0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2022

  • Autor: David Meerman Scott

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 79,90 zł
71,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka, którą trzymasz w ręku, pozwoli Ci być na bieżąco ze skutecznymi narzędziami marketingu cyfrowego. Da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:
• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,
• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
• tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,
• wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,
• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
• sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8231-183-9
  • ISBN druku: 978-83-8231-063-4
  • Liczba stron: 504
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie 
Nowe zasady 
Życie z nowymi zasadami 
Co nowego 
Książka jak blog 
Historie sukcesu 
I. Jak internet zmienił zasady
marketingu i PR 
1. Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne online 
Reklama – bezdenna studnia zmarnowanych środków 
Jednokierunkowy marketing rozpraszający to relikt przeszłości 
Stare zasady marketingu 
W public relations liczyły się tylko media 
Public relations i dziennikarze 
Tak, media wciąż są ważne 
Komunikaty prasowe i dziennikarska czarna dziura 
Stare zasady PR 
Naucz się ignorować stare zasady 
2. Nowe zasady marketingu i PR 
Najważniejsza rewolucja komunikacyjna w historii ludzkości 
OPEN, czyli jak być otwartym w biznesie 
Długi ogon marketingu 
Proszę, powiedz mi coś, czego nie wiem 
Sukces na mur-beton 
Długi ogon PR 
Nowe zasady marketingu i PR 
Marketing i PR zbiegają się w sieci 
3. Jak bezpośrednio dotrzeć do kupujących 
Właściwy marketing w „okablowanym” świecie 
Pokaż światu, w czym się specjalizujesz
Dostosuj treści do potrzeb odbiorcy 
Firma hydrauliczna rośnie w siłę na konkurencyjnym rynku 
Persony zakupowe – podstawowe informacje 
Myśl jak wydawca 
Stały kontakt z członkami wspólnoty
Znaj swoje cele i pozwól, by treść prowadziła do działania 
Biznes w czasie rzeczywistym, czyli jak American Airlines dociera bezpośrednio do klientów 
II. Komunikacja internetowa, czyli jak
bezpośrednio dotrzeć do kupujących 7
4. Media społecznościowe i twoja docelowa publiczność 
Czym w zasadzie są media społecznościowe? 
Media społecznościowe niczym koktajl party  „Upgrade to Canada”, czyli jak program społecznościowy
przechwytuje turystów 
Zwinność w komunikacji społecznościowej 
Marketing społecznościowy nie jest dla wszystkich, czyli o rynku marihuany w Stanach Zjednoczonych .
Nowe zasady poszukiwania pracy 
Jak znaleźć nową pracę dzięki mediom społecznościowym 
Sukces Adagio Teas, czyli jak wypromować herbatę w mediach społecznościowych 
5. Blogi – jak skłonić miliony do opowiedzenia twojej historii 
Rola blogów w dobie sieci społecznościowych 
Blogi, blogowanie i blogerzy 
Blog (czy nie blog) 
Blogujący prawnik z Kalifornii buduje autorytet i pozyskuje nowych klientów 
Zrozumieć ideę bloga 
Cztery zastosowania blogów w marketingu i PR 
Monitoruj blogi – od tego zależy reputacja twojej organizacji 
Zaprezentuj swój punkt widzenia, komentując wpisy na blogach 
Blogerzy uwielbiają ciekawe doświadczenia 
Jak dotrzeć do blogerów z różnych krańców świata 
Pozwalasz pracownikom wysyłać e-maile? Pozwól im też blogować! 
Tylko nie kolejny śmieciowy blog 
Zacznij już dziś 
6. Audio i wideo skłaniają do działania 
Improwizacja z CIO 
Jaką uczelnię wybrać? 
Jak zbudować biznes na YouTubie 
Kręć wideo i dobrze się baw 
Podcasty – sposób na dostarczanie treści audio 
Hack the Entrepreneur, czyli jak firma konsultingowa zdobywaklientów dzięki podcastowi 
Podcast Grammar Girl
7. Bogata witryna internetowa 
Lobbing polityczny w sieci 
Treść – podstawa skutecznej witryny internetowej 
Docieranie do globalnego rynku
Stwórz witrynę przyjazną urządzeniom mobilnym 
Spajająca rola treści
Tworzenie dobrych witryn to bardziej sztuka niż nauka
8. Marketing i public relations w czasie rzeczywistym 
Marketing i PR w trybie natychmiastowym 
John Green „bije” Toma Cruise’a 
Otwórz się na działanie w czasie rzeczywistym 
Post napisany w czasie rzeczywistym przynosi zyski rzędu miliona dolarów 
Tu i teraz 
Snapchat dla biznesu 
Crowdsourcing jako źródło wsparcia w kryzysie 
9. Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
w marketingu i PR 
Marketing i PR wspomagane sztuczną inteligencją 
Sztuczna inteligencja już wspomaga twój marketing 
Niech AI działa na korzyść twoich klientów 
Tworzenie projektu AI 
Włączanie AI do działań marketingowych 
Pozostać człowiekiem w świecie sztucznej inteligencji 
III. Si ła nowych zasad w praktyce.
Plan działania 
10. Jesteś tym, co publikujesz. Twój własny plan
marketingowy i PR-owy 
Jakie cele ma twoja organizacja? 
Persony zakupowe w twojej organizacji 
Profil persony zakupowej 
Sukces Beko, czyli jak tworzyć produkty pożądane przez konsumentów na całym świecie 
Jak dotrzeć do wyższej kadry kierowniczej 
Znaczenie person zakupowych w marketingu internetowym
Mów językiem nabywcy 
W co mają uwierzyć twoi kupujący? 
Tworzenie treści, które docierają do nabywców 
Szablon planowania strategii marketingowej 
Nowe zasady pomiaru sukcesu 
Zaproś kupującego na randkę
Jeśli nie wycinki, to co? 
Co warto mierzyć 
Tworzenie treści to nie kolejny wydatek marketingowy 
Trzymaj się planu 
11. Rozwijanie biznesu – marketing i PR jako narzędzia
zwiększające sprzedaż 
Czas na rewolucję w sprzedaży 
Jak treści internetowe wpływają na proces zakupowy 
Jak stworzyć witrynę zorientowaną na klienta 
Krok 1: Sprzedaż zaczyna się od treści informacyjnych 
Krok 2: Przyjazne szturchnięcie 
Krok 3: Zamykanie transakcji 
Trenerka triatlonu tworzy treści dla wszystkich poziomów zaawansowania 
Sprzedawcy jako ambasadorzy treści .
Twój naczelny sprzedawca 
Nowy proces sprzedaży wymaga edukacji sprzedawców 
Z rejestracją czy bez? Dane z oferty e-booka 
Zamknij sprzedaż. Kontynuuj rozmowę 
Mierz i udoskonalaj 
50-procentowy wzrost biznesu w skali roku dzięki strategii treści 
12. Strategie tworzenia rewelacyjnych treści 
Drogi rozpowszechniania informacji 
Jak tworzyć nieszablonowe treści 
Dlaczego Raytheon zatrudnia dziennikarzy do tworzenia treści 
Tworzenie treści w branżach silnie regulowanych 
Zaproś ekspertów spoza organizacji 
Kto napisał tę świetną białą księgę? 
Ile zarabia twój klient? 
13. Jak pisać dla swoich nabywców 
Analiza bełkotu 
Jak to się stało, że tak kiepsko piszemy? 
Skuteczne pisanie w marketingu i public relations
Podnoś jakość bloga dzięki informacji zwrotnej 
Humor w opisach produktów 
Boeing i brand journalism 
14. Rola serwisów społecznościowych w marketingu 
Eugene Mirman z telewizji jest bardzo miły i lubi owoce morza 
Promowanie produktów i usług na Facebooku 
Zwiększanie zaangażowania dzięki grupom na Facebooku 
Odwiedź mój profil na LinkedIn 
Ćwierkaj na Twitterze, co ci w duszy gra 
Serwisy społecznościowe i budowanie marki osobistej 
CIA dołącza do Twittera 
Mniej sprzedawania, więcej udostępniania 
Kontakt z fanami 
Jak Amanda Palmer zebrała milion dolarów dzięki portalom społecznościowym 
Która sieć społecznościowa jest dla mnie odpowiednia? 
Nextdoor – sieć społecznościowa dla lokalnych firm 
Nie możesz być na każdej imprezie w mieście 
Optymalizacja stron w serwisach społecznościowych 
Integracja mediów społecznościowych z wydarzeniami offline 
Zbierz grono oddanych fanów 
Sieci społecznościowe i komunikacja kryzysowa 
Aktywność w mediach społecznościowych przypomina aktywność fizyczną 
15. Blogowanie – bezpośrednia droga do nabywcy 
O czym mam blogować? 
Etyka blogowa i wytyczne dla blogujących pracowników 
Podstawy blogowania – co trzeba wiedzieć, żeby zacząć 
Odpicuj sobie blog 
Budowanie grona odbiorców nowego bloga 
Taguj i daj się namierzyć 
Blogujące miasta 
Blogowanie poza Ameryką Północną 
Na co czekasz?
16. Obraz jest wart tysiąca słów 
Zdjęcia jako przekonujący marketing treści 
Fotografie prawdziwych osób są skuteczniejsze niż przypadkowe zdjęcia stockowe 
Jak sprzedać drogi produkt za pomocą autentycznych zdjęć 
Za co kocham Instagram 
Marketing na Instagramie 
Udostępnianie treści na Pintereście 
Promowanie pomysłów z wykorzystaniem SlideShare 
Infografiki 
17. Wideo i podcasty bez tajemnic 
Wideo a twoi nabywcy 
Nieformalne wideo biznesowe 
Zgoda na wykorzystanie wizerunku to nie powód do obsesji 
Potrzebujesz jedynie smartfona 
Facebook Live – sposób na świetny content marketing w czasie rzeczywistym 
Wideo jako próbka specjalistycznych umiejętności 
Pierwsze kroki w świecie wideo 
Wideo tworzone z myślą o kupujących generuje leady sprzedażowe 
Podcasty dla początkujących 
18. Jak dotrzeć bezpośrednio do nabywców dzięki komunikatom informacyjnym 
Komunikaty informacyjne w świecie WWW 
Nowe zasady komunikatów 
Daj się znaleźć w sieci 
Wprowadzanie nabywców do procesu sprzedaży 
Tworzenie strategii komunikatów informacyjnych 
Publikowanie komunikatów informacyjnych za pośrednictwem serwisów dystrybucji
Powiększ grono odbiorców dzięki kanałom RSS 
Publikuj swoje komunikaty informacyjne w firmowej witrynie 
Znaczenie linków w komunikatach informacyjnych 
Skup się na słowach i frazach kluczowych, których używają twoi kupujący
Jeśli coś jest warte opowiedzenia mediom, opowiedz to również
swoim obecnym i potencjalnym klientom! 
19. Twoje centrum prasowe – przestrzeń nie tylko dla mediów 
Twój pokój prasowy jako (darmowe) narzędzie 
Docieranie do dziennikarzy i opowiadanie swojej historii 
Najlepsze praktyki w prowadzeniu newsroomu 
Politechnika w Ontario promuje swoich naukowców 
Jak dotrzeć do dziennikarzy, klientów i blogerów za pośrednictwem newsroomu 
20. Nowe zasady docierania do mediów 
„Re:”, niespersonalizowany pitch i inne szemrane taktyki 
Nowe zasady relacji z mediami 
Blogi i relacje z mediami
Wzmianki na blogu ściągają uwagę mainstreamowych mediów 
Jak siły powietrzne Stanów Zjednoczonych strzelają pomysłami 
Jak skutecznie zabiegać o uwagę mediów 
21. Newsjacking – porwij media swoją historią 
Dziennikarze chcą wiedzieć to, co wiesz ty 
Ustosunkuj się do bieżących wydarzeń 
Jak znaleźć newsy warte „kradzieży” 
Twitter jako podstawowe narzędzie newsjackingu 
Uważaj! Newsjacking może zrujnować twoją markę 
Newsjacking dla zabawy i zysku 
22. Marketing w wyszukiwarkach internetowych 
Jak trafić na pierwszą stronę w Google 
Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek 
Dlaczego warto mieć własne zasoby marketingowe 
Długi ogon wyszukiwania .
Bardzo długi ogon wyszukiwania głosowego 
Stwórz własną niszę w wyszukiwarce 
Skuteczne strony docelowe 
Optymalizacja przeszłości 
Marketing w wyszukiwarkach na rozdrobionym rynku 
23. Do dzieła!
Twoje nowe nastawienie mentalne 
Ewolucja dyrektora marketingu 
Okiełznaj swój lęk 
Łączenie życia zawodowego z osobistym w sieciach społecznościowych
Uzyskaj cenną pomoc (i podziękuj za wątpliwe wsparcie) 
Brand journalism w okręgu szkolnym 
Korzyści dla wszystkich typów organizacji 
Teraz twoja kolej 
Podziękowania 
O autorze 
Chcesz, aby David Meerman Scott wystąpił podczas twojego wydarzenia?

Inni Klienci oglądali również

153,00 zł 170,00 zł
Do koszyka

Konstytucyjny spór o granice zmian organizacji i zasad działania Trybunału Konstytucyjnego: czerwiec 2015 - marzec 2016

Publikacja jest poświęcona nowelizacjom ustawy z 25 czerwca 2015 r. o Trybunale Konstytucyjnym. Dokumentuje prace legislacyjne oraz postępowania przed Trybunałem Konstytucyjnym dotyczące zmian organizacji i zasad działania sądu konstytucyjnego w latach...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Jak podbić Nowy Jork

Rosyjski biznesmen Lew Dragunow usiłuje namówić Biancę Di Sione, by promowała jego firmę. Jej arystokratyczne pochodzenie pomogłoby mu zaistnieć wśród elit Nowego Jorku. Ona jednak odmawia, ponieważ organizuje już promocję konkurencyjnej ...
189,00 zł 210,00 zł
Do koszyka

Przekształcenie jednoosobowej działalności gospodarczej w spółkę kapitałową. Aspekty prawne i podatkowe oraz rozwiązanie alternatywne (e-book z suplementem elektronicznym)

Działalność gospodarczą można prowadzić w różnych formach prawnych. Znaczna część polskich przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej. Często jednak różnego rodzaju okoliczności uzasadniają ...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Pismo Święte Starego i Nowego testamentu tzw. Biblia Gdańska

Biblia Gdańska to przekład Biblii na język polski jaki w roku 1632 wspólnie przygotowali bracia czescy i kalwiniści. Mimo upływu lat i archaicznego języka przez środowiska protestanckie nadal uważany jest za najlepszy polski przekład Pisma Święt...
24,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Miasto. Nowa kwestia i nowa polityka

Studia nad fenomenem miejskości w wymiarze społecznym, ekonomicznym i przestrzennym nieuchronnie prowadzą do pytań i postulatów, na które odpowiedzi należy szukać w dziedzinie polityki miejskiej. Stąd dwa zasadnicze wymiary proponowanego ...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Nowe praktyki na rynku kapitałowym

W czerwcu 2014 roku Katedra Systemów Finansowych Gospodarki na Wydziale Zarządzania UW zorganizowała międzynarodową konferencję naukową poświęconą zagadnieniom z zakresu zarządzania, bankowości i finansów "International Conference of...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!