0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing produktów systemowych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Redakcja naukowa: Leszek Żabiński

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,40 zł
44,46 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing produktów systemowych

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
• systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
• systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
• systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
• systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Leszek Żabiński
  • ISBN: 978-83-208-2554-1
  • ISBN druku: 978-83-208-2016-4
  • Liczba stron: 260
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O Autorach

Wprowadzenie

Rozdział 1
Środowisko, sfera i marketing produktów systemowych. Pojęcia i problemy podstawowe
1.1. Produkty systemowe we współczesnej rynkowej gospodarce wiedzy i społeczeństwie konsumpcyjnym
1.1.1. Istota i atrybuty produktów systemowych
1.1.2. Środowisko i sfera/sfery produktów systemowych
1.1.3. Systematyki i modele badanych produktów
1.2. Czynniki rozwoju produktów systemowych i ich sfery
1.2.1. Czynniki rynkowe i w sferze konsumpcji
1.2.2. Czynniki rozwoju produktów systemowych po stronie producenta/sprzedawcy i jego otoczenia
1.3. Czy światowy kryzys gospodarczy może spowolnić rozwój sfery produktów systemowych? 
Rozdział 2
Współczesne procesy innowacyjne w kształtowaniu produktów systemowych
2.1. Wartość dla klienta w produktach systemowych
2.1.1. Wartość dla klienta – pojęcie, atrybuty, struktura
2.1.2. Nowe zjawiska w procesach tworzenia wartości dla klienta
2.2. Współczesne procesy innowacyjne w budowie przewagi konkurencyjnej
2.2.1. Ewolucja modelu innowacji
2.2.2. Współczesne koncepcje innowacji i ich ograniczenia
2.3. Innowacja i marketing jako podstawa tworzenia wartości

Rozdział 3
Marketing produktów systemowych na rynku bankowości detalicznej
3.1. Produkty usługowe banków detalicznych i ich modele
3.2. Metodyka badań sfery produktów systemowych banków detalicznych
3.3. Środowisko badanej sfery produktów bankowych a czynniki ich rozwoju
3.3.1. Otoczenie makroekonomiczne i globalne a rozwój sfery produktów bankowych
3.3.2. Otoczenie sektorowe/multisektorowe a grupy strategiczne banków detalicznych
3.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów
3.4. Badania zachowań konsumentów jako podstawa budowy strategii i programów marketingu produktów systemowych bankowości detalicznej
3.5. Tworzenie, komunikowanie i dystrybucja multiproduktów bankowych dla konsumentów
3.5.1. Konkurencja i współpraca banków detalicznych w tworzeniu multiproduktów bankowych
3.5.2. Strategie i programy współpracy banków detalicznych z konsumentami w tworzeniu i komunikowaniu multiwartości dla klientów
3.5.3. Multikanały dystrybucji bankowych produktów systemowych a klienci wielokanałowi

Rozdział 4
Marketing sieciowy w komercyjnych organizacjach usług medycznych
4.1. Koncepcje marketingu sieciowego i produktu systemowego w sektorze usług medycznych
4.2. Informacje o metodyce badań sfery produktów systemowych i marketingu sieciowego w służbie zdrowia
4.3. Środowisko marketingowe komercyjnych podmiotów usługowych produktów medycznych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań funkcjonowania
4.3.1. Otoczenie makroekonomiczne i międzynarodowe/globalne
4.3.2. Otoczenie sektorowe/konkurencyjne i multisektorowe
4.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów/pacjentów
4.4. Kształtowanie, promocja i dystrybucja/sprzedaż usługowych produktów systemowych w komercyjnej służbie zdrowia (w świetle wyników badań bezpośrednich)
4.4.1. Proces kształtowania produktów systemowych w rynkowym sektorze usług medycznych
4.4.2. Badane podmioty komercyjne usług medycznych i ich oferty produktów systemowych. Studium porównawcze
4.4.3. Dystrybucja/sprzedaż i promocja sieciowych medycznych produktów usługowych


Rozdział 5
Marketing produktów usługowych taniej gospodarki
5.1. Tania gospodarka i jej produkty
5.1.1. Istota i czynniki rozwoju taniej gospodarki
5.1.2. Produkty taniej gospodarki: klasyczne/tradycyjne czy innowacyjne produkty konsumpcyjne?
5.2. Zarys metodyki badań sfery i marketingu produktów taniej gospodarki
5.3. Środowisko marketingowe podmiotów/oferentów tanich produktów usługowych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań
5.3.1. Środowisko makro- i megaekonomiczne
5.3.2. Otoczenie konkurencyjne (sektorowe)
5.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów tanich produktów usługowych
5.4. Podstawowe komponenty marketingu tanich produktów usługowych
5.4.1. Rekonfiguracja struktury „taniego” produktu a aktywizm konsumentów
5.4.2. Agresywne pozycjonowanie cenowe i polityka trwale niskich cen
5.4.3. Optymalizacja usług dystrybucyjnych i sprzedażowych
5.4.4. Partnerstwo w kształtowaniu ofert sieciowych produktów firm taniej gospodarki

Rozdział 6
Marketing sieciowych organizacji handlowych w kształtowaniu i promocji ofert sprzedażowych dla konsumenta
6.1. Koncepcja marketingu sieciowych organizacji handlowych i jej komponenty
6.2. Oferty produktowo-usługowe a ich atrakcyjność
6.3. Zarys metodyki badań marketingu sieciowych organizacji handlowych
6.4. Środowisko marketingowe badanych przedsiębiorstw handlu detalicznego
6.4.1. Środowisko marketingowe międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce
6.4.2. Środowisko marketingowe polskich sieci handlowych branży FMCG
6.5. Procesy kształtowania i promocji ofert produktowo-usługowych
6.5.1. Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych (na wybranych przykładach)
6.5.2. Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych polskich sieciowych przedsiębiorstw handlowych

Rozdział 7
Marketing informatycznych produktów systemowych
7.1. Informatyczne produkty systemowe i ich modele
7.1.1. Pojęcie i atrybuty produktów informatycznych
7.1.2. Modele teoretyczne informatycznych produktów systemowych
7.2. Zarys metodyki badań
7.3. Środowisko sektorowe informatycznych produktów systemowych
7.3.1. Inter- i subsektorowy ekosystem biznesu
7.3.2. Podmioty relacji sieciowych w sektorze produktów informatycznych
7.4. Węzłowe procesy marketingu informatycznych produktów systemowych
7.4.1. Oferta systemowa sieci i jej tworzenie
7.4.2. Strategie i programy promocji informatycznych produktów systemowych
7.4.3. Rola i udział konsumentów/użytkowników produktów informatycznych w programach marketingowych producentów/dostawców tych produktów

Rozdział 8
Marketing wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych
8.1. Wybieralne konsumpcyjne produkty systemowe
8.1.1. Pojęcie i cechy wybieralnych produktów konsumpcyjnych
8.1.2. Modele teoretyczne badanych produktów
8.2. Zarys metodyki badań sfery i marketingu konsumpcyjnych produktów systemowych
8.3. Środowiska marketingowe organizacji sieciowych producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych
8.3.1. Środowisko makroekonomiczne i globalne
8.3.2. Otoczenie sektorowe i multisektorowe
8.3.3. Otoczenie rynkowe
8.3.4. Związki sieciowe producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych
8.4. Podmioty i procesy marketingu wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych
8.4.1. Procesy i strategie kreowania multiwartości dla konsumentów badanych produktów systemowych przez ich producentów/dostawców
8.4.2. Komunikowanie i dostarczanie wybieralnych trwałych produktów systemowych
8.4.3. Udział konsumentów badanych produktów w kreowaniu i promocji wybieralnych produktów konsumpcyjnych

Rozdział 9
Sfera i marketing innowacyjnych produktów odzieżowych
9.1. Innowacyjne produkty odzieżowe i ich charakterystyka
9.1.1. Klasyczne a innowacyjne produkty odzieżowe
9.1.2. Model teoretyczny procesów tworzenia i dostarczania innowacyjnych produktów odzieżowych
9.1.3. Czynniki rozwoju sfery innowacyjnych produktów odzieżowych
9.2. Metodyka badań sfery i marketingu innowacyjnych produktów odzieżowych
9.3. Otoczenie i modele biznesu podmiotów środowiska konkurencyjno-kooperacyjnego
9.3.1. Otoczenie makro- i megaekonomiczne
9.3.2. Środowisko konkurencyjne i kooperacyjne przedsiębiorstw odzieżowych a modele biznesu w branży
9.3.3. Rynki konsumentów innowacyjnych produktów odzieżowych
9.4. Zaangażowanie konsumenta odzieży w węzłowe procesy kształtowania i komunikacji innowacyjnych produktów odzieżowych

Podsumowanie

Abstact

Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

179,10 zł 199,00 zł
Do koszyka

Pozarejestracyjne stosowanie produktów leczniczych a badania kliniczne. Ramy prawne i praktyka w podmiotach leczniczych w Polsce

Publikacja opisuje ramy prawne i praktykę prowadzenia badań klinicznych i stosowania leków off-label. Regulacje prawne dotyczące badań klinicznych oraz stosowania produktów leczniczych poza wskazaniami rejestracyjnymi budzą pe...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka

Content Marketing i Social Media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. ...
126,77 zł 140,86 zł
Do koszyka

Systemowe ujęcie bezpieczeństwa wewnętrznego. Problematyka prawno - społeczna, t.1

Oddajemy w Państwa ręce pierwszy tom monografii odnoszącej się do systemowego ujęcia bezpieczeństwa wewnętrznego. Przedmiotem studiów i zainteresowań naukowych autorów opracowania są kompetencje przyszłych oficerów Policji, dla kt&...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematykąmarketingu i public relations organizacji zaliczanych do szerokorozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studiai szkice, których autorzy opisują wyzwan...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w t...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

Marketing Automation Revolution

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!