0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Miasto jako produkt skumulowany

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Autor: Dariusz Zawada

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 53,00 zł
47,70 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Miasto jako produkt skumulowany

Produkty miejskie decydują o jakości życia w mieście !!!
- Produkt gospodarczy określa walory pracy i „oferuje" pracę o zadowalających zarobkach
- Produkt społeczny sprzyja zdobywaniu wykształcenia i wychowaniu dzieci, pomocy rodzinie i rozwojowi kultury
- Produkt logistyczny umożliwia zaspokajanie potrzeb szybkiego, bezpiecznego i wygodnego poruszania się po mieście
- Produkt społeczny sprzyja zdobywaniu wykształcenia, wychowaniu dzieci, rozwojowi duchowemu, pomocy rodzinie i ożywieniu kultury
- Produkt mieszkaniowy decyduje o walorach zamieszkania i określa standard mieszkaniowy
- Produkt instytucjonalny miasta wskazuje jakość usług świadczonych przez instytucje miejskie
- Produkt przestrzenny określa ład przestrzenny miasta
- Produkt ekologiczny wskazuje na walory środowiska miejskiego

Miasto, które chce być konkurencyjne powinno budować atrakcyjne „produkty": gospodarcze, turystyczne, logistyczne, społeczne, instytucjonalne, mieszkaniowe, ekologiczne i przestrzenne oraz produkt skumulowany miasta.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Technika
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-401-7
  • ISBN druku: 978-83-7556-794-6
  • EAN: 9788375567946
  • Liczba stron: 150
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wstęp 9

Rozdział 1
Kategoria produktu 13

Rozdział 2
Pojęcie M-Produktu 15

Rozdział 3
Walory użytkowe miasta 19

Rozdział 4 21
Produkt gospodarczy miasta 21
4.1. Gospodarcze walory użytkowe miasta 21
4.2. Kategoria produktu gospodarczego miasta 22

Rozdział 5
Produkt turystyczny miasta 29
5.1. Turystyczne walory użytkowe miasta 29
5.2. Kategoria produktu turystycznego miasta 30

Rozdział 6
Produkt logistyczny miasta 35
6.1. Logistyczne walory użytkowe miasta 35
6.2. Kategoria produktu logistycznego miasta 36

Rozdział 7
Produkt społeczny miasta 41
7.1. Społeczne walory użytkowe miasta 41
7.2. Kategoria produktu społecznego miasta 42

Rozdział 8
Produkt mieszkaniowy miasta 49
8.1. Mieszkaniowe walory użytkowe miasta 49
8.2. Kategoria produktu mieszkaniowego miasta 50

Rozdział 9
Produkt instytucjonalny miasta 55
9.1. Instytucjonalne walory użytkowe miasta 55
9.2. Kategoria produktu instytucjonalnego miasta 56

Rozdział 10
Produkt przestrzenny miasta 61
10.1. Przestrzenne walory użytkowe miasta 61
10.2. Kategoria produktu przestrzennego miasta 62

Rozdział 11
Produkt ekologiczny miasta 67
11.1. Ekologiczne walory u użytkowe miasta 67
11.2. Kategoria produktu ekologicznego miasta 68

Rozdział 12
Studia przypadku 73
12.1. Krótka charakterystyka badanych miast 73
12.2. Procedura obliczania miar produktów miasta 84
12.3. Obliczanie wartości produktów wybranych miast 89
12.4. Działania priorytetowe badanych miast 111

Rozdział 13
Podnoszenie konkurencyjności M-Produktu 115
13.1. Konkurencyjność miasta 115
13.2. Instrumenty marketingowe 117
13.3. Innowacyjność miasta 119
13.4. Kreatywność miasta 122
13.5. Zarządzanie miastem 123

Zakończenie 129
Streszczenie 135
Summary 137
Literatura 139
Spis tabel 145
Spis rysunków 147
O Autorze 149

Inni Klienci oglądali również

48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację

Na całym świecie zmiany w przedsiębiorstwach zachodzą coraz szybciej. Nasilają się procesy deregulacji, prywatyzacji i globalizacji. Zaostrza się konkurencja, a liczne fuzje i przejęcia prowadzą do coraz większej koncentracji firm. Konieczność wprowadz...
21,78 zł 24,20 zł
Do koszyka

Inteligencja serca. Jak otworzyć serce i doświadczyć miłości

Pierwsza w Polsce książka o inteligencji serca przeniesie Cię w świat najnowszych naukowych odkryć. Autorka – trenerka rozwoju osobistego, socjolog, terapeutka Reiki i dziennikarka – udowadnia, że pole elektromagnetyczne serca or...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Ukradzione miasto

Drogi Czytelniku, otrzymujesz zapis wydarzeń, które media ochrzciły mianem „afery reprywatyzacyjnej”. Przez ostatnie cztery lata zajmowałem się nagłaśnianiem nieprawidłowości przy obrocie nieruchomościami w Warszawie. Starałem się do...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Po prostu spokój. Jak dobrze żyć po stoicku

Paulina Felicja Seidler prezentuje autorską wersję tej filozofii praktycznej. Prowadzi czytelnika krok po kroku – od podstaw czyli tego co trzeba wiedzieć na początku przygody ze stoicyzmem poprzez ważne dla tego nurtu zagadnienia jak m.in. rozwa...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Jak wykurzyć Kikimorę?

W domu Antka nie dzieje się dobrze. Mama wciąż kłóci się z babcią, Wojtuś dużo płacze, a z kurnika codziennie znikają kolejne kury... Dowiedziawszy się od ukrywającego się w owym kurniku ubożęcia, że sprawczynią tych wszystkich kłopotów j...
32,39 zł 35,99 zł
Do koszyka

Miasto widmo

Dopiero gdy obudzisz się w piekle, twoje dotychczasowe życie okaże się rajemJeden dzień, jedno przypadkowe spotkanie, jedna błędna decyzja mogą przekreślić całe dotychczasowe życie. Jedno spojrzenie w oczy może oznaczać wyrok. Wystarczy nie...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!