• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie medyczne - szeroka oferta »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Psychiatria dzieci i młodzieży. Tom 2 (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2021

  • Redakcja naukowa: Małgorzata Janas-Kozik, Tomasz Wolańczyk

  • Wydawca: PZWL

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
159,00 zł
143,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,90 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Psychiatria dzieci i młodzieży. Tom 2

Nowoczesny podręcznik przygotowany na podstawie aktualnej wiedzy. Książka odwołuje się do nowoczesnych systemów klasyfikacyjnych (DSM-5, ICD-11), jak również obejmuje najbardziej aktualną farmakoterapię oraz oddziaływania pozafarmakologiczne. Obszerny materiał został przedstawiony w dwóch tomach, w częściach: Podstawy, Klinika, Terapia. W części Podstawy przedstawiono systemy klasyfikacyjne i diagnostyczne stosowane w psychiatrii wieku rozwojowego. Omówiono metodykę badania psychiatrycznego dziecka i adolescenta, w tym badanie psychologiczne wraz z rolą kwestionariuszy i testów psychologicznych oraz badania neurologiczne. Przedstawiono również narzędzia diagnostyczne do oceny nasilenia objawów psychopatologicznych. Ponadto omówiono aspekty prawne w psychiatrii dzieci i młodzieży oraz psychiatrię sądową nieletnich. W części Klinika omówiono zaburzenia neurorozwojowe oraz zaburzenia należące do spektrum schizofrenii i chorób afektywnych. Przedstawiono również szerokie spektrum wielu innych zaburzeń psychicznych o różnym podłożu z uwzględnieniem farmakologicznych i pozafarmakologicznych metod leczenia. Oddzielne rozdziały poświęcono problematyce FASD oraz dziecku – ofierze przemocy w rodzinie, zaburzeniom psychicznym w chorobach somatycznych, a także psychiatrii konsultacyjnej. W części Terapia znalazły się wiadomości z zakresu planowania terapii w psychiatrii dzieci i młodzieży oraz stosowanych metod terapeutycznych (m.in.: metoda behawioralno-poznawcza, systemowa, psychodynamiczna). Przedstawiono podstawy farmakoterapii, a także farmakoterapię opartą na faktach. Publikacja skierowana jest do lekarzy specjalizujących się w psychiatrii dzieci i młodzieży i w psychiatrii ogólnej, a także psychologów, neurologów dziecięcych, pediatrów i psychoterapeutów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Medycyna »
    3. Psychiatria
  • Redakcja: Małgorzata Janas-Kozik, Tomasz Wolańczyk
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-200-6524-4
  • ISBN druku: 978-83-200-6465-0
  • Liczba stron: 700
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
16. Zaburzenia przywiązania – Tomasz Srebnicki  3
	16.1. Wprowadzenie – pojęcie przywiązania 3
	16.2. Zachowania przywiązaniowe a więź  3
	16.3. Normatywne wzorce przywiązania 4
	16.4. Nieprawidłowe przywiązanie jako zaburzenie 6
	16.5. Zaburzenia współwystępujące 9
	16.6. Diagnoza i identyfikacja problemów z przywiązaniem 9
	16.7. Postępowanie 9
	16.8. Leczenie farmakologiczne 12
	16.9. Rokowanie 13
17. Zaburzenia stresowe pourazowe – Małgorzata Dąbkowska 15
	17.1. Zaburzenie stresowe pourazowe (post-traumatic stress disorder, PTSD) 15
	17.2. Ostre zaburzenie stresowe (acute stress disorder, ASD) 32
	17.3. Zaburzenia adaptacyjne  38
18. Zaburzenia dysocjacyjne – Małgorzata Dąbkowska 45
	18.1. Definicja zaburzenia  45
	18.2. Kryteria diagnostyczne zaburzeń dysocjacyjnych w klasyfikacji DSM-5 46
	18.3. Etiologia 49
	18.4. Epidemiologia 51
	18.5. Diagnoza, objawy kliniczne 52
	18.6. Różnicowanie 53
	18.7. Współchorobowość 54
	18.8. Postępowanie i terapia 54
	18.9. Podsumowanie 56
19. Zaburzenia psychiatryczne w przebiegu endokrynopatii – Andrzej Siwiec, Krzysztof M. Wilczyński  57
	19.1. Wprowadzenie 57
	19.2. Definicja zespołu psychoendokrynnego 58
	19.3. Psychopatologia zaburzeń funkcji tarczycy 59
	19.4. Psychopatologia zaburzeń funkcji gruczołów przytarczycznych i gospodarki wapniowo-fosforanowej 66
	19.5. Psychopatologia zaburzeń funkcji kory nadnerczy 71
	19.6. Wnioski końcowe 77
20. Zaburzenia jedzenia i odżywiania się – Małgorzata Janas-Kozik, Marta Tyszkiewicz-Nwafor, Artur Pałasz 81
	20.1. Wprowadzenie 81
	20.2. Jadłowstręt psychiczny 81
	20.3. Żarłoczność psychiczna  97
	20.4. Zaburzenie z napadami objadania się  103
	20.5. Zaburzenie polegające na ograniczaniu/unikaniu przyjmowania pokarmów 109
	20.6. Inne określone zaburzenia jedzenia i odżywiania się oraz nieokreślone zaburzenia jedzenia  112
21. Zaburzenia wydalania – Urszula Szymańska 115
	21.1. Enuresis  115
	21.2. Encopresis 133
22. Zaburzenia snu u dzieci i młodzieży – Ksymena Urbanek 143
	22.1. Wprowadzenie 143
	22.2. Klasyfikacje zaburzeń snu 152
	22.3. Zaburzenia z bezsennością 153
	22.4. Zaburzenie z nadmierną sennością 166
	22.5. Narkolepsja 168
	22.6. Zaburzenie okołodobowego rytmu snu i czuwania 173
	22.7. Parasomnie 174
	22.8. Zespół niespokojnych nóg 181
	22.9. Inne zaburzenia ruchowe związane ze snem 183
23. Zaburzenia dezorganizujące, kontroli impulsów i zachowania – Tomasz Srebnicki 187
	23.1. Wprowadzenie 187
	23.2. Zaburzenia zachowania w DSM-5 189
	23.3. Epidemiologia 195
	23.4. Diagnostyka różnicowa i zaburzenia współwystępujące 196
	23.5. Przebieg 197
	23.6. Czy zawsze „schodzą na złą drogę”? Czynniki protekcyjne w zaburzeniach zachowania 197
	23.7. Obraz kliniczny a wiek dziecka 198
	23.8. Etiologia  198
	23.9. Postępowanie 202
24. Zaburzenia związane z używaniem substancji psychoaktywnych – Kamil Kozera, Lena Cichoń 207
	24.1. Wprowadzenie i podstawowe definicje 207
	24.2. Kryteria diagnostyczne według DSM-5 210
	24.3. Kryteria diagnostyczne według ICD-11 213
	24.4. Etiologia zaburzeń używania substancji psychoaktywnych 215
	24.5. Epidemiologia zaburzeń używania substancji wśród dzieci i młodzieży 220
	24.6. Objawy kliniczne związane z używaniem SPA  223
	24.7. Badania laboratoryjne w zaburzeniach używania substancji 224
	24.8. Diagnoza różnicowa zaburzeń związanych z używaniem SPA 227
	24.9. Współchorobowość w zaburzeniach używania SPA 229
	24.10. Postępowanie w zaburzeniach używania SPA 231
	24.11. Psychopatologia zaburzeń związanych z używaniem alkoholu etylowego 235
	24.12. Psychopatologia zaburzeń związanych z używaniem kannabinoli 243
	24.13. Psychopatologia zaburzeń związanych z używaniem substancji halucynogennych 248
	24.14. Psychopatologia zaburzeń związanych z odurzaniem się substancjami wziewnymi 256
	24.15. Psychopatologia zaburzeń związanych z używaniem opioidów 259
	24.16. Psychopatologia zaburzeń związanych z używaniem substancji przeciwlękowych, nasennych i uspokajających 265
	24.17. Psychopatologia zaburzeń związanych z używaniem substancji psychostymulujących 267
	24.18. Psychopatologia zaburzeń związanych ze stosowaniem nowych substancji psychoaktywnych – tzw. dopalaczy 273
	24.19. Inne zagadnienia związane z używaniem substancji 281
25. Uzależnienia behawioralne – Joanna Hyrnik  287
	25.1. Wprowadzenie 287
	25.2. Definicja zaburzenia 287
	25.3. Rys historyczny 288
	25.4. Kryteria diagnostyczne 289
	25.5. Uwarunkowania i czynniki ryzyka  291
	25.6. Epidemiologia 293
	25.7. Objawy kliniczne 294
	25.8. Diagnoza różnicowa 295
	25.9. Współchorobowość 296
	25.10. Leczenie 297
	25.11. Podsumowanie 297
26. Zaburzenia osobowości – Anna Kaźmierczak- Mytkowska  299
	26.1. Wprowadzenie 299
	26.2. Dane historyczne 301
	26.3. Kryteria diagnostyczne zaburzeń osobowości według DSM-5, sekcja II 304
	26.4. Etiologia zaburzenia 310
	26.5. Epidemiologia 316
	26.6. Objawy kliniczne 316
	26.7. Diagnoza różnicowa 328
	26.8. Współchorobowość 329
	26.9. Leczenie farmakologiczne i pozafarmakologiczne według standardów NICE 2018 331
	26.10. Podsumowanie  334
27. Problematyka FASD – Małgorzata Klecka, Małgorzata Janas-Kozik  337
	27.1. Definicja choroby, zaburzenia  337
	27.2. Dane historyczne 337
	27.3. Kryteria diagnostyczne według DSM-5 339
	27.4. Terminologia diagnostyczna – perspektywa historyczna 340
	27.5. Etiologia choroby, zaburzenia – czynniki biologiczne (genetyczne), osobowościowe, środowiskowe, w tym kulturowe i społeczne 341
	27.6. Epidemiologia 342
	27.7. Objawy kliniczne  342
	27.8. Procedury badawcze 346
	27.9. Diagnoza różnicowa 348
	27.10. Współchorobowość 350
	27.11. Leczenie farmakologiczne i pozafarmakologiczne 350
	27.12. Podsumowanie 351
28. Dziecko – ofiara przemocy w rodzinie – Gabriela Jagielska, Iwona Kacperska 353
	28.1. Definicja  353
	28.2. Dane historyczne i aktualny stan prawny w Polsce 357
	28.3. Klasyfikacja według ICD-10 i DSM-5 360
	28.4. Etiologia  361
	28.5. Epidemiologia 363
	28.6. Objawy kliniczne i skutki przemocy 365
	28.7. Badania laboratoryjne i diagnoza różnicowa 374
	28.8. Leczenie 377
29. Zaburzenia psychiczne w chorobach somatycznych – Agnieszka Butwicka 383
	29.1. Epidemiologia 383
	29.2. Etiologia i patogeneza, czynniki ryzyka 383
	29.3. Rozpoznanie  386
30. Psychiatria konsultacyjna – Agnieszka Butwicka 393
	30.1. Definicja i systemy psychiatrii konsultacyjnej 393
	30.2. Pacjenci systemu psychiatrii konsultacyjnej 395
	30.3. Badanie psychiatryczne i leczenie dziecka chorego somatycznie 396
	30.4. Podsumowanie konsultacji i rekomendacje konsultanta 405
Część III. Terapia 409
31. Planowanie terapii w psychiatrii dzieci i młodzieży – Anita Bryńska, Tomasz Srebnicki, Tomasz Wolańczyk 411
	31.1. Oddziaływania psychoterapeutyczne  411
	31.2. Identyfikacja zasobów i słabych stron w procesie diagnozy i planowania interwencji 415
	31.3. Planowanie oddziaływań terapeutycznych na podstawie identyfikacji zasobów i słabych stron 417
	31.4. Leczenie farmakologiczne 423
32. Psychoedukacja w psychiatrii dzieci i młodzieży – Katarzyna Szamburska-Lewandowska  427
	32.1. Wprowadzenie 427
	32.2. Definicja psychoedukacji  428
	32.3. Istota i cele psychoedukacji 429
	32.4. Zaburzenia psychiczne wieku rozwojowego 430
	32.5. Grupy odbiorców i rodzaje oddziaływań psychoedukacyjnych w psychiatrii dzieci i młodzieży 430
	32.6. Psychoedukacja w odniesieniu do wybranych zaburzeń psychicznych wieku rozwojowego  433
	32.7. Podsumowanie 447
33. Terapia poznawczo-behawioralna – Anita Bryńska 473
	33.1. Założenia terapii poznawczo-behawioralnej 473
	33.2. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi 474
	33.3. Zaburzenia zachowania 475
	33.4. Zaburzenia lękowe 477
	33.5. Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne  478
	33.6. Zaburzenia tikowe 479
	33.7. Zaburzenia ze spektrum autyzmu 480
	33.8. Zaburzenia depresyjne 482
	33.9. Zaburzenia odżywiania 484
34. Terapia systemowa – Barbara Józefik 487
	34.1. Definicja i rozwój podejścia 487
	34.2. Podstawowe pojęcia: definicja systemu, pojęcie cyrkularności, rozumienie objawów  490
	34.3. Nurty i szkoły systemowej terapii rodzin 492
	34.4. Znaczenie systemowego podejścia i terapii rodzin w leczeniu zaburzeń emocjonalnych dzieci i młodzieży 502
	34.5. Systemowa terapia rodzin w praktyce klinicznej 504
	34.6. Inne formy systemowej praktyki 506
	34.7. Podsumowanie 508
35. Psychoterapia psychodynamiczna – Maciej Pilecki 511
	35.1. Definicja psychoterapii psychodynamicznej 511
	35.2. Sigmund Freud i jego odkrycia 514
	35.3. Rozwój myśli psychoanalitycznej i psychodynamicznej 517
	35.4. Dzieci, młodzież, rodzina w rozumieniu psychoanalitycznym oraz psychodynamicznym 518
	35.5. Czynniki leczące w psychoterapii psychodynamicznej 523
	35.6. Specyfika psychoterapii psychodynamicznej dzieci i młodzieży 526
	35.7. Wskazania do psychoterapii psychodynamicznej oraz psychoterapii psychoanalitycznej dzieci i młodzieży  531
	35.8. Uwagi końcowe 534
36. Inne oddziaływania terapeutyczne (socjoterapia, arteterapia, społeczność terapeutyczna) – Anna Kaźmierczak-Mytkowska, Katarzyna Szamburska-Lewandowska 539
	36.1. Wprowadzenie 539
	36.2. Społeczność terapeutyczna 539
	36.3. Psychoterapia grupowa 542
	36.4. Socjoterapia 546
	36.5. Arteterapia 549
	36.6. Podsumowanie 563
37. Podstawy farmakoterapii – Barbara Remberk, Artur Wiśniewski, Tomasz Wolańczyk 565
	37.1. Wprowadzenie 565
	37.2. Odmienności farmakokinetyki leków psychotropowych u dzieci i młodzieży 568
	37.3. Odmienności farmakodynamiczne leków psychotropowych u dzieci i młodzieży 571
	37.4. Leki przeciwpsychotyczne 571
	37.5. Leki przeciwdepresyjne 611
	37.6. Leki przeciwlękowe (anksjolityki) 620
	37.7. Alfa-2 agoniści 623
	37.8. Leki stosowane w leczeniu ADHD 625
38. Farmakoterapia oparta na faktach w psychiatrii dzieci i młodzieży – Filip Rybakowski  633
	38.1. Wprowadzenie 633
	38.2. Neurobiologia rozwoju w kontekście mechanizmów leczenia psychofarmakologicznego 634
	38.3. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi  635
	38.4. Zaburzenia ze spektrum autyzmu 636
	38.5. Schizofrenia i inne zaburzenia psychotyczne 639
	38.6. Depresja  640
	38.7. Zaburzenia afektywne dwubiegunowe 641
	38.8. Zaburzenia lękowe 645
	38.9. Postępowanie nieswoiste i praktyczne aspekty leczenia 646
Skorowidz 649

Małgorzata Janas-Kozik

Specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży, specjalista pediatrii. Pełnomocnik MZ ds. reformy psychiatrii dzieci i młodzieży. Kierownik Katedry Psychiatrii i Psychoterapii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, kierownik Oddziału Klinicznego Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego ŚUM posadowionego w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu.

Swoje zainteresowania naukowe ogniskuje na okresie adolescencji – fizjologicznego przebiegu, jak również charakterystycznych dla tego okresu zaburzeń. Pozostałe zainteresowania to zaburzenia odżywiania zarówno klasyczne, jak i nowe trudno diagnozowalne postaci, problematyka spektrum wrodzonych poalkoholowych zaburzeń rozwojowych (Fetal Alcohol Spectrum Disorders , FASD),  zaburzenia ze spektrum autyzmu ( Autism Spectrum Disorder, ASD) oraz choroby afektywnej dwubiegunowej (ChAD).

Jest kierownikiem grantów europejskich w przeszłości i obecnie. Autorka i współautorka podręczników oraz licznych publikacji naukowych.

Tomasz Wolańczyk

Neurolog, specjalista psychiatrii dzieci i młodzieży, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, epileptolog (certyfikat PTE). Kierownik Kliniki Psychiatrii Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego UCK WUM.

Swoje zainteresowania naukowe początkowo skupił  na padaczce i jej związkach z psychiatrią, a także wpływie choroby przewlekłej na stan psychiczny i funkcjonowanie. Kolejne obszary zainteresowań naukowych to zagadnienia psychometrii, metodologii i klasyfikacji w psychiatrii dziecięcej. Inny kierunek badawczy, powiązany z pracami psychometrycznymi, to badania epidemiologiczne nad rozpowszechnieniem wybranych zaburzeń psychicznych, a także zagadnień szczegółowych związanych z obrazem klinicznym, etiologią i powikłaniami zespołu nadpobudliwości psychoruchowej, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego, zaburzeń tikowych  i jadłowstrętu psychicznego.

Jest autorem kilku książek poradnikowych i podręczników.

11,25 zł 12,50 zł
Do koszyka

Don Kiszot z la Manczy i jego przygody - streszczenie dla młodzieży

Don Kichote z La Manchy (pełny tytuł: Przemyślny szlachcic Don Kichote z Manchy; hiszp. El ingenioso hidalgo don Quijote de la Mancha) – powieść Miguela de Cervantesa. Pierwsza część utworu została opublikowana w 1605, natomiast druga – w 1...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Angielski dla dzieci 14. Pierwsze słówka. Ćwiczenia. 8-10 lat

Różnorodne ćwiczenia oraz słowniczek ułatwiające naukę języka angielskiego w nauczaniu początkowym. Opierają się na wykorzystaniu pamięci wzrokowej. Zostały opracowane przez doświadczonego anglistę specjalizującego się w nauczaniu najmłodszych. ...
26,99 zł 29,99 zł
Do koszyka

Resortowe dzieci

ONE. RESORTOWE DZIECI. Wychowane w rodzinach działaczy i funkcjonariuszy KPP, PZPR. Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego, a potem SB. Doskonale ustawione potem w życiu, dzięki koneksjom a potem pieniądzom i „grubej kresce”. Czasem, choć ...
29,61 zł 32,90 zł
Do koszyka

Przeklęte dzieci Inayari

Rayn, ratując życie Aidena, nie zdaje sobie sprawy, że to on ma przynieść jej zgubę. Ich połączone życia łączą też emocje, ból i sny, zamazując granicę pomiędzy dobrem a złem. Rayn nie jest w stanie poznać, czy myśli nawiedzające jej głowę należ...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Jak wychowywać dziecko?

Jak wychowywać dzieci, żeby cieszyły się życiem, miały satysfakcjonujące relacje z innymi, dobrze sobie radziły i osiągały sukcesy? To pytanie zadają sobie rodzice, opiekunowie i wychowawcy od dawna. Dzieci należy mądrze wspierać, kochać, ale też stawi...
161,10 zł 179,00 zł
Do koszyka

Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży

Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży to pierwszy tak obszerny polski podręcznik tej dyscypliny. Do jego stworzenia zaproszono Autorki i Autorów reprezentujących wiodące uczelnie w Polsce, uznanych praktyków klinicznych oraz psychotera...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.