0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Mechanizmy powstawania efektów ekoinnowacji w przedsiębiorstwach w Polsce

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Paweł Bartoszczuk

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Mechanizmy powstawania efektów ekoinnowacji w przedsiębiorstwach w Polsce

Wprowadzanie ekoinnowacji w przedsiębiorstwach staje się nieuniknione. Istotne wydaje się bowiem uwzględnienie efektów ekoinnowacji oraz rozwiązanie problemów cywilizacyjnych na drodze wdrożenia ekoinnowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwach. Celowość wprowadzania ekoinnowacji jest coraz częściej dostrzegana przez przedstawicieli przedsiębiorstw, ponieważ rośnie świadomość wpływu własnej działalności na środowisko i konieczności stawania się odpowiedzialnymi. Ekoinnowacje stanowią zarówno wyzwanie, jak i wielką szansę dla przedsiębiorstw ze względu na możliwość uzyskania efektów ekonomicznych w postaci zmniejszenia kosztów działalności i poprawy wizerunku przedsiębiorstwa. Dlatego też państwa Unii Europejskiej, aby wzmacniać konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku, muszą zwiększyć tempo tworzenia ekoinnowacji. Innowacje powodują powszechne rozprzestrzenianie się wiedzy, a skuteczne innowacje ekologiczne przynoszą również pozytywne efekty zewnętrzne (wpływ na środowisko), które są źródłem korzyści społecznych, podczas gdy koszty ponoszą raczej same przedsiębiorstwa, które opracowują i wprowadzają innowacje ekologiczne.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8030-240-2
  • Liczba stron: 254
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści
 
Rozdział 1. Podstawowe pojęcia i charakterystyka ekoinnowacji

1.1. Specyfika i definicja ekoinnowacji

1.2. Podział i klasyfikacja rodzajów ekoinnowacji

1.3. Modele procesów innowacyjnych

1.4. Ekoinnowacje w wiodących nurtach współczesnej ekonomii

1.5. Podsumowanie

 

Rozdział 2. Teoretyczne podstawy pomiaru efektów ekoinnowacji

2.1. Analiza pomiaru efektów ekoinnowacji

2.2. Pomiar ekoinnowacji przeprowadzony przez Europejskie Obserwatorium Ekoinnowacji (EIO)

2.3. Badania empiryczne w zakresie ekoinnowacji przeprowadzone w Polsce w latach 2008-2016

2.4. Proekologiczne postawy w przedsiębiorstwach

2.5. Proekologiczne praktyki, wartości i kultura przedsiębiorstwa

2.6. Intencja menadżerów do działania proekologicznego

2.7. Efekty ekonomiczne i ekologiczne ekoinnowacji

2.8. Podsumowanie

 

Rozdział 3. Efekty ekoinnowacji w świetle badań własnych

3.1. Zastosowana ilościowa metoda badawcza

3.2. Opis kwestionariusza i próby badawczej

3.3. Charakterystyka porównawcza badanych przedsiębiorstw

3.4. Wyniki badań ilościowych dotyczące wprowadzonych rodzajów ekoinnowacji, praktyk i planów przedsiębiorstwa

3.5. Charakterystyka efektów wynikających z wdrożenia rozwiązań proekologicznych

3.6. Działania przedsiębiorstw w zakresie strategii i wartości proekologicznych

3.7. Podsumowanie

 

Rozdział 4. Próba operacjonalizacji modelu efektów ekoinnowacji

4.1. Opis celów, pytań i hipotez badawczych w modelu

4.2. Analiza korelacji i analiza czynnikowa zmiennych działań i efektów proekologicznych

4.3. Modele ekoinnowacji

4.4. Model efektów ekoinnowacji z wykorzystaniem równań strukturalnych

4.5. Dyskusja otrzymanych wyników .

4.6. Podsumowanie

 

Rozdział 5. Analiza z wykorzystaniem metody wielokrotnego studium przypadku przedsiębiorstw ekoinnowacyjnych

5.1. Zastosowana metoda jakościowa wielokrotnego studium przypadku

5.2. Studium przypadku Philips Lighting

5.3. Studium przypadku Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa

5.4. Studium przypadku TECE

5.5. Studium przypadku Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń

5.6. Studium przypadku Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji ?Wodociągi Puławskie"

5.7. Wnioski i synteza studiów przypadku

 

Wnioski końcowe i rekomendacje

Bibliografia

Wykaz skrótów

Załącznik 1. Kwestionariusz badawczy

Załącznik 2. Scenariusz wywiadu dla studium przypadku

Spis rysunków

Spis tabel


Inni Klienci oglądali również

27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Ewolucja rynku ubezpieczeń kredytu kupieckiego w Polsce

Książka stanowi podsumowanie wieloletnich studiów literaturowych, badań, obserwacji i przemyśleń autora na temat ewolucji rynku ubezpieczeń kredytu kupieckiego w Polsce. Twórcę monografii nurtowało pytanie, czy tak ważny dla gospodarki ry...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Zarządzanie obszarami metropolitalnymi w Polsce

Dotychczas problematyka obszarów metropolitalnych zajmowała w Polsce jedynie bardzo wąskie grono ekspertów. Od kiedy jednak w połowie 2008 roku zaczęto mówić o rządowych pracach nad ustawą regulującą funkcjonowanie samorządó...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Kultura piśmienna w Polsce średniowiecznej. X-XII wiek

Przedmiotem monografii Cezarego Święckiego jest całość tekstów wczesnośredniowiecznych w Polsce z obszaru literatury pięknej i z zakresu literatury stosowanej (użytkowej). Autor ukazał bogactwo wczesnego średniowiecza w Polsce, odsłonił mnogość ...
236,25 zł 262,50 zł
Do koszyka

System finansowania ochotniczych straży pożarnych w Polsce (e-book z suplementem elektronicznym)

Książka stanowi pierwszą i jedyną na rynku wydawniczym monografię poświęconą kompleksowemu omówieniu finansowania ochotniczych straży pożarnych. Całość opracowania oparta jest na aktualnych przepisach prawa, orzecznictwie sądów, RIO i adm...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Wolontariat w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej

Wolontariat jest nie tylko aktywnością pomocową podejmowaną w wymiarze społecznym, choć działalność ta jest najbardziej widoczna i przez to najczęściej właśnie z nią kojarzona, lecz jest przede wszystkim aktywnością, będącą wyrazem świadomego obywatels...
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka

Jak powstaje morderca

Czasami od pytania „Kto zabił?” ważniejsze staje się pytanie „Dlaczego?”… Czy chcesz się dowiedzieć, jak myślą mordercy? Czy planują zbrodnie, czy też działają pod wpływem impulsu? Czy dokładnie zapamiętali swoje czyny? C...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!