0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2011

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Beata Pawłowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

„Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza” Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7525-600-0
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp   11
Założenia metodologiczne   17
ZM.1. Cel pracy  17
ZM.2. Główne hipotezy  18
ZM.3. Metoda badawcza, podstawa źródłowa   18
ZM.4. Charakterystyka zbiorowości badanej  23
ZM.5. Struktura pracy  25
Rozdział 1. Ramy teoretyczne   27
1.1. Koncepcje kultury organizacji. System kultury  27
1.1.1. Definicja kultury organizacyjnej  31
1.1.2. Poziomy kultury organizacji  34
1.1.3. Elementy kultury organizacji   36
1.1.4. Funkcje kultury organizacyjnej   43
1.1.5. Profile kultur organizacyjnych  44
1.1.6. Podsumowanie  46
1.2. Różne ujęcia struktury osobowości w psychologii i socjologii  48
1.2.1. Wyznaczniki osobowościowe jednostki, a czynnikowa teoria struktury osobowości Raymonda B. Cattella  56
1.2.2. Poziomy organizacji struktury osobowości w koncepcji H. J. Eysencka jako wyznaczniki zachowań ludzkich    59
1.2.3. Podsumowanie  62
1.3. Podsumowanie rozdziału 1  63
Rozdział 2. Sprzedaż sieciowa (network marketing) – nowa forma organizacyjna  66
2.1. Analiza sieciowa jako typ struktury społecznej  66
2.2. Ewolucja koncepcji marketingu bezpośredniego   71
2.3. Marketing sieciowy, definicja, różnice w sposobie dystrybucji towarów  74
2.4. Marketing sieciowy w Polsce  82
2.5. Podsumowanie rozdziału 2  91
Rozdział 3. Amway jako firma działająca w systemie sprzedaży bezpośredniej   93
3.1. Sposób zorganizowania Amway   93
3.2. Opis działalności Amway jako spółki z ograniczoną odpowiedzialnością  98
3.2.1. Przedmiot działalności spółki  98
3.2.2. Główne produkty spółki   99
3.2.3. Elementy zarządzania personelem   101
3.2.4. Poziom sprzedaży   104
3.2.5. Zasady powstawania sieci sprzedaży w Amway Corporation  . 105
3.3. Charakterystyka osób współpracujących z Amway. Niezależni przedsiębiorcy (dystrybutorzy) 107
3.4. Strategia, misja, wizja   114
3.5. Podsumowanie rozdziału 3  121
Rozdział 4. Proces motywacji  125
4.1. Modele motywacji  127
4.2. Przegląd teorii motywacji   128
4.3. Proces motywowania  134
4.4. System motywowania niezależnych przedsiębiorców w organizacji Amway  137
4.5. Motywacje niezależnych przedsiębiorców do uczestnictwa w organizacji Amway 140
4.6. Podsumowanie rozdziału 4  148
Rozdział 5. Analiza osobowości niezależnego przedsiębiorcy Amway   150
5.1. Typ osobowości Niezależnego Przedsiębiorcy Amway. Analiza wyników badań testem EPQ-R uzyskanych w grupie badanych niezależnych przedsiębiorców oraz w grupie kontrolnej   152
5.1.1. Niezależni przedsiębiorcy   152
5.1.2. Grupa kontrolna   158
5.2. Elementy dominujące w strukturze osobowości uczestników organizacji Amway. Analiza wyników uzyskanych przez niezależnych przedsiębiorców i grupę kontrolną przy pomocy testu R. B. Cattella   160
5.2.1. Niezależni przedsiębiorcy   160
5.2.2. Grupa kontrolna   163
5.3. Podsumowanie rozdziału 5   164
Rozdział 6. Wybrane elementy kultury organizacyjnej firmy Amway   167
6.1. Wartości i normy kulturowe   167
6.2. Symbolika Amway Corporation  173
6.2.1. Artefakty fizyczne   173
6.2.1.1. Położenie geograficzne, budynki, wystrój wnętrz oraz przedmioty materialne  173
6.2.1.2. Ubiór, wygląd zewnętrzny oraz dystynkcje  174
6.2.2. Ekspresja słowna  179
6.2.2.1. Budowanie marzeń jako droga do pozytywnej identyfikacji niezależnych przedsiębiorców z firmą Amway  182
6.2.2.2. Interpretacja „sukcesu” w firmie Amway  185
6.3. Wierzenia, mity, opowieści   192
6.4. Rytuały zbiorowe oraz częstotliwość kontaktów   197
6.5. Typy kultury organizacyjnej Amway  201
6.6. Podsumowanie rozdziału 6  204
Zakończenie   207
Słowniczek pojęć stosowanych w organizacji Amway  216
Bibliografia   220
Spis rysunków   228
Spis tabel  230
Załącznik – Kodeks Etyczny Amway   231

Inni Klienci oglądali również

26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Między osobą a wspólnotą. Kategoria uczestnictwa w myśli społecznej Karola Wojtyły – Jana Pawła II

Uczestnictwo – pojęcie wprowadzone przez Karola Wojtyłę w ostatniej części traktatu Osoba i czyn – pokazuje szczególną perspektywę patrzenia tego autora na człowieka i wspólnotę. Jest to perspektywa zakreślona zdolnością człow...
9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) – perspektywa marketingu

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa stanowi pokłosie dyskusji naukowej dotyczącej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej z udziałem przedstawicieli nauk...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych

Niniejsza monografia jest efektem spotkań, wystąpień i dyskusji odbytych podczas V Zjazdu Katedr i Zakładów Zarządzania Publicznego oraz XII PR FORUM 2018, noszących wspólny tytuł „Kultura jako obszar zarządzania i komunikowania w p...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w t...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Marketing przyszłości – od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingo...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Marketing produktu politycznego

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie te...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!