0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Beata Marciniak, Radosław Baran, Teresa Taranko

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 33,60 zł
30,24 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

"Problematyka wyboru marki, jaką są oznaczane produkty oferowane przez przedsiębiorstwo, oraz oddziaływania za jej pomocą na konsumentów należą do istotnych zagadnień z zakresu marketingu. Marka jest zarówno jednym z instrumentów, dzięki któremu przedsiębiorstwo oddziałuje na rynek, jak i jednym z zasobów, którymi ono dysponuje i których wartość może starać się powiększać .Możliwości oddziaływania za pomocą marki na konsumentów wiążą się między innymi z kwestią kraju pochodzenia i zjawiskiem etnocentryzmu konsumenckiego. Kraj pochodzenia produktu lub marki jest jednym z czynników, jakimi konsumenci kierują się w swoich wyborach zakupowych. Generalnie, niektórzy konsumenci przywiązują większe, a inni mniejsze znaczenie do kraju pochodzenia produktu bądź marki. Głównym celem autorów było zbadanie identyfikacji postaw konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego oraz marek pochodzenia zagranicznego. Na podstawie tego celu sformułowano tezę główną, mówiącą, że istnieją różnice w postawach konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego.
Biorąc pod uwagę tezę główną, sformułowano dwie tezy pomocnicze:
1. Kraj pochodzenia marki ma różne znaczenie dla konsumentów przy wyborze różnych rodzajów produktów.
2. W przypadku kosmetyków pielęgnacyjnych istnieją różnice w postawach konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego."

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-8030-170-2
  • Liczba stron: 220
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wstęp (Radosław Baran)

 

Rozdział 1. Marki pochodzenia polskiego a marki pochodzenia zagranicznego (Radosław Baran)

1.1. Istota i rodzaje marek

1.2. Pochodzenie marek jako kryterium ich klasyfikacji

1.3. Uwarunkowania stosowania marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego

 

Rozdział 2. Uwarunkowania postaw konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego oraz marek pochodzenia zagranicznego (Teresa Taranko)

2.1. Istota postaw i ich elementy

2.2. Czynniki wpływające na postawy konsumentów wobec marki

2.3. Efekt kraju pochodzenia

2.4. Możliwości wpływania przez przedsiębiorstwa na postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego

2.5. Istota etnocentryzmu konsumenckiego

 

Rozdział 3. Założenia metodyczne badania empirycznego oraz charakterystyka próby (Beata Marciniak)

3.1. Tło badawcze i szczegółowe cele badawcze

3.2. Metoda i próba badawcza

3.3. Charakterystyka zrealizowanej próby

 

Rozdział 4. Istota i charakterystyka marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego w opiniach konsumentów (Beata Marciniak)

4.1. Istota marki pochodzenia polskiego w opiniach konsumentów

4.2. Istota marki pochodzenia zagranicznego w opiniach konsumentów

4.3. Charakterystyka produktów oznakowanych markami pochodzenia polskiego w opiniach konsumentów

4.3.1. Ogólna charakterystyka produktów oznakowanych markami pochodzenia polskiego w opiniach konsumentów

4.3.2. Cechy produktów oznakowanych markami pochodzenia polskiego a płeć, wiek i region

4.4. Charakterystyka produktów oznakowanych markami pochodzenia zagranicznego w opiniach konsumentów

4.4.1. Ogólna charakterystyka produktów oznakowanych markami pochodzenia zagranicznego w opiniach konsumentów

4.4.2. Cechy produktów oznakowanych markami pochodzenia zagranicznego a płeć, wiek i region

4.5. Porównanie charakterystyk produktów oznakowanych markami pochodzenia polskiego i zagranicznego

 

Rozdział 5. Postawy konsumentów wobec ogółu marek pochodzenia polskiego i marek pochodzenia zagranicznego (Beata Marciniak)

5.1. Postawy konsumentów wobec ogółu marek pochodzenia polskiego

5.1.1. Ogólna charakterystyka postaw konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego

5.1.2. Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego według płci, wieku i regionu

5.2. Postawy konsumentów wobec ogółu marek pochodzenia zagranicznego

5.2.1. Ogólna charakterystyka postaw konsumentów wobec marek pochodzenia zagranicznego

5.2.2. Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia zagranicznego według płci, wieku i regionu

 

Rozdział 6. Postawy konsumentów wobec marek pochodzących z wybranych krajów (Radosław Baran)

6.1. Kryteria wyboru marek przy zakupie wybranych rodzajów produktów

6.2. Preferencje konsumentów dotyczące kraju pochodzenia marek wybranych rodzajów produktów

6.2.1. Preferencje konsumentów dotyczące kraju pochodzenia marek kosmetyków, mleka i przetworów mlecznych, odzieży oraz obuwia

6.2.2. Preferencje konsumentów dotyczące kraju pochodzenia marek kosmetyków a płeć, wiek i region

6.3. Skojarzenia konsumentów z markami pochodzącym z wybranych krajów

 

Rozdział 7. Postawy konsumentów wobec ogółu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i pochodzenia zagranicznego (Radosław Baran)

7.1. Skojarzenia konsumentów z markami kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzącymi z wybranych krajów

7.2. Skojarzenia konsumentów z markami kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzącymi z Polski a płeć, wiek i region

7.3. Postawy konsumentów wobec ogółu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i pochodzenia zagranicznego - komponent poznawczy

7.4. Postawy konsumentów wobec ogółu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i pochodzenia zagranicznego - komponent behawioralny

7.5. Postawy konsumentów wobec ogółu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i pochodzenia zagranicznego - komponent emocjonalny

 

Rozdział 8. Postawy konsumentów wobec wybranych marek kosmetyków pielęgnacyjnych (Teresa Taranko)

8.1. Wspomagana znajomość marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i zagranicznego

8.2. Identyfikacja kraju pochodzenia badanych marek kosmetyków pielęgnacyjnych przez konsumentów

8.3. Deklaracje konsumentów dotyczące zakupu marek kosmetyków pielęgnacyjnych pochodzenia polskiego i zagranicznego

8.4. Szczegółowa charakterystyka postaw konsumentów wobec wybranych marek kosmetyków pielęgnacyjnych

 

Rozdział 9. Utajone postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego oraz marek pochodzenia zagranicznego (Beata Marciniak)

9.1. Geneza i istota pomiaru postaw utajonych

9.2. Narzędzie pomiaru i przebieg badania

9.3. Struktura próby badawczej

9.4. Dyskusja wyników

 

Podsumowanie (Radosław Baran)

 

Bibliografia

 

Spis rysunków

Spis tabel

Spis wykresów

Inni Klienci oglądali również

31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka

Największa klęska polskiego wywiadu

Jak zapewnić nowopowstałemu bolszewickiemu państwu okres oddechu dla ustabilizowania sytuacji wewnętrznej? Jak uniknąć interwencji zbrojnej państw zachodnich oszukując „białą“ emigrację i obce wywiady? Wystarczy rozgłaszać, że Związek Sowie...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Polscy świadkowie Gułagu

"We wrześniu 2012 w Bykowni pod Kijowem poświęcono Polski Cmentarz Wojenny. W lesie znanym jako wielkie cmentarzysko ofiar stalinowskiej Wielkiej Czystki 1937, u stóp drzew, które pamiętają tamte straszne czasy, pojawiły się granitow...
18,17 zł 20,19 zł
Do koszyka

O wolność Polski. Lekarze zwierząt. Tom 1

Książka O WOLNOŚĆ POLSKI. LEKARZE ZWIERZĄT, tom I jest podsumowaniem badań autora i przedstawia bohaterstwo i oddanie lek. zwierząt w walkach o powrót Ojczyzny na mapy świata. Opisuje udział w wojnie 1939, w walkach podziemia, w Armii Andersa cz...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Bezpieczeństwo granic Rzeczypospolitej Polskiej w realiach XXI wieku

Ochrona i zapewnienie bezpieczeństwa granicy państwowej stanowi jedną z podstawowych funkcji państwa. Jej nienaruszalność, bezpieczeństwo są szczególnie ważnymi czynnikami zapewnienia bytu narodowego i suwerenności państwa. Ochrona granicy państ...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Polityka zagraniczna Polski w latach 2018-2020

Prezentowany wybór wystąpień obejmuje okres 2018–2020, a więc czas, w którym kształtowało się wiele dzisiejszych wyzwań. Jednym z nich było umocnienie bezpieczeństwa kraju poprzez zacieśnienie sojuszu ze Stanami Zjednoczonymi. Na wz...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Młodzież licealna wobec wartości samotności i pasji

Wartości wyznaczają horyzont rozwoju człowieka. (…) Młody człowiek otwiera się na wartości, zwykle w specyficzny tylko dla siebie sposób. Bywa, że deterministyczne nastawia się na ideał, pragnie być najlepszy, podziwiany, ważny. Spos&oacu...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!