0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Projektowanie komunikacji vol. 2

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Projektowanie komunikacji vol. 2

„Projektowanie komunikacji vol. 2” to kolejny tom z serii Projektowanie komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.


Wewnątrz – między innymi – o zmianach w designie oraz roli projektanta i projektowania, o tym, jak projektować materiały edukacyjne, o reklamie społecznej w kontekście profilaktyki raka piersi, o tym, jak projektować komunikację o polityce, ponadto analiza dziejów i zawartości pisma „A-tak. Anarchistyczna Gazeta Uliczna”, a także o tym, czy kamienie mówią i czy są tekstem, który można czytać.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Redakcja: Michał Grech, Annette Siemes, Mariusz Wszołek
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788366445086
  • EAN: 9788366445086
  • Liczba stron: 328
  • Waga: 0.43kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

34,91 zł 54,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do projektowania przestrzennego

Pisanie na klawiaturze, poruszanie myszką lub rysikiem to jedyne wrażenia dotykowe, jakich doświadcza wielu projektantów w dzisiejszym cyfrowym świecie. Wprowadzenie do projektowania przestrzennego zachęca do zmiany tego trendu, dostarczając stu...
17,93 zł 36,75 zł
Do koszyka

Komunikacje w rozmowie 1

Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracownikó...
27,22 zł 27,90 zł
Do koszyka

Afazja Odbudowa komunikacji Ćwiczenia językowe Zeszyt 2

Seria "Afazja. Odbudowa komunikacji. Ćwiczenia językowe" to propozycja zarówno dla terapeutów, jak i dla rodzin osób z zaburzeniami percepcji i ekspresji mowy, pamięci i koncentracji uwagi. Publikacja powstała, by nieść p...
44,38 zł 69,00 zł
Do koszyka

Wzorce projektowe w .NET Core 3 Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#

Rozpoznawanie wzorców i ich trafne stosowanie to umiejętności, które przydają się w różnych sytuacjach. Są bardzo cenne dla architektów: pozwalają na szybkie opracowanie złożonych zagadnień, ale też ułatwiają rozwiązywanie k...
39,92 zł 55,00 zł
Do koszyka

Wprowadzenie do projektowania układów zwrotnic zestawów głośnikowych

Niniejszy poradnik został napisany z myślą o pasjonatach elektroniki i elektroakustyki pragnących samodzielnie zajmować się projektowaniem, pomiarami i montażem układów zwrotnic zestawów głośnikowych. Główną zaletą tej publikacji j...
24,14 zł 30,00 zł
Do koszyka

Racjonalność i komunikacja

Celem niniejszej książki jest ukazanie filozoficznych podstaw, na których wspiera się teoria komunikacji Habermasa. Istotę teoretycznego zamysłu twórcy Teorii działania komunikacyjnego należy, jak się zdaje, ująć w kategoriach zmiany para...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!