0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.
Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!

Drogi Czytelniku,
kupując tę książkę pomagasz chorym osobom.

W duchu marketingu wartości i inicjatywy Marketing Pomaga nasze wydawnictwo razem z Autorką wspiera Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego.

Ty także możesz pomóc, bo z każdego sprzedanego egzemplarza przekazujemy 2 zł na pomoc osobom chorym na stwardnienie rozsiane.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Etyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788363566739
  • EAN: 9788363566739
  • Liczba stron: 136
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.26kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

30,61 zł 33,60 zł
Do koszyka

Kapitał ludzki w regionie łódzkim z perspektywy przedsiębiorstw i rynku pracy

W prezentowanej pracy zawarto wyniki badań zorientowanych w dwóch obszarach. Pierwszy z nich dotyczy dojrzałości przedsiębiorstw do inwestowania w kapitał ludzki w regionie. Drugi obszar, rola kapitału ludzkiego w budowaniu regionalnego ry...
30,38 zł 36,00 zł
Do koszyka

Badania nad embrionami ludzkimi w świetle etyki i prawa

Współczesne nauki medyczne i przyrodnicze posiadają ogromne możliwości ingerencji w rozwój zygoty, embrionu i płodu ludzkiego. Społeczne oceny takich praktyk dalekie są od zgodności, a regulacja prawna budzi wiele zastrzeżeń. Prezen...
37,89 zł 41,90 zł
Do koszyka

Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych

Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi k...
49,44 zł 68,25 zł
Do koszyka

Wartości niematerialne i prawne oraz środki trwałe w instytucjach kultury

Księgowi w instytucjach kultury w swojej codziennej pracy spotykają się często z koniecznością zaksięgowania i ujęcia w sprawozdaniu finansowym różnego rodzaju środków niematerialnych i prawnych. Przykładem jest chociażby strona interneto...
56,58 zł 69,00 zł
Do koszyka

100 roślin w Twojej kuchni

Poradnik przygotowany przez doświadczoną technolog żywienia i dietetyczkę. Książka zawiera informacje o 100 popularnych roślinach powszechnie stosowanych w kuchni. Autorka opisuje owoce krajowe i egzotyczne, warzywa, zioła lecznicze i przyprawy, k...
33,29 zł 40,00 zł
Do koszyka

Oblicza lęku

Książka Oblicza lęku jest znakomitą analizą zjawiska strachu we współczesności, które jak dotąd nie doczekało się szerszej analizy. Lęk jest plagą naszego wieku i jednym z najważniejszych elementów kształtujących ludzką codzi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.