0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania - Restrukturyzacja i rewitalizacja modeli biznesu w dobie kryzysu

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2014

  • Redakcja naukowa: Adam Jabłoński

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania - Restrukturyzacja i rewitalizacja modeli biznesu w dobie kryzysu

Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie modelu biznesu, lecz o umiejętne jego konfigurowanie w spójności ze strategią i procesami biznesowymi. Model biznesu staje się podstawowym atrybutem dynamicznie zmieniającego się i tworzącego z otoczeniem pewną całość przedsiębiorstwa. Umiejętność konstruowania efektywnych modeli biznesu powinna być kluczową kompetencją współczesnego menedżera. Dlatego projektowanie efektywnych modeli biznesu powinno być jednym z istotnych obszarów eksploracji naukowych w naukach o zarządzaniu i praktyce biznesowej. Jako że zmieniają się paradygmaty zarządzania w wyniku radykalnych zmian zachodzących w biznesie, istotnym czynnikiem staje się kreowanie rynku w kierunku tworzenia nowej wartości zamienianej na zyski przedsiębiorstwa. Stąd rentowność przedsiębiorstwa to także rentowność jego modelu biznesu. Rentowność modelu biznesu będzie wyrażać się taką jego konfiguracją, która uruchomiona poprzez zastosowanie odpowiednich mechanizmów strategicznych będzie dawać odpowiednią stopę zwrotu dla posiadającego dany model biznesu przedsiębiorstwa. Monografia ta, odpowiadając na wiele tego typu pytań, wychodzi naprzeciw takim oczekiwaniom. Celem monografii jest omówienie wybranych zagadnień dotyczących projektowania i operacjonalizacji modeli biznesu zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym. Założenie, jakie przyświeca monografii, związane jest z przyjęciem tezy, iż dzisiejsze funkcjonowanie przedsiębiorstw warunkowane jest posiadaniem takiego modelu biznesu, który przy jego odpowiedniej skalowalności, powtarzalności i dynamice pozwala przedsiębiorstwom kreować wyższą wartość na rynku, osiągać wysoką efektywność oraz elastycznie doprowadzać się do ciągłej zdolności do osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Adam Jabłoński
  • Język wydania: polski,??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-62897-94-0
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

51,80 zł 74,00 zł
Do koszyka

Analiza danych z programem R. Modele liniowe z efektami stałymi, losowymi i mieszanymi

Książka powstała po to, by ułatwić osobom zainteresowanym, tak o wykształceniu ścisłym, przyrodniczym, jak i medycznym, poznanie modeli liniowych i nabycie umiejętności poprawnego ich stosowania przy wykorzystaniu narzędzia wspierającego - programu R -...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka

Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu

Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę „Student”. W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londyn...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Irak wobec zmiany ładu na Bliskim Wschodzie a rozwój społeczeństwa obywatelskiego

Autorka w sposób kompetentny i erudycyjny przedstawiła problem kształtowania się w wymiarze społecznym i politycznym Iraku po interwencji z 2003 roku. W pracy zawarto rozważania dotyczące zarówno lokalnych i międzynarodowych konsekwencji ...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

Działalność literacka polskiego środowiska pijarskiego w dobie Oświecenia

WPROWADZENIEI. CZĘŚĆ WSTĘPNAZakon Szkół Pobożnych (Pijarów) na ziemiach polskichSzkoły pijarskie w Galicji WschodnieSzkoły pijarskie na terenach zaboru pruskiegoSzkolnictwo pijar...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Wielowymiarowy aspekt kryzysu w teorii i praktyce

Oto mamy na rynku pierwszą monografię poświęconą kryzysowi rozumianemu wielowymiarowo. Książka omawia zarówno aspekty medyczne kryzysu, jak i jego aspekty socjologiczne oraz ekonomiczne. Ważne jest, że Autorzy szczegółowo opisali rozwiąza...
51,80 zł 74,00 zł
Do koszyka

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodat...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!