0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Nauczyciel wczesnej edukacji

(eBook)

Rozwijanie kompetencji zawodowych

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Aleksandra Feliniak, Wiesława Leżańska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 16,95 zł
15,26 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nauczyciel wczesnej edukacji

Przekazywana do rąk Czytelnika książka to kolejny tom podejmujący tematykę nauczyciela wczesnej edukacji (seria „Wczesna Edukacja”) pod redakcją pracowników Katedry Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej Uniwersytetu Łódzkiego. W każdej kolejnej publikacji z tej serii autorzy zajmują się nowym ważnym problemem dotyczącym podmiotu badań – nauczyciela wczesnej edukacji. W prezentowanym tomie koncentrują się na kompetencjach tej grupy zawodowej. Autorzy podejmują próbę zainicjowania dyskusji nad tożsamością i profesjonalizacją specjalistów wczesnej edukacji. Nie tylko poddają refleksji różne kompetencje (np. planistyczne, interpretacyjne, informacyjno-medialne, do działań wspólnotowych, do pracy z uczniem zdolnym), ale także stawiają pytania o istotę działań nauczycieli w ponowoczesnym świecie, np. tworzenia przestrzeni wzajemnej edukacji naukowców i praktyków.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
  • Redakcja: Aleksandra Feliniak, Wiesława Leżańska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8088-171-6
  • ISBN druku: 978-83-8088-170-9
  • Liczba stron: 186
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	9

Wiesława Leżańska, Staż zawodowy nauczyciela wczesnoszkolnego przestrzenią rozwijania kompetencji	15
–	Professional training of the first grades teacher as a space for competence development	28
Jolanta Bonar, Refleksyjna praktyka w procesie stawania się nauczycielem	29
–	Reflective practice in the process of becoming a teacher	37
Estera Kucińska, Action Research – Refleksyjny pedagog w praktyce na podstawie systemu kształcenia studentów studiów magisterskich w Wielkiej Brytanii	39
–	Action Research – Reflective teacher in practice on the basis of a system of educating students of undergraduate courses leading to a master’s degree in Great Britain	43
Dorota Zdybel, Refleksja epistemologiczna jako narzędzie budowania własnego potencjału edukacyjnego przyszłych nauczycieli	45
–	Epistemological reflection as a way of building learning potential in future teachers	58
Dorota Celińska-Mitał, Praktyki pedagogiczne jako forma rozwijania kompetencji nauczycielskich w opinii studentów	59
–	Teaching practice as a form of teacher competence development in the opinion of students	69
Joanna Leek, Kompetencja planistyczna nauczycieli a praca w wielokulturowych klasach	71
–	Teaching planning process in multicultural environment	80
Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk, Nauczyciel edukacji początkowej a uczeń zdolny – wokół problemu (nie)kompetencji	81
–	The primary school teacher and the gifted student: on the issue of (in-)competence	97
Aleksandra Feliniak, Kompetencje informacyjno-medialne nauczycieli wczesnoszkolnych w zakresie wykorzystywania multimedialnych środków dydaktycznych. Komunikat z badań	99
–	Information and media competence of teachers of early childhood education in the use of multimedia teaching aids. Communication research	111
Mirosław Kisiel, Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej przewodnikiem dziecka wkraczającego w świat muzyki	113
–	Early childhood education teacher as the class tutor introducing the child into the world of music	126
Magdalena Pawlak, Nauczyciel jako kreator przestrzeni estetycznej dziecka	127
–	Teacher as a creator of child’s aesthetic space	142
Agnieszka Olechowska, Samoocena i wartościowanie kompetencji nauczycieli-terapeutów w przestrzeni edukacyjnej uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – doniesienie z badań	143
–	Self-esteem and valuing of teachers’ competence of educational therapist in the education of pupils with special educational needs research report	150
Alicja Matusz-Rżewska, Kultura masowa jako przestrzeń działania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej	151
–	A mass culture as the space for an early school education teacher’s activity	160
Anna Basińska, Nauczyciel – uczący się dorosły. Refleksje nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w oparciu o program Tablit	161
–	A teacher – an adult learner. Reflections of Kindergarten Teachers Working on Tablit – Kindergarten Curriculum	171
Dagna Czerwonka, Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej wobec oczekiwań XXI wieku	173
–	– Powers of early childhood education teacher against expectations of XXI century	183

Noty o autorach	185

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka

Wieki milczenia. Wczesne średniowiecze Persji

Po najeździe Arabów na Persję Sasanidów w VII w. nadeszły lata niewoli trwające aż do połowy IX w. Wtedy kraj wydobył się z pełnej zależności od najeźdźcy, po dwóch wiekach niemocy. Termin ten przyjął się w irańskiej historiografii...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Polska Ludowa w edukacji historycznej

Praca stanowi połączenie rozważań teoretycznych i propozycji praktycznych rozwiązań, dotyczących okresu Polski Ludowej, przydatnych w procesie szkolnej i pozaszkolnej edukacji historycznej. W tomie przedstawiono sposób wykorzystania różno...
41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka

Ku poetyckiej mistyce. Wczesna twórczość Friedricha Hölderlina wobec Nieuwarunkowanego

Poezja Hölderlina (1770-1843), nazywanego „najbardziej niemieckim poetą”, stanowi nawet w jego rodzimej literaturze niewątpliwy wyjątek. Mimo istniejących przekładów także w Polsce jest znana tylko częściowo, jej wczesną fazę po...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka

Komisja Edukacji Narodowej 1773-1794. Tom 1. Cz. I − Wprowadzenie. Cz. II − Wybór tekstów źródłowych

Przekazujemy Czytelnikom czternastotomową serię publikacji będących rezultatem badań zespołu historyków wychowania z kilku polskich ośrodków akademickich, prowadzonych w ramach grantu Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki, na temat Komi...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Platforma Moodle dla każdego nauczyciela

Platforma Moodle dla każdego nauczyciela, to podręcznik, który w zasadzie dedykowany jest dla wszystkich osób, które chcą wspomagać codzienny proces nauczania sprawdzonym i przetestowanym narzędziem do e-learningu, wykorzystywanym ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!