0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing szkoły (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2011

  • Autor: Jan Fazlagić

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing szkoły

Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-0959-2
  • ISBN druku: 978-83-264-1354-4
  • EAN: 9788326409592
  • Liczba stron: 252
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie
str.9

Rozdział 1
O przyszłości oświaty
str.13
1.1. Polska szkoła w globalnej wiosce
str.13
1.2. Gospodarka oparta na wiedzy
str.20
1.3. Od szkoły "inteligentnej" do szkoły kreatywnej
str.24
1.4. Podsumowanie
str.29

Rozdział 2
Rynek usług edukacyjnych
str.30
2.1. Szkoła - organizacja usługowa
str.30
2.2. Rynki, na jakich działa szkoła
str.31
2.3. Wiedza - rdzeń usług świadczonych przez szkołę
str.38
2.4. Konkurowanie w oświacie
str.46
2.5. Unikatowa pozycja USP szkoły 
str.50
2.6. Krzywa wartości
str.53

Rozdział 3
Marketingowe zarządzanie jakością w szkole
str.58
3.1. Na czym polega marketingowe zarządzanie jakością w szkole? 
str.58
3.2. "Satysfakcja gwarantowana" - czy uczeń i rodzic mają być w szkole "królami"? 
str.64
3.3. Od atrybutów do korzyści
str.68
3.4. "Momenty prawdy" w zarządzaniu marketingową jakością
str.71
3.5. Reklamacje
str.75
3.6. Zarządzanie jakością według filozofii TQM
str.77
3.7. Modele jakości usług
str.79
3.7.1. Model jakości luk (GAP Model) w zarządzaniu szkołą
str.79
3.7.2. Model jakości Servqual w zarządzaniu szkołą
str.82
3.7.3. Model jakości usług oparty na teorii Herzberga
str.85
3.8. Podsumowanie
str.86

Rozdział 4
Komunikacja marketingowa szkoły
str.87
4.1. Istota komunikacji marketingowej
str.87
4.2. Segmentacja rynku
str.96
4.3. Model komunikacji marketingowej
str.99
4.4. Identyfikacja wizualna szkoły
str.101
4.5. Podsumowanie
str.114

Rozdział 5
Reklama szkoły
str.115
5.1. Istota reklamy
str.115
5.2. Jak reklama oddziałuje na ludzką psychikę? 
str.118
5.3. Reklama szeptana
str.122
5.4. Slogany reklamowe
str.126
5.5. Redagowanie tekstów promocyjnych dla szkoły
str.128
5.6. Internet w promocji szkoły
str.137
5.7. Podsumowanie
str.140

Rozdział 6
Public relations w szkole
str.142
6.1. Czym jest public relations? 
str.142
6.2. Jak funkcjonuje PR? 
str.145
6.3. Sytuacje kryzysowe
str.150
6.4. Kontakty z dziennikarzami
str.154
6.5. Podstawowe zasady wystąpień publicznych i argumentowania
str.158
6.6. Podsumowanie
str.164

Rozdział 7
Inne formy promocji szkoły
str.166
7.1. Wprowadzenie
str.166
7.2. Wizerunek dyrektora szkoły
str.166
7.3. Targi i festyny
str.177
7.4. Wycieczki po szkole (zwiedzanie szkoły) dla rodziców
str.180
7.5. Spotkania z rodzicami
str.184
7.6. Komunikacja pisemna z rodzicami
str.188
7.7. Podsumowanie
str.190

Rozdział 8
Marka, wizerunek i reputacja szkoły
str.191
8.1. Wizerunek szkoły
str.191
8.2. Marka szkoły
str.198
8.3. Reputacja szkoły
str.206
8.4. Podsumowanie
str.211

Rozdział 9
Badania marketingowe
str.213
9.1. W jakim celu Dyrektor szkoły powinien prowadzić badania marketingowe
str.213
9.2. Jak zaprojektować dobry kwestionariusz? 
str.222
9.3. Miejsce badań marketingowych w zarządzaniu placówkami oświatowymi w Polsce
str.228
9.4. Jak przeprowadzić badania marketingowe w mojej szkole? 
str.232
9.5. Interpretacja wyników badań marketingowych
str.241
9.6. Podsumowanie
str.244

Zakończenie
str.245

Spis tabel, schematów i ramek 
str.247

Literatura
str.251
Słowa kluczowe: oświata

Inni Klienci oglądali również

74,12 zł 87,20 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie każda...
34,00 zł
Do koszyka

Prawne aspekty jakości towarów

Podręcznik jest nowością na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w nim polskie i europejskie regulacje w zakresie prawnych wymogów bezpieczeństwa i jakości towarów. Układ podręcznika i jego treść są nowatorskie. Poruszane w nim zaga...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka

Marketing usług logistycznych

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługac...
45,36 zł 50,40 zł
Do koszyka

Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu

Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w...
19,00 zł
Do koszyka

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o ko...
23,04 zł 25,60 zł
Do koszyka

Tajemnica szkoły dla panien

Smakowita, wciągająca, pełna inteligentnego humoru wielowarstwowa powieść, flirtująca z gatunkiem kryminału retro. Prawdziwa literacka przygoda, nie tylko dla wielbicieli „Pikniku pod wiszącą skałą” i „Dziewcząt z Nowolipek”. 26...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.