0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Przyszłość marketingu

(eBook)

Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Przyszłość marketingu

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Robert Kozielski
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8220-281-6
  • ISBN druku: 978-83-8220-280-9
  • Liczba stron: 406
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie – w poszukiwaniu tożsamości marketingu	7

Rozdział I
Michał Moneta	13
1.1.	Content marketing	13
1.2.	Customer journey	27
1.3.	Growth hacker marketing	43
1.4.	Insight klienta	52
1.5.	Lean Startup	66
1.6.	Marketing lateralny	75
1.7.	Marketing automation	85
1.8.	Performance marketing	98
1.9.	Propozycja wartości	110
1.10.	Real‑time marketing	123
1.11.	Strategia błękitnego oceanu	134

Rozdział II
Agata Matuszewska‑Kubicz	149
2.1.	Crowdsourcing	149
2.2.	Employer branding	157
2.3.	Marketing wartości	167
2.4.	Marketing wewnętrzny	175
2.5.	Ucząca się organizacja	185
2.6.	Zarządzanie międzypokoleniowe	195
2.7.	Zwinna organizacja	206

Rozdział III
Agata Mardosz‑Grabowska	215
3.1.	Design thinking	215
3.2.	Ekonomia współdzielenia	224
3.3.	Marketing partnerski (marketing relacji)	233
3.4.	Marketing sensoryczny	242
3.5.	Współtworzenie wartości i otwarta innowacja	251
3.6.	Zarządzanie doświadczeniami klientów	261

Rozdział IV
Magdalena Kalińska‑Kula	269
4.1.	Badania etnograficzne	269
4.2.	Grywalizacja	281
4.3.	Neuromarketing	295
4.4.	Omnichannel	309

Rozdział V
Dominika Kaczorowska‑Spychalska	321
5.1.	Blockchain	321
5.2.	Influencer marketing	334
5.3.	Internet Rzeczy	345
5.4.	Rzeczywistość rozszerzona i rzeczywistość wirtualna	357

Zakończenie – marketing jutra	371

Bibliografia	375

Spis tabel	403

Spis rysunków	405

Dominika Kaczorowska-Spychalska

Dyrektor Centrum Mikser Inteligentnych Technologii i adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się przede wszystkim na technologiach cyfrowych i ich implikacji w biznesie. Pasjonuje ją wpływ tych technologii na zachowania człowieka (Homo cyber versus Homo roboticus) oraz zakres i charakter interakcji między nim a technologią, w tym problematyka Digital Ethics. Jest autorką i współautorką prawie 60 publikacji wydanych zarówno w wydawnictwach polskich, jak i zagranicznych.

Inni Klienci oglądali również

13,28 zł 14,76 zł
Do koszyka

Strategiczne zarządzanie marketingiem

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Marketing polityczny

Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych.Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacj...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W pra...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Przed nami przyszłość

Molly wpadła pod motocykl na ulicy w Rzymie. Gdy budzi się w szpitalu, nic nie pamięta. Przychodzi do niej niezwykle przystojny mężczyzna, Pietro Agosti, znany włoski milioner, i mówi, że jest jej mężem. Molly dowiaduje się od niego, że jest Aus...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym,...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Kreatywność językowa w marketingu

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!