0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing społeczny w krwiodawstwie (Miękka)

Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
59,00 zł
45,59 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 13,41 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 199 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie8,99 zł
Kurier Poczta Polska9,99 zł
Paczkomaty InPost9,99 zł
Kurier16,99zł
Odbiór w księgarni PWNGRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie11,99 zł
Kurier Poczta Polska12,99 zł
Kurier19,99 zł
Dodaj do schowka

Marketing społeczny w krwiodawstwie

Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań.

Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań.

Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych.

Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
• Dlaczego populacje krwiodawców w różnych państwach się różnią?
• Czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi?
• W jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność?
• Jak wielkie są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce? I wreszcie najważniejsze:
• Do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, żeby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce?
• Do kogo nie należy się zwracać, albo przynajmniej w dalszej kolejności, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jak i moralnych?

  • Kategorie:
    1. Medycyna »
    2. Hematologia
    1. Zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375568745
  • EAN: 9788375568745
  • Liczba stron: 226
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.38kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Polecamy

Tab1

    Recenzje

    Dodaj recenzję
    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
     
    Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
    Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.