0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Ocenianie i pomiar biegłości językowej. Wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne - 05 L’évaluation en langues étrangeres via la plateforme d’apprentissage Moodle - questions pratiques (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Katowice, 2016

  • Redakcja naukowa: Danuta Gabryś-Barker, Ryszard Kalamarz

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
3,50 zł
3,15 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,35 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Ocenianie i pomiar biegłości językowej. Wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne - 05 L’évaluation en langues étrangeres via la plateforme d’apprentissage Moodle - questions pratiques

Tom poświęcony jest różnym aspektom oceniania ucznia i jego biegłości językowej w procesie glottodydaktycznym oraz problemom, z jakimi borykają się nauczyciele języków obcych na różnych etapach edukacyjnych nauczania. Tom obejmuje teksty Autorów będących badaczami procesów uczenia się i nauczania na poziomie akademickim, jak również tych którzy są bardziej zorientowani na praktyczne rozważania dotyczące ewaluacji biegłości językowej w kontekście kształcenia językowego na lektoratach, bądź w szkole. Monografia ta obejmuje dwa główne zakresy tematyczne: zagadnienie różnych form ewaluacji i procesów walidacji narzędzi pomiaru językowego oraz przedstawia problemy na jakie w konkretnych przypadkach napotykają nauczyciele i lektorzy, ilustrując je próbami ich rozwiązania poprzez stosowanie innowacyjnych form ewaluacji ucznia. Monografia obejmuje zarówno interesujący materiał teoretyczny i praktyczny. Tom ten jest skierowany do nauczycieli glottodydaktyków na różnych poziomach nauczania języków obcych, którym proponuje się nowe rozwiązania ewaluacji biegłości językowej w różnych kontekstach nauczania.

  • Redakcja: Danuta Gabryś-Barker, Ryszard Kalamarz
  • Język wydania: angielski,polski
  • ISBN: 978-83-226-3054-9
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wstęp (Danuta Gabryś-Barker i Ryszard Kalamarz) / 7

Artykuł wprowadzający: Hanna Komorowska: Zmienne losy innowacji edukacyjnych na przykładzie CEFR / 13

I Formy oceniania i narzędzia oceny w procesie glottodydaktycznym
Maria Stec: Ilustracja jako narzędzie w materiałach testujących znajomość języka angielskiego u dzieci / 27
Agnieszka Gadomska: Using Interactive Whiteboard Technology for Providing Formative Assessment During Academic Writing Classes / 43
Aleksandra Serwotka: Le rôle de l’évaluation formative dans la création du matériel didactique en fonction des besoins spécifiques des apprenants : exemple de l’enseignement/
apprentissage du français – langue troisième / 61
Beata Gałan: L’évaluation en langues étrangères via la plateforme d’apprentissage Moodle:
questions pratiques / 81
Marta Kotarba: Ocenianie kształtujące na zajęciach z języka obcego we wczesnej edukacji / 95
Agnieszka Kruszyńska: Ocenianie kształtujące na lekcjach języka hiszpańskiego w polskim gimnazjum / 109
Monika Horyśniak: Ewaluacja a czynniki wpływające na stopień przygotowania się uczniów do różnych form weryfikacji kompetencji językowych / 119
Barbara Sawicka: Language Test Validation: Selected Procedures Illustrated with ACERT
Examples / 135
Wojciech Malec: Selected Statistical Procedures for Evaluating the Usefulness of Classroom Tests / 149

II Problemy i innowacyjność w ocenianiu biegłości językowej jako forma ich rozwiązania
Agnieszka M. Sendur: Realizacja wymagań dotyczących kształcenia językowego na wyższych uczelniach na podstawie analizy wybranych przykładów / 167
Aleksandra Golik-Prus, Marzena Tofilska: Szanse aplikacji metod ewaluacji w nauczaniu łaciny na poziomie dwusemestralnego lektoratu / 181
Katarzyna Głogowska: Nauczanie i sprawdzanie poziomu biegłości językowej dla języka łacińskiego jako obcego według wytycznych ESOKJ / 195
Aleksandra Szymańska-Tworek: Language-Testing Ideology from an ELF Perspective – Scheme of a Study / 207
Anna Rokicka: Ocenianie uczniów z dysleksją w kontekście nauki języków obcych / 219
Bożena Czekańska-Mirek: Elementy coachingu jako narzędzie procesu nauczania i oceniania w dydaktyce języka obcego / 233
Krystyna Breszka-Jędrzejewska: „Dobra robota!”, czyli o informacji zwrotnej i elementach coachingu w pracy z dorosłym uczniem na zajęciach językowych /  243

Noty / 251

Inni Klienci oglądali również

12,87 zł 14,30 zł
Do koszyka

Filozofia polskiego romantyzmu. Kultura i myśl polska. Prace wybrane, t.2

Problem religii w ideologiach "Polski odradzającej się": od deizmu do mesjanizmu Dwa mesjanizmy: Adam Mickiewicz i August Cieszkowski "Prelekcje paryskie" Mickiewicza a słowianofilstwo rosyjskie "Filozofia narodowa" Bronis...
13,99 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty zrównoważonego rozwoju a jakość życia (red.) Monika Piśniak, Ireneusz Miciuła, Anna Nurzyńska - Bibliografia

Słowem redaktorów ROZDZIAŁ I. UJĘCIE FILOZOFICZNE POJĘCIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Zrównoważony rozwój stanowi problem wielowymiarowy. Wymaga prowadzenia badań inter- oraz multidyscyplinarnych. Dlatego też jest przedmiotem zai...
12,99 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła - 24.METODY ANALIZY STRATEGICZNEJ JAKO NARZĘDZIE OCENY KONKURENCYJNOŚCI PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH OBSZARU

Słowem redaktorów Monografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym cele...
33,08 zł 36,76 zł
Do koszyka

Ustawa o rachunkowości 2017. Jak bezbłędnie stosować nowe przepisy − wyjaśnienia praktyczne

Spółki muszą dostosować się do nowych lub zmienionych przepisów w zakresie ustawy o rachunkowości. Ostatnie nowelizacje oznaczają dla spółek nowe i dodatkowe obowiązki, ale wprowadziły także pewne uproszczenia i zwolnienia. Dlatego...
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Edukacja Jutra. Aktywność fizyczna – zdrowie – problematyka czasu wolnego - Beata Fedyn: Wybrane teoretyczne i praktyczne konteksty szkolnej edukacji zdrowotnej

We współczesnym świecie obserwujemy fakt zacierania się różnic pomiędzy czasem wolnym a czasem, w którym człowiek spełnia swoje powinności. Stąd pojawia się trudność metodologiczna kategoryzacji, definicji i przed¬miotu badań z...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Prawa człowieka. Współczesne zjawiska, wyzwania, zagrożenia Tom I - Jerzy Paśnik: Prawo jednostki do bezpieczeństwa w państwie czy też prawo jednostki do bezpiecznego państwa – wybrane kwestie

Drogi Czytelniku, oddawana Ci do rąk publikacja pod naukową redakcją Pani doktor Anny Kalisz stanowi pokłosie konferencji naukowej pt. „Prawa człowieka – współczesne zjawiska, wyzwania, zagrożenia”, zorganizowanej w Wyższej Szk...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.