• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wirtualne Targi Książki

Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
69,00 zł
58,65 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,35 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 350 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł oferujemy wyłącznie płatność elektroniczną.

Płatność elektroniczna     do 199,99 zł   od 200 zł do 349,99 zł
ORLEN Paczka
8,99 zł 6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 8,99 zł 6,99 zł
Kurier Poczta Polska 12,49 zł 8,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,49 zł 8,99 zł
Kurier 13,49 zł 10,99 zł



Płatność przy odbiorze     do 199,99 zł   od 200 zł do 349,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11,99 zł 9,99 zł
Kurier Poczta Polska 15,49 zł 11,99 zł
Kurier 16,49 zł 13,99 zł
Dodaj do schowka

Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych

Oddajemy w Państwa ręce III wydanie książki, która po raz pierwszy ukazała się w 1993 roku i od tamtej pory była ciągle dostępna na rynku. Autorzy wprowadzili zmiany obejmujące ponad 80% pierwotnych treści oraz uwzględnili najnowsze uregulowania prawne, w tym aktualną ustawę o rachunkowości.

Książka w sposób całościowy i usystematyzowany prezentuje podstawowe zagadnienia oceny finansowej przedsiębiorstw. Są to:
ocena bieżącej działalności przedsiębiorstwa (istota i wstępna analiza sprawozdania finansowego, badanie kondycji finansowej przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem jego płynności finansowej, stopień zadłużenia, sprawność działania, zyskowność oraz ocena rynkowa wartości akcji i kapitału, sposoby badania czynników kształtujących wyniki finansowe przedsiębiorstw, przychodów ze sprzedaży oraz kosztów);
ocena jego działalności rozwojowej, w której najważniejsze są decyzje inwestycyjne (metody i techniki uwzględniania czasu w badaniach analitycznych, problematyka kształtowania struktury i kosztów kapitału, metody oceny opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych i związanego z nimi ryzyka).

Podobnie jak poprzednie wydania, podręcznik zawiera wiele tabel, wykresów, rozwiązanych przykładów z analizy finansowej przedsiębiorstwa, co podnosi jego wartość dydaktyczną.

Jest to podstawowy podręcznik do przedmiotu ANALIZA FINANSOWA PRZEDSIĘBIORSTWA oraz pomocniczy do innych przedmiotów dotyczących finansów przedsiębiorstw dla studentów wszystkich uczelni na kierunkach: zarządzanie i marketing, finanse i bankowość, ekonomia, dla studentów studiów podyplomowych oraz dla praktyków.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301149871
  • EAN: 9788301149871
  • Liczba stron: 408
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.67kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Termomodernizacja budynków Ocena efektów energetycznych

Oszczędzanie energii jest jednym z ważniejszych wyzwań XXI wieku. Polityka polegająca na stopniowym zaostrzaniu wymagań budowlanych, dotyczących przede wszystkim izolacyjności cieplnej przegród zewnętrznych wpływa głównie na poprawę efek...
45,11 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym

W monografii przedstawiono zaawansowaną metodykę oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego w Polsce. Jest realizacją obowiązku posiadania krajowej metodyki w tym zakresie, spoczywającego na Polsce jako członku Unii Europejskiej. W pełni ...
48,18 zł 63,00 zł
Do koszyka

Ocena zdrowotności automatycznie skaryfikowanych żołędzi za pomocą komputerowej analizy obrazów

SPIS TREŚCI1. Wstęp1.1. Geneza, cel i zakres monografii1.2. Przedsiewne traktowanie nasion dębu szypułkowego1.3. Wpływ skaryfikacji na kiełkowanie nasion oraz jakość sadzonek1.4. Możliwość oceny żywotności nasi...
62,90 zł 74,00 zł
Do koszyka

Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategiczn...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Ocena i kontrola jakości wyników pomiarów analitycznych

Autorzy książki uczą, jak w codziennej praktyce laboratoryjnej zapewnić rzetelność badań analitycznych poprzez:- dbałość o reprezentatywność pobranych próbek w stosunku do badanego materiału- zagwarantowanie stabilności składu pr&oac...
43,21 zł 48,01 zł
Niedostępny

Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Au...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa

Książka jest wartościowym opracowaniem, w którym w sposób wielostronny przeprowadzono analizę relacji między kompetencjami menedżerskimi a innowacjami. Autorce udało się opracować model kompetencji menedżerskich wyjaśniający mechanizm ich...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.