0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing w szkolnictwie.

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2007

  • Autor: Hanna Hall

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 34,00 zł
30,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing w szkolnictwie.

Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenie w tym zakresie polskich i zagranicznych szkół wszystkich szczebli (także wyższych uczelni) oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i rozwiązań w placówkach edukacyjnych.
W książce zostały omówione między innymi następujące zagadnienia:

specyfika marketingowej koncepcji zarządzania w organizacjach niekomercyjnych
metody analizy mikro- i makrootoczenia oraz potencjału szkół
zastosowanie instrumentów marketingowych w szkolnictwie
prowadzenie badań marketingowych w placówkach edukacyjnych
sposoby pozyskiwania przez placówki edukacyjne środków pozabudżetowych

Publikacja jest adresowana do osób zarządzających szkołami wszystkich szczebli i pracowników oświaty. Przydatne informacje znajdą w niej również osoby zainteresowane marketingiem w organizacjach non-profit i problemami szkolnictwa.

Książka dostępna także w wersji elektronicznej. Kliknij i sprawdź --->

Autor: Hanna Hall

Słowa kluczowe:
marketing instytucji niekomercyjnych
badania marketingowe w placówkach edukacyjnych
promocja szkoły
usługa edukacyjna

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-1894-5
  • ISBN druku: 83-7416-756-4
  • EAN: 9788326418945
  • Liczba stron: 236
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 
str. 7

Rozdział 1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych 
str. 11

Zarys koncepcji marketingowego zarządzania organizacją 
str. 11
Specyfika organizacji niekomercyjnych a marketingowa koncepcja zarządzania 
str. 20
Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych
str. 35
Marketing w szkolnictwie - znaczenie i zakres adaptacji 
str. 44

Rozdział 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły 
str. 51

Polski system edukacji - uwarunkowania i zmiany 
str. 51
Analiza makrootoczenia szkoły 
str. 64
Analiza zachowań klientów szkoły 
str. 73
Specyfika i analiza konkurencji w szkolnictwie 
str. 92
Analiza potencjału szkoły 
str. 98
Analiza SWOT i formułowanie marketingowych celów szkoły 
str. 100

Rozdział 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły 
str. 108

Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły 
str. 108
Pozycjonowanie szkoły 
str. 112

Rozdział 4. Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych 
str. 120

Usługa edukacyjna - specyfika, struktura, jakość 
str. 120
Polityka ceny 
str. 136
Dystrybucja usług edukacyjnych 
str. 142
Instrumenty i program promocji szkoły 
str. 146
Personel szkoły i koncepcja marketingu wewnętrznego 
str. 161

Rozdział 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody 
str. 165

Przygotowanie badania 
str. 165
Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych oraz prezentacja wyników badania 
str. 193

Rozdział 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów 
str. 209

Podsumowanie 
str. 225

Bibliografia 
str. 226

Inni Klienci oglądali również

48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Rewolucja z Marketing Automation

„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:- zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,- dostarczaniu spersonalizowanych wi...
58,80 zł 84,00 zł
Do koszyka

Marketing Analytics

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Marketing polityczny a public relations

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda? Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z “trzeciej ręki”),...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie wyższym szkolnictwem artystycznym w Polsce

Kolejna reforma szkolnictwa wyższego w Polsce prowokuje do podjęcia tematu modeli zarządzania uczelnią ze zwróceniem uwagi na zarządzanie humanistyczne, które wskazuje na konieczność zauważania pojedynczych ludzi, ich wyborów, decy...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwsze...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!