0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Programowanie w języku R.

(eBook)

Analiza danych, obliczenia, symulacje

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Autor: Marek Gągolewski

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 94,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 65,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

65,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Programowanie w języku R.

Otwarte i wolno dostępne środowisko R zyskało w ostatnich latach ogromną popularność. Język R jest jednym z podstawowych narzędzi w warsztacie wielu analityków danych, statystyków, /data scientists/, badaczy opinii i rynku, specjalistów /business intelligence/ czy naukowców.
Książka skupia się na dogłębnym wyjaśnieniu zasad funkcjonowania środowiska R. Nie można jej jednak nazwać po prostu kursem programowania. Jest tak dlatego, że R jest ściśle związany z bogatymi obszarami swoich zastosowań. Czytelnik dowie się więc, w jaki sposób przeprowadzać w R obliczenia symulacyjne i numeryczne, jak implementować algorytmy przetwarzania danych, pobierać, tworzyć i przygotowywać zbiory danych do analizy, automatyzować bardzo żmudne - gdyby je wykonywać ręcznie – zadania czy też tworzyć raporty, tabele i wykresy.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-011-8939-6
  • ISBN druku: 978-83-011-8939-6
  • Liczba stron: 528
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Przedmowa                                                      XIII

I Podstawy 1

1. Środowisko R i program RStudio                                      3
	1.1. Cechy języka i środowiska R                                      3
	1.2. Organizacja pracy w R i RStudio                                   4
		1.2.1. Konsola R                                            5
		1.2.2. Program RStudio                                        6
		1.2.3. Pierwsze kroki w trybie interaktywnym                           8
		1.2.4. Edytor skryptów                                         10
		1.2.5. System pomocy                                         11

2. Typy atomowe: wektory i NULL                                       13
	2.1. Klasyfikacja typów obiektów w języku R                               13
	2.2. Wektory atomowe                                             14
		2.2.1. Wektory wartości logicznych                                 14
		2.2.2. Wektory liczbowe                                        17
		2.2.3. Wektory napisów                                        18
		2.2.4. Pozostałe typy wektorów atomowych i ich hierarchia                   19
	2.3. Tworzenie obiektów nazwanych                                    25
	2.4. Braki danych, wartości nieskończone i nie-liczby                          29
	2.5. Typ pusty (NULL)                                             31

3. Operacje na wektorach                                            34
	3.1. Podstawowe operatory                                          34
		3.1.1. Operatory arytmetyczne                                    35
		3.1.2. Operatory logiczne                                       38
		3.1.3. Operatory relacyjne                                       39
		3.1.4. Priorytety operatorów                                     41
	3.2. Indeksowanie wektorów. Filtrowanie danych                             42
		3.2.1. Rodzaje indeksatorów                                     43
		3.2.2. Modyfikowanie wybranych elementów                           45
	3.3. Przegląd funkcji wbudowanych                                     46
		3.3.1. Zwektoryzowane funkcje matematyczne                          46
		3.3.2. Agregacja danych                                        51
		3.3.3. Operacje na sąsiadujących elementach wektorów                     54
		3.3.4. Wyszukiwanie indeksów i wybór elementów wektorów                 55
		3.3.5. Operacje oparte na permutowaniu elementów wektorów                 57
		3.3.6. Operacje na zbiorach                                      59
		3.3.7. Podstawowe operacje na napisach                              60

4. Listy                                                        63
	4.1. Tworzenie list                                               63
	4.2. Indeksowanie list                                             66
		4.2.1. Operator „[”                                           66
		4.2.2. Operator „[[”                                          66
		4.2.3. Modyfikowanie zawartości list                                67
	4.3. Wybrane operacje na listach                                       70
		4.3.1. Łączenie, rozwijanie i powielanie list                            70
		4.3.2. Wywoływanie funkcji na wszystkich elementach listy                  73

5. Funkcje                                                      78
	5.1. Tworzenie obiektów typu funkcja                                   79
		5.1.1. Bloki wyrażeń                                          81
		5.1.2. Sprawdzanie poprawności argumentów                           84
		5.1.3. Kilka uwag dla projektantów funkcji                             87
		5.1.4. Biblioteki funkcji w plikach R                                88
		5.1.5. Odwoływanie się do funkcji z pakietów R                         89
	5.2. Zasięg nazw w funkcjach                                        90
	5.3. Parametry i argumenty                                          92
		5.3.1. Przekazywanie argumentów przez wartość                         92
		5.3.2. Parametry z argumentami domyślnymi                           93
		5.3.3. Parametr specjalny „...”                                   94

6. Atrybuty obiektów                                               97
	6.1. Nadawanie i odczytywanie atrybutów                                 97
	6.2. Atrybuty specjalne                                            100
		6.2.1. Atrybut comment                                        101
		6.2.2. Atrybut names. Wektory z etykietami                            101
		6.2.3. Atrybut class. Wstęp do programowania obiektowego S3               106
	6.3. O zachowywaniu i gubieniu atrybutów przez funkcje                        111

7. Typy złożone                                                   114
	7.1. Macierze i tablice                                             114
		7.1.1. Tworzenie macierzy                                      114
		7.1.2. Indeksowanie macierzy                                    118
		7.1.3. Tablice jako uogólnienie macierzy                              120
		7.1.4. Atrybut dimnames. Etykietowanie wierszy i kolumn                   121
		7.1.5. Reprezentacja macierzy i tablic                                122
		7.1.6. Wybrane operacje na macierzach                               126
	7.2. Szeregi czasowe                                              129
	7.3. Czynniki                                                  131
		7.3.1. Tworzenie czynników                                     132
		7.3.2. Reprezentacja czynników                                   132
		7.3.3. Czynniki a wektory napisów                                 134
		7.3.4. Wybrane operacje na czynnikach                               135
	7.4. Ramki danych                                               138
		7.4.1. Reprezentacja ramek danych                                 139
		7.4.2. Operatory indeksowania. Filtrowanie danych                        141
		7.4.3. Wybrane operacje na ramkach danych                            144

8. Pielęgnowanie kodu                                              156
	8.1. Organizacja kodu                                             157
		8.1.1. Projekty i skrypty                                        157
		8.1.2. Tworzenie własnych pakietów R                               158
	8.2. Obsługa wyjątków                                            159
		8.2.1. Rodzaje wyjątków                                       159
		8.2.2. Obsługa komunikatów diagnostycznych i ostrzeżeń                    160
		8.2.3. Obsługa błędów                                         161
	8.3. Testowanie oprogramowania                                      162
	8.4. Debugowanie kodu                                            165
	8.5. Pomiar i poprawa wydajności kodu                                  167
		8.5.1. Badanie krótkich fragmentów kodu                             167
		8.5.2. Profilowanie aplikacji                                     168
		8.5.3. Złożoność czasowa i pamięciowa algorytmów                       171

9. Modyfikacja przepływu sterowania                                     174
	9.1. Wyrażenia warunkowe if i if...else                                175
		9.1.1. Określanie testowanego warunku                               178
		9.1.2. Wartości zwracane przez wyrażenia warunkowe                      181
		9.1.3. Funkcja return(). Rekurencja                                182
	9.2. Pętle                                                     184
		9.2.1. Pętla while                                           184
		9.2.2. Pętla repeat                                           189
		9.2.3. Pętla for                                             190
	9.3. Uwagi na temat wydajności pętli                                    193

II Przygotowanie danych 201

10. Przetwarzanie napisów                                            203
	10.1. Podstawowe operacje na napisach                                   203
		10.1.1. Wyznaczanie długości napisów                                203
		10.1.2. Porównywanie napisów                                    204
		10.1.3. Łączenie i powielanie napisów                                206
		10.1.4. Przycinanie i wypełnianie                                   207
		10.1.5. Formowanie napisów na podstawie innych obiektów                   208
		10.1.6. Zmiana pojedynczych znaków                                211
		10.1.7. Wyznaczanie podnapisów                                   211
		10.1.8. Pozostałe operacje                                       213
	10.2. Wyszukiwanie wzorca                                          214
		10.2.1. Wzorce ustalone                                         215
		10.2.2. Wyrażenia regularne                                      218
		10.2.3. Wzorce rozmyte                                         229
	10.3. Data i czas                                                 230
		10.3.1. Reprezentacja dat                                        230
		10.3.2. Reprezentacja czasu                                      231
		10.3.3. Operacje arytmetyczne                                     233
		10.3.4. Konwersja daty i czasu                                     234
	10.4. Reprezentacja napisów                                          235
		10.4.1. Kodowanie ASCII                                        235
		10.4.2. 8-bitowe kodowania polskich liter diakrytyzowanych                   237
		10.4.3. Kodowanie UTF-8                                       238
		10.4.4. Konwersja kodowań                                      239

11. Przetwarzanie plików                                             241
	11.1. Podstawowe operacje na plikach i katalogach                            241
		11.1.1. Ścieżki dostępu do plików i katalogów                           241
		11.1.2. Bieżący katalog roboczy. Ścieżki względne                         243
		11.1.3. Informacje o plikach i katalogach                              244
		11.1.4. Wybrane działania na plikach i katalogach                         245
		11.1.5. Wyszukiwanie plików i katalogów                              246
	11.2. Serializacja i deserializacja obiektów                                 248
	11.3. Popularne formaty plików                                        249
		11.3.1. Pliki CSV                                            250
		11.3.2. Pliki JSON                                            254
		11.3.3. Pliki XML                                            255
	11.4. Dostęp do baz danych SQL                                       256
	11.5. Dowolne pliki tekstowe                                         257
		11.5.1. Odczyt plików tekstowych                                   258
		11.5.2. Zapis plików tekstowych                                    258
	11.6. Połączenia                                                 259
		11.6.1. URL, czyli ujednolicony lokalizator zasobów                       259
		11.6.2. Tworzenie połączeń                                       260
		11.6.3. Otwieranie i zamykanie połączeń                               262
		11.6.4. Odczyt danych z połączeń                                   262
		11.6.5. Zapis danych do połączeń                                   265
		11.6.6. Zarządzanie otwartymi połączeniami                            266
		11.6.7. Nota o plikach binarnych                                   267

III Prezentacja wyników 269

12. Tworzenie wykresów                                              271
	12.1. Schemat systemów graficznych w środowisku R                           271
	12.2. Podstawy użycia pakietu graphics                                   273
		12.2.1. Strona i rysunki                                         274
		12.2.2. Parametry graficzne                                       275
		12.2.3. Rysowanie punktów i odcinków (łamanych)                        279
		12.2.4. Barwy                                               282
		12.2.5. Rysowanie wielokątów                                     284
		12.2.6. Wypisywanie tekstu                                       286
		12.2.7. Układ współrzędnych                                      287
		12.2.8. Tworzenie wielu rysunków na jednej stronie                        291
	12.3. Wybrane wysokopoziomowe operacje graficzne                           292
		12.3.1. Rysowanie układu współrzędnych                              292
		12.3.2. Adnotacje i legenda                                       293
		12.3.3. Wizualizacja danych jednowymiarowych                          295
		12.3.4. Wizualizacja danych dwuwymiarowych                           298
		12.3.5. Wizualizacja danych wielowymiarowych                          302
	12.4. Urządzenia graficzne                                           304
		12.4.1. Urządzenia pdf(), svg() i postscript()                        307
		12.4.2. Urządzenia png() i jpeg()                                  307

13. Generowanie raportów przy użyciu pakietu knitr                            309
	13.1. Język Markdown                                             309
	13.2. Podstawy użycia pakietu knitr                                     316
	13.3. Ustawienia wstawek                                           320
		13.3.1. Identyfikatory wstawek i zależności między nimi                     320
		13.3.2. Pamięć podręczna                                        321
		13.3.3. Wyświetlanie kodu i wyników tekstowych                         322
		13.3.4. Rysunki                                              323
		13.3.5. Ustawienia globalne                                      324

IV Zastosowania 335

14. Obliczenia numeryczne                                            337
	14.1. Wprowadzenie                                              337
	14.2. Algebra wektorów i macierzy                                      340
		14.2.1. Podstawowe operacje                                      341
		14.2.2. Normy                                              342
		14.2.3. Metryki i inne odległości                                    344
		14.2.4. Wektory i wartości własne                                   348
		14.2.5. Rozkład Choleskiego                                      350
		14.2.6. Rozkład QR                                           351
		14.2.7. Rozkład SVD                                          354
	14.3. Różniczkowanie i całkowanie                                      356
		14.3.1. Różniczkowanie numeryczne                                 356
		14.3.2. Całkowanie numeryczne                                    359
	14.4. Optymalizacja                                               360
		14.4.1. Algorytmy programowania matematycznego                        362
		14.4.2. Algorytmy optymalizacji ciągłej ogólnego zastosowania                 365
	14.5. Interpolacja i wygładzanie                                        368
		14.5.1. Interpolacja jednowymiarowa                                 368
		14.5.2. Interpolacja dwuwymiarowa                                 369
		14.5.3. Wygładzanie                                           370
	14.6. Rozwiązywanie (układów) równań (nie)liniowych                         372
		14.6.1. Wyznaczanie miejsc zerowych funkcji jednej zmiennej                  372
		14.6.2. Rozwiązywanie układów równań liniowych                        374
		14.6.3. Rozwiązywanie układów równań nieliniowych                      374

15. Symulacje                                                     376
	15.1. Generowanie liczb (pseudo)losowych                                 376
		15.1.1. Źródła (pseudo)losowości                                   377
		15.1.2. Określanie ziarna generatora                                 378
		15.1.3. Szczegóły działania generatora                                379
	15.2. Rozkłady prawdopodobieństwa                                     381
		15.2.1. Nazwy funkcji związanych z rozkładami                          381
		15.2.2. Wybrane jednowymiarowe rozkłady prawdopodobieństwa                382
		15.2.3. Zmienne losowe wielowymiarowe                              386
	15.3. Przykładowe eksperymenty symulacyjne                               390
		15.3.1. Badanie mocy testu Shapiro–Wilka                             391
		15.3.2. Własności estymatorów parametrów rozkładu Gamma                  392
		15.3.3. Całkowanie Monte Carlo                                    396
		15.3.4. Kroswalidacja klasyfikatora                                  398

V Zagadnienia zaawansowane 401

16. Zarządzenie środowiskiem R                                         403
	16.1. Podstawowe informacje                                         403
		16.1.1. Informacje o środowisku R                                  403
		16.1.2. Informacje o systemie                                     406
		16.1.3. Uruchamianie i zamykanie środowiska R                          407
		16.1.4. Historia poleceń                                         408
	16.2. Opcje globalne                                              408
	16.3. Ustawienia lokalizacyjne                                        412
	16.4. Rozszerzanie możliwości środowiska R                                415
		16.4.1. Instalacja i aktualizacja pakietów                               416
		16.4.2. Wywoływanie innych programów                              421
	16.5. Zarządzanie pamięcią                                          422
		16.5.1. Informacja o rozmiarze obiektów                               422
		16.5.2. Kopiowanie na żądanie                                     424
		16.5.3. Automatyczne odśmiecanie pamięci                             425
	16.6. Typ podstawowy, tryb a klasa obiektów                                425

17. Środowiska                                                    428
	17.1.Środowiska jako zbiory obiektów                                   428
		17.1.1. Podstawowe operacje na obiektach w środowisku                     429
		17.1.2. Środowiska a listy                                        431
		17.1.3. Przekazywanie środowisk funkcjom                             433
	17.2. Wskaźniki na środowiska otaczające                                  435
		17.2.1. Przypadek ręcznie tworzonych środowisk                          435
		17.2.2. ´Ścieżka wyszukiwania                                     436
		17.2.3. Przestrzenie nazw i środowiska eksportowane przez pakiety               441

18. Syntaktyka i semantyka języka R                                      442
	18.1. Obiekty reprezentujące wyrażenia języka R                             442
		18.1.1. Parser                                               443
		18.1.2. Cytowanie                                            446
		18.1.3. Wywołania, czyli wyrażenia złożone                             446
	18.2. środowiskowy model obliczeń                                     451
		18.2.1. Ewaluacja wyrażeń                                       452
		18.2.2. Bieżące środowisko ewaluacyjne                               454
	18.3. Ewaluacja wyrażeń w obrębie funkcji                                 457
		18.3.1. Lokalne środowiska ewaluacyjne                               459
		18.3.2. Środowiska otaczające lokalne środowiska ewaluacyjne                 460
		18.3.3. Środowiska wywołujące                                    464
		18.3.4. Ewaluacja argumentów                                     465
	18.4. Formuły                                                  471
		18.4.1. Przykłady funkcji stosujących argumenty typu formuła                  471
		18.4.2. Formuły jako wywołania                                    473
		18.4.3. Przetwarzanie formuł                                      474

19. Programowanie zorientowane obiektowo                                 476
	19.1. Paradygmaty programowania obiektowego                              476
	19.2. Klasy S3                                                  478
		19.2.1. Określanie klasy obiektu                                    479
		19.2.2. Ekspediowanie metod                                     479
		19.2.3. Przeciążanie metod                                       482
	19.3. Klasy S4                                                  483
		19.3.1. Definiowanie klas i tworzenie obiektów                           484
		19.3.2. Definiowanie funkcji generycznych i metod                        487
	19.4. Klasy referencyjne (RC)                                         491
	19.5. Specjalne rodzaje funkcji                                        492
		19.5.1. Funkcje podstawieniowe                                    492
		19.5.2. Przeciążanie operatorów                                    494
		19.5.3. Wbudowane grupy funkcji generycznych                          495

20. Integracja R i C++ przy użyciu pakietu Rcpp                             498
	20.1. Wprowadzenie                                              499
		20.1.1. Tryby pracy z Rcpp                                       499
		20.1.2. Podstawy składni języka C++                                503
	20.2. Operacje na wektorach atomowych                                  509
		20.2.1. Dostęp do wektorów                                      509
		20.2.2. Tworzenie wektorów                                      512
		20.2.3. Kopiowanie płytkie i głębokie                                 513
		20.2.4. Braki danych                                           515
		20.2.5. Przegląd funkcji z R/C API                                  517
		20.2.6. Przegląd funkcji i metod z pakietu Rcpp                          520
	20.3. Operacje na pozostałych typach obiektów                              521
		20.3.1. Listy                                                521
		20.3.2. Funkcje                                              523
		20.3.3. Atrybuty obiektów                                       524
		20.3.4. Obiekty typów złożonych                                   525
		20.3.5. Wskaźniki                                            527

Bibliografia                                                      532
Skorowidz                                                       537

Inni Klienci oglądali również

58,80 zł 84,00 zł
Do koszyka

Programowanie w języku TypeScript

Każdy programista dynamicznie typowanego języka wie, jak trudno jest skalować go do wielu wierszy kodu. To dlatego w firmach Facebook, Google i Microsoft wymyślono warstwy do stopniowego wprowadzania statycznej kontroli typów w dynamicznie typow...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Sławne przysłowia i cytaty w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski

Sławne przysłowia i cytaty w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski na każdy dzieńKsiążka zawiera około 1000 wybranych myśli, powiedzeń oraz przysłów angielskich z tłumaczeniem na język polski. Ułożono je alfabetycznie i w...
58,80 zł 84,00 zł
Do koszyka

Zacznij programowanie w Go

Zacznij programowanie w Go to przydatne wprowadzenie do podstaw i zasad języka Go, które może służyć jako solidna podstawa dla kolejnych programistycznych projektów. Opanujesz składnię Go, będziesz pracować z typami i funkcjami, odkryjesz...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Programowanie w języku Logo

          Programowanie w edukacyjnym języku programowania Logo wprowadza uczniów w arkana programowania strukturalnego. Jak wynika z obserwacji autora, uczniowie programujący w szkole bardzo często nie p...
17,97 zł 19,97 zł
Do koszyka

Wyrażenia przyimkowe w języku angielskim

Najczęściej używane wyrażenia przyimkowe w 10 zestawach ćwiczeń wraz z odpowiedziami! Wyrażenia przyimkowe zawsze wywoływały frustrację wśród ludzi uczących się języka angielskiego. Załamywali ręce, mówiąc: „Ja się chy...
27,30 zł 39,00 zł
Do koszyka

Swift. Programowanie funkcyjne dla aplikacji mobilnych (ebook)

Ebook Swift. Programowanie funkcyjne dla aplikacji mobilnych autorstwa Marka Chu-Carrolla i Tony'ego Hillersona to wprowadzenie do nauki języka Swift i tworzenia aplikacji mobilnych za jego pomocą. Z publikacji Czytelnik dowie się wszystkiego, co powin...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!