0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Organizacje wykładnicze

(eBook)

Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Michael S. Malone, Salim Ismail, Yuri Van Geest

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Organizacje wykładnicze

W biznesie najważniejsza jest wydajność. A jeśli chodzi o wydajność, to kluczem do wzrostu może być sposób organizacji. Od pięciu lat świat biznesu obserwuje narodziny organizacji nowego typu – organizacji wykładniczych – które zrewolucjonizowały nasze poglądy na temat tego, w jaki sposób firma może przyspieszyć swój wzrost dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Organizacja wykładnicza nie rozwija się w sposób stopniowy i liniowy, tak jak dotychczas robiła to każda firma tradycyjna, ale wykorzystując aktywa, takie jak społeczności sieciowe, big data, algorytmy i najnowsze technologie, jest w stanie rozwijać się dziesięciokrotnie szybciej. Trzech luminarzy świata biznesu – Salim Ismail, Yuri van Geest i Mike Malone – zbadało to nowe zjawisko i wyodrębniło dziesięć cech charakterystycznych dla organizacji wykładniczych. W książce dzielą się swoją wiedzą, pokazując czytelnikowi, w jaki sposób każda firma, od startupu po międzynarodową korporację, może stać się organizacją wykładniczą i przenieść swoją wydajność oraz tempo wzrostu na wielokrotnie wyższy poziom.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7561-638-5
  • ISBN druku: 978-83-7561-617-0
  • Liczba stron: 392
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Organizacja wycieczki i zielonej szkoły - 15 problemów z rozwiązaniami

Publikacja „Organizacja wycieczki i zielonej szkoły – 15 problemów z rozwiązaniami” to praktyczny, narzędziowy poradnik zawierający omówienie zasad organizacji wycieczek i wyjść szkolnych. Zapoznaj się z konkretnymi wska...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

Główne cele pracy i przedstawione hipotezy badawcze zaważyły na jej konstrukcji. Praca obok części teoretycznej zawiera także część empiryczną, poświęconą prezentacji badań własnych autorki oraz uzyskanych wyników. W rozdziale pierwszym r...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka

Organizacja produkcji filmowej w świetle prawa autorskiego

W publikacji omówiono w sposób kompleksowy, jak najlepiej zabezpieczyć swoje interesy, rozpoczynając proces produkcji filmowej, tak aby z jednej strony uniknąć naruszeń praw przysługujących innym osobom, a z drugiej – ograniczyć do ...
5,45 zł 6,06 zł
Do koszyka

„Metoda wojny” w organizacji wydarzeń naukowych

Potrzebą jest, aby ludzie praktyki i teorii spotykali się, czerpali ze swoich zasobów. Warto konfrontować te środowiska ze sobą w przyjaznej atmosferze.
52,56 zł 58,40 zł
Do koszyka

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketin...
30,78 zł 34,20 zł
Do koszyka

Spółdzielczość jako organizacja gospodarcza w II RP

Wybór pism, który oddajemy w ręce Czytelników, stanowi świadectwo pragmatyzmu, a także głębokiej wrażliwości społecznej polskich spółdzielców okresu międzywojennego. Zawarta w nich idea kooperacji jest pozytywną opowi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!