0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Przyczepne historie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2020

  • Autor: Chip Heath, Dan Heath

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Przyczepne historie

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić?
Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:
• Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan? Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych.
• Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta.
• Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać? Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych.
• Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.
• Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza.
• Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee? Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki.
Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.
Niniejsze nowe wydanie wzbogacone o:
• Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu? Dowiedz się, jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie.
• Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiętywali materiał? Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.
• Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak został zapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się w czasie II wojny światowej.
***
Dziko zazdroszczę każdemu, kto jeszcze nie przeczytał tej książki. Bo czeka go świetna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które sprawiają, że historie czepiają się nas i odpuszczają. Dobre i złe. Prawdziwe i nieprawdziwe. Bracia Heathowie zabiorą cię w podróż, z której wrócisz z walizką użytecznych narzędzi. Przydadzą się do tworzenia własnych przylepnych komunikatów – obojętnie czy jesteś nauczycielem, któremu zależy, by wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem, który chce, żeby historia powstania produktu została z klientem do grobu, czy liderem, który chce motywować i inspirować.
Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek Viral, Prezentacje. Po prostu! i Porozmawiajmy o komunikacji
Dlaczego niektóre pomysły, idee, rozwiązania zostają z nami na długo, jakby przyklejały się do naszego mózgu, a inne wlatują jednym uchem, a wylatują drugim? Fenomenowi „naturalnie przyczepnych” koncepcji i historii – od miejskich legend, przez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglądają się w swojej książce Chip Heath i Dan Heath. I trzeba im przyznać, że robią to fenomenalnie.
Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka bloga gojtowska.com
Z tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto do niej wielokrotnie wracać. To jedna z tych pozycji, które zawsze leżą na moim biurku i nigdy go nie opuszczą. Jeżeli chcesz nauczyć się konstruować komunikaty, które zapadają w pamięć i poruszają serca – musisz ją przeczytać. Na palcach jednej ręki mogę policzyć poradniki, z których wyciągnąłem równie wiele informacji.
Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowej digitalk.pl
Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasz tajemnice sukcesu pomysłów.
Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com
Każdy, kto choćby ociera się o produkcję treści, szkodzi sobie, nie znając tej książki. Chcesz, by zarząd docenił twoją strategię sprzedażową, by rynek mówił o twoim produkcie oraz by pracownicy słuchali twoich poleceń? Bracia Heathowie rozgryźli te problemy i spisali rozwiązania. Teraz wystarczy, że się ich nauczysz.
Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych
***
Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęcia na temat strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom w tworzeniu lepszych strategii i przekazu.
Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego.
Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa”: Przyczepne historie, Pstryk! oraz Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki, między innymi na tajski, arabski i litewski.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8087-932-4
  • Liczba stron: 360
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Tajny agent. Prosta historia

Joseph Conrad oparł „Tajnego agenta” na autentycznych wydarzeniach z 15 lutego 1894 r., gdy w parku otaczającym królewskie obserwatorium w Greenwich doszło do eksplozji bomby. Miała ona wysadzić mury budynku obserwatorium, lecz wskut...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Historie, społeczeństwa, przestrzenie dialogu

Teksty zebrane w tomie Historie, społeczeństwa, przestrzenie dialogu... dowodzą komparatystycznego potencjału studiów postzależnościowych. Pokazują kierunki dialogu regionalnego podejmowanego w różnych ujęciach i z różnych perspek...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Historia Lisey

Krwawa i baśniowa love story. Minęły dwa lata od śmierci Scotta, męża Lisey Debusher Landon. Spędzili razem 25 lat we wspaniałym związku, który spajało głębokie, chwilami wręcz przerażająco intymne uczucie. Scott był sławnym, nagradzanym ...
8,99 zł 9,99 zł
Do koszyka

Policz gwiazdy - Ponadczasowe historie miłosne Barbary Cartland

Znudzony otoczeniem i kobietami, którym zależy jedynie na statusie społecznym, książę Brockenhurst postanawia wyruszyć w podróż z Londynu do Yorku. Chce zachować pełną anonimowość i podróżować jak zwyczajny człowiek. W drodze pozna...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Historia Imperium Osmańskiego i Republiki Tureckiej Tom I 1280-1808

Książka Stanforda Shawa jest jedną z najbardziej znanych i cenionych prac poświęconych dziejom Turcji od założenia państwa Osmanów w Anatolii w XIV wieku, przez czasy wielkiego imperium, na którego gruzach powstała w 1923 roku Republika T...
8,99 zł 9,99 zł
Do koszyka

Zagadki i tajemnice. Historia odkrywana na nowo

„Z historią jest jak z mięsnym pasztetem – nie należy się przyglądać, jak się go przyrządza" – stwierdził kiedyś Aldous Huxley. Można by więc rzec, że lepiej o historii czytać, niż w niej uczestniczyć :) – tym bardzie...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!