Poradnik asystentki - Outlet
Książka w kompleksowy sposób omawia kwestie:
* miejsca asystentki w strukturze organizacji i jej roli w procesie zarządzania,
* kwalifikacji zawodowych i osobistych niezbędnych na tym stanowisku pracy,
* procedur biurowych, które określają działanie firmy i asystentki,
* dokumentów, jakie sporządza (lub z jakich korzysta) asystentka,
* kształtowania wizerunku własnego i wizerunku firmy,
* zasad dress code i ich stosowania w praktyce biurowej,
* organizowania spotkań służbowych,
* sprzętu i oprogramowania komputerowego z punktu widzenia potrzeb asystentki,
* porad komputerowych dla asystentki,
* regulacji prawnych oraz zasad nadzoru i kontroli w zakresie ustawodawstwa pracy.
Wszystkie zagadnienia mają formę praktycznych porad, ułatwiających adaptację na stanowisku asystentki i wykazanie się profesjonalizmem w pracy.
Autorami książki są osoby reprezentujące Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie oraz European Management Assistants, czyli EUMA Polska. Obydwie organizacje zajmują się kształceniem asystentek, zmianami w profilu zawodowym tego stanowiska, analizą karier asystentek oraz współpracą z pracodawcami zarówno w kraju, jak i w Europie. Dzięki tym kwalifikacjom i zainteresowaniom autorów książka ma praktyczny oraz użyteczny charakter.