia przypadków      158

ROZDZIAŁ V. WYBRANE EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA RYNKU USŁUG TURYSTYKI PROMOWEJ (Ilona Urbanyi-Popiołek)                                          166
	5.1. Struktura rynku przewozów promowych o charakterze turystycznym               166
	5.2. Koszty armatorów linii promowych                                         182
	5.3. Wydatki pasażerów linii promowych                                        188

ROZDZIAŁ VI. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA W POLSCE             192
	6.1. Turystyka statkami wycieczkowymi w Polsce (Joanna Kizielewicz)                192
	6.2. Turystyka promowa w Polsce (Ilona Urbanyi-Popiołek)                         205

Bibliografia                                                                216
	Publikacje zwarte                                                            216
	Źródła internetowe                                                           222

Spis tabel                                                                  225

Spis rysunków                                                             228

Spis fotografii                                                              230

Spis wykresów                                                              232

Inni Klienci oglądali również

99,00 zł
Do koszyka

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił ...
32,10 zł 35,67 zł
Do koszyka

Sprzedaż usług

SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Doskonalenie jakości usług szkoleniowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy

Tocząca się w ostatnich latach dyskusja w sprawie edukacji na rzecz bezpieczeństwa, z włączeniem bezpieczeństwa i higieny pracy (bhp), angażuje poza organami nadzoru nad warunkami pracy, także inne instytucje. Problematyka ta coraz częściej obecna jest...
28,09 zł 31,21 zł
Do koszyka

Imigranci a komunikacja międzykulturowa w sferze usług publicznych w Polsce

Monografia stanowi wartościowe studium teoretyczno-analityczno-empiryczne, poświęcone komunikacji międzykulturowej w sferze usług publicznych. Sfera ta formalizuje i strukturalizuje związki międzykulturowe. W istocie rzeczy praca traktuje o uniwersalny...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka

Rynek usług szkoleniowych w Polsce

Przedmiot rozważań ujęto w pięciu rozdziałach. W rozdziale pierwszym dokonano eksplikacji podstawowych pojęć związanych ze szkoleniami. Szkolenie przedstawiono jako przedmiot zainteresowania różnych dyscyplin naukowych, ujęty na tle wybranych ws...
4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Rynek e-usług w Polsce – funkcjonowanie i kierunki rozwoju

W rozdziale pierwszym omówiono problemy terminologiczne związane z rynkiem e-usług – pojęcie, strukturę i cechy rynku e-usług. W rozdziale drugim podjęto próbę charakterystyki rynku e-usług w Polsce na początku XXI wieku. Dokonano t...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.