0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Katarzyna Rupik

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 43,00 zł
38,70 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane

Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-122-9
  • ISBN druku: 978-83-7875-122-9
  • Liczba stron: 416
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP 	7
Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU 	19
1.1. Istota planowania 	20
1.1.1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania 	22
1.1.2. Kategoria planowania w nurcie procesowym 	30
1.2. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym 	37
1.2.1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania 	39
1.2.2. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa 	46
1.3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania 	56
1.3.1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania 	58
1.3.2. Zmienność planowania w cyklu rozwoju organizacyjnego 	65
1.3.3. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu 	75
Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA 	89
2.1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 	90
2.1.1. Rozwój koncepcji marketingu 	92
2.1.2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa 	103
2.2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem 	122
2.2.1. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu 	123
2.2.2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa 	144
2.3. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia 	162
2.3.1. Modele procesu planowania marketingowego 	162
2.3.2. Metody i narzędzia planowania marketingowego 	171
2.3.3. Bariery skuteczności planowania marketingowego 	183
Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM 	199
3.1. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne 	203
3.1.1. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – wymiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego 	204
3.1.2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego 	224
3.1.3. Interpretacja efektów marketingu – wymiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego 	249
3.2. Parametry i ocena rzetelności modelu 	272
Rozdział 4. PRAWIDŁOWOŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 	292
4.1. Wewnętrzny wymiar ujęcia zintegrowanego 	295
4.1.1. Struktura systemu planowania marketingowego 	295
4.1.2. Metodyka planowania marketingowego 	308
4.1.3. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan 	315
4.2. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego 	323
4.2.1. Podmioty sieci rozszerzonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej 	324
4.2.2. Metodyka planowania marketingowego w sieci 	330
4.3. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego 	336
4.3.1. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu 	337
4.3.2. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie 	347
ZAKOŃCZENIE 	367
ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu 	377
BIBLIOGRAFIA 	391
SPIS RYSUNKÓW 	409
SPIS TABEL 	413

Inni Klienci oglądali również

48,51 zł 53,90 zł
Do koszyka

Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą

W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność inwestycyjn...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP

Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej. Chodzi o wskaza...
6,44 zł 9,20 zł
Do koszyka

Badania marketingowe. Rozdział 12

ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińs...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Finanse publiczne i finanse przedsiębiorstw wobec światowego kryzysu gospodarczego. SE 72

Problematyka funkcjonowania finansów publicznych, rozpatrywana w związku z kryzysem finansowym, znalazła swoje odzwierciedlenie w artykułach poświęconych finansowej aktywności władzy publicznej. Finanse samorządu terytorialnego narażone są na szczeg...
80,91 zł 89,90 zł
Do koszyka

Kodeks pracy 2022 Przepisy dla praktyków. Planowane zmiany

Kodeks pracy stanowi podstawowy akt prawny, który w swojej praktyce na co dzień zobowiązani są stosować pracodawcy. W niniejszym opracowaniu Czytelnik odnajdzie ujedonoliconą treść przepisów KP (wg. stanu prawnego na sierpień 2022 r.) wra...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących skutecznego zastosow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!