0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Podstawy informacyjne marketingu

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Izabela Kowalik, Sylwia Sobolewska

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Podstawy informacyjne marketingu

Przedmiotem tej publikacji jest przedstawienie trendów oraz najnowszych koncepcji dotyczących zarządzania informacją marketingową. Celem autorek była również analiza i ocena skuteczności różnych technik i narzędzi stosowanych we współczesnych organizacjach pod kątem wykorzystania potencjału związanego z informacją marketingową do zwiększania wartości dla klientów. Z tego względu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przykładów dotyczących polskich i zagranicznych organizacji - zarówno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczegółowe opisy niektórych przykładów umieszczono w ramkach zatytułowanych Materiały dodatkowe. Służą one zilustrowaniu omawianych problemów teoretycznych bądź zawierają uzupełniające dane i opinie, dotyczące np. nowych narzędzi marketingowych. W celu uporządkowania treści posłużono się w książce koncepcją systemu informacji marketingowej.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-8030-178-8
  • Liczba stron: 212
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wprowadzenie

 

Rozdział 1. Rola informacji o rynku w marketingu

1.1. Definicja, typy i kryteria jakości informacji marketingowej

1.2. Nastawienie organizacji do rynku a rola informacji marketingowej

1.3. System informacji marketingowej (SIM) - koncepcja i elementy

1.3.1. Ewolucja koncepcji SIM

1.3.2. Źródła informacji wykorzystywane przez SIM

1.3.3. Ocena potrzeb informacyjnych organizacji i projektowanie SIM

1.4. Rola systemów informacyjnych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa i wartości dla klienta

 

Rozdział 2. Opracowanie i zastosowanie informacji marketingowej ze źródeł wewnętrznych

2.1. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych klientów - uwarunkowania prawne

2.2. Bazy danych jako źródło informacji o kliencie

2.3. Zastosowanie systemów CRM w zarządzaniu danymi marketingowymi

2.4. Systemy mobilnej sprzedaży

2.5. Big Data jako źródło informacji i wiedzy o klientach

2.6. Wykorzystanie danych wewnętrznych do zarządzania wartością klienta

 

Rozdział 3. Opracowanie i zastosowanie informacji marketingowej ze źródeł zewnętrznych

3.1. Wywiad marketingowy

3.1.1. Elementy systemu wywiadu marketingowego

3.1.2. Proces monitorowania otoczenia

3.1.3. Narzędzia wywiadu marketingowego

3.2. Rola badań marketingowych w zaspokajaniu potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa

3.2.1. Miejsce badań marketingowych w systemie informacji marketingowej

3.2.2. Badania marketingowe stosowane w różnych fazach cyklu życia produktu

3.2.3. Błędy w zakresie gromadzenia informacji za pośrednictwem badań marketingowych

 

Rozdział 4. Zarządzanie wiedzą marketingową

4.1. Pojęcie i cechy wiedzy marketingowej

4.2. Procesy zarządzania wiedzą marketingową

4.3. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą marketingową

4.4. Wiedza marketingowa a kształtowanie wartości klienta

 

Rozdział 5. Ocena zarządzania informacją marketingową w organizacji

5.1. Ocena na poziomie strategicznym

5.2. Ocena na poziomie taktycznym

 

Załącznik 1. Studium przypadku TÜV Nord Polska

Załącznik 2. Studium przypadku wdrożenia systemu SFA z Sagra Technology Sp. z o.o.

Załącznik 3. Ocena monitorowania otoczenia organizacji

 

Bibliografia

 

Spis rysunków

Spis tabel

Inni Klienci oglądali również

26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka

Podstawy fizjologii zwierząt

Podstawy fizjologii zwierząt. Zagadnienia teoretyczne i ćwiczenia w wirtualnym laboratorium to przystępne źródło wiedzy z dziedziny fizjologii. Jest jedynym na rynku podręcznikiem, który zakresem materiału i ofertą doświadczeń odpowiada w...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Marketing polityczny

Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych.Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacj...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Marketing wobec ponowoczesności

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Je...
58,80 zł 84,00 zł
Do koszyka

Żywienie zwierząt i paszoznawstwo. Tom 2. Podstawy szczegółowego żywienia zwierząt

Druga część podręcznika akademickiego dotyczącego żywienia zwierząt i paszoznawstwa.W tomie tym autorzy omówili podstawy szczegółowego żywienia zwierząt - bydła, owiec, kóz, świń, koni, kur, indyków, gęsi, kaczek, stru...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Podstawy doktryny prawnej

Podręcznik omawia podstawową terminologię prawniczą, a także główne kategorie teorii i filozofii prawa, nauki o państwie oraz nauk dogmatycznych. Przedstawiono w nim także takie zagadnienia, jak: • odróżnienie prawa i prawoda...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

Marketing Automation Revolution

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!