0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Międzynarodowe strategie marek. Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących

Książka wpisuje się w nurt dyskusji prowadzonej wśród naukowców oraz menedżerów na świecie dotyczącej podejść do stosowania marek w zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw z rynków wschodzących, w tym polskich podmiotów, w kontekście kształtowania i wzmacniania ich pozycji konkurencyjnej na rynkach zagranicznych. Zaprezentowana pozycja jest jedną z niewielu monografii prezentujących holistycznie te zagadnienia i uwzględniających perspektywę przedsiębiorstw z rynków wschodzących, w tym polskich podmiotów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8030-355-3
  • Liczba stron: 350
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

 

Wstęp

Rozdział 1. Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa

1.1. Istota konkurencyjności przedsiębiorstw

1.2. Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa

1.3. Marka, orientacja na markę i zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką a konkurencyjność przedsiębiorstwa

1.3.1. Istota marki a konkurencyjność przedsiębiorstwa

1.3.2. Zdolności przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania marką i orientacja na markę a wyniki przedsiębiorstwa

1.3.3. Podejścia do systemu zarządzania marką w organizacji

1.4. Podsumowanie

 

Rozdział 2. Zagraniczna ekspansja marek w świetle teoretycznych koncepcji internacjonalizacji przedsiębiorstw

2.1. Teoretyczne koncepcje umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa a zagraniczna ekspansja marek

2.2. Modele wyjaśniające proces międzynarodowego rozwoju marki

2.3. Podsumowanie

 

Rozdział 3. Międzynarodowe strategie marek: istota, treść i kontekst

3.1. Międzynarodowe strategie marek - definicje

3.2. Międzynarodowa strategia marek a strategia umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa

3.3. Treść międzynarodowej strategii marek i międzynarodowej strategii marki

3.3.1. Zakres decyzji dotyczących międzynarodowej strategii marek

3.3.2. Stosowanie marek na rynkach zagranicznych

3.3.3. Strategie portfela marek przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych

3.3.4. Treść międzynarodowej strategii marki

3.3.5. Międzynarodowe strategie marek ze względu na efekt kraju pochodzenia

3.4. Podsumowanie - model międzynarodowej strategii marek

 

Rozdział 4. Międzynarodowe strategie marek przedsiębiorstw z rynków wschodzących

4.1. Istota i typologia rynków wschodzących

4.2. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw z rynków wschodzących

4.3. Proces umiędzynarodowienia i międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw

4.4. Międzynarodowe strategie marek stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących - wnioski z literatury

4.5. Podsumowanie

 

Rozdział 5. Międzynarodowe strategie marek polskich przedsiębiorstw - koncepcja i wyniki badań empirycznych

5.1. Koncepcja badania

5.1.1. Przedmiot, cele badania empirycznego i hipotezy badawcze

5.1.2. Metoda badawcza

5.2. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw

5.3. Wyniki i wnioski z badania empirycznego

5.3.1. Analiza głównych składowych konstruktów "zróżnicowanie uwarunkowań na rynkach zagranicznych" oraz "adaptacja strategii kluczowej marki na rynku zagranicznym"

5.3.2. Wyniki badania z zastosowaniem modelowania równań strukturalnych metodą PLS-SEM

5.3.3. Podsumowanie: wyniki weryfikacji przyjętych hipotez badawczych

 

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Inni Klienci oglądali również

28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Współczesna gospodarka - wyzwania, dylematy, perspektywy rozwoju. SE 93

Kolejny numer „Studiów Ekonomicznych” przedstawia wyzwania, dylematy i perspektywy rozwoju gospodarki światowej, ze szczególnym uwzględnieniem polskiej. „Studia Ekonomiczne” nr 93 – Zeszyty Naukowe Wydz...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju w Europie

Rozwój promocji zdrowia jako integralnej części zdrowia publicznego poszedł w Europie tak daleko, iż wymaga on znacznie większej niż dotychczas uwagi. Podstawy promocji zdrowia zostały już wielokrotnie publikowane w różnych monografiach i...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Stosunki międzynarodowe w Europie 1945-2009

W tym klasycznym podręczniku akademickim autor analizuje ważne wydarzenia międzynarodowe w Europie, które miały miejsce po II wojnie światowej. Omawia sytuację na tym kontynencie po konferencji jałtańskiej w czasie narodzin i utrwalania blokoweg...
27,66 zł 30,73 zł
Do koszyka

Przeciwdziałanie międzynarodowej przestępczości przeciwko środowisku naturalnemu z perspektywy organów ścigania

Udział w konferencji tak szerokiej reprezentacji podmiotów zaangażowanych w problematykę ochrony środowiska zaowocował bardzo różnorodną, ale — mamy nadzieję — przez to jeszcze ciekawszą tematyką publikacji zawartych w niniejs...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Efektywność w zarządzaniu projektami budowlanymi. Perspektywa wykonawcy

W opracowaniu przedstawiono wybrane aspekty zarządzania działalnością projektową w budownictwie, kluczowe z punktu widzenia zastosowania podejścia efektywnościowego. Omawiany problem badawczy dotyczy doskonalenia wybranych elementów system&oacut...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Nowocześni i postępowi? Cywilizacyjny wymiar Skandynawii z polskiej perspektywy. Studia Północnoeuropejskie. Tom III

Obecnie, kraje nordyckie w obiegowej opinii reprezentują społeczeństwa idące z duchem czasu, innowacyjne i progresywne. Badając tylko ostatnie dwadzieścia lat wizerunku Skandynawii w prasie polskiej, znajdujemy obraz regionu i społeczeństw, któr...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!