0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing

(eBook)

teoria i przykłady

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2011

  • Autor: Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski

  • Wydawca: Placet

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 57,75 zł
51,98 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7488-035-0
  • ISBN druku: 978-83-7488-162-3
  • Liczba stron: 383
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. PRZEDSIĘBIORSTWO – NABYWCA  – RYNEK – MARKETING(PAWEŁ WANIOWSKI)
1.1. Mechanizm rynkowy
1.2. Optimum konsumenta
1.3. Użyteczność i proces jej tworzenia
1.4. Otoczenie przedsiębiorstwa
1.5. Podstawowe zasady  koncepcji marketingowych
1.6. Definicje i geneza marketingu
ROZDZIAŁ 2  ZACHOWANIA NABYWCÓW (PAWEŁ WANIOWSKI)
2.1. Racjonalność zachowań nabywców
2.2. Uwarunkowania wewnętrzne  wpływające na decyzje nabywców
2.3. Czynniki zewnętrzne
2.3.1. Czynniki osobiste
2.3.2. Czynniki ekonomiczne
2.3.3. Czynniki społeczne
2.3.4. Czynniki kulturowe
2.4. Proces zakupu i jego skutki
ROZDZIAŁ 3. INFORMACYJNE PODSTAWY  DECYZJI MARKETINGOWYCH(PAWEŁ WANIOWSKI)
3.1. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
3.2. Badania marketingowe
3.2.1. Rodzaje badań marketingowych i procedura badawcza
3.2.2. Definiowanie problemu badawczego
3.2.3. Projekt badania
3.2.4. Gromadzenie danych
3.2.5. Redukcja, analiza i interpretacja wyników badania
ROZDZIAŁ 4.  WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO I POZYCJONOWANIE OFERTY MARKETINGOWEJ (MAGDALENA DASZKIEWICZ)
4.1. Segmentacja rynku
4.2. Poziomy segmentacji a działania rynkowe
4.3. Określenie rynku docelowego
4.4. Pozycjonowanie oferty marketingowej
ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA(MAGDALENA DASZKIEWICZ, PAWEŁ WANIOWSKI)
5.1. Strategia w przedsiębiorstwie
5.2. Decyzje strategiczne i taktyczne
5.3. Strategia marketingowa  i budowanie przewagi konkurencyjnej
5.4. Strategiczne planowanie marketingowe
5.5. Proces kształtowania  strategii marketingowych
5.5.1. Analiza sytuacji marketingowej
5.5.2. Ustalenie celów marketingowych
5.5.3. Rodzaje strategii marketingowych
5.5.4. Programowanie elementów marketing-mix  i wdrożenie strategii marketingowej
5.6. Narzędzia wspomagające proces kształtowania marketingowej strategii przedsiębiorstwa
ROZDZIAŁ 6. PRODUKT (PAWEŁ WANIOWSKI)
6.1. Pojęcie i wymiary produktu
6.2. Podział produktów
6.3. Cykl życia produktu
6.4. Asortyment
6.5. Marka, strategie markowania
ROZDZIAŁ 7. CENA (PAWEŁ WANIOWSKI)
7.1. Cena a inne instrumenty marketingowe
7.2. Metody ustalania cen
7.2.1. Współzależność metod
7.2.2. Metody kosztowe
7.2.3. Metody popytowe
7.2.4. Stanowienie cen na podstawie cen konkurentów
7.3. Strategie cenowe
7.3.1. Strategie cen wysokich
7.3.2. Strategie cen średnich	
7.3.3. Strategie niskich cen
ROZDZIAŁ 8. DYSTRYBUCJA (DARIUSZ SOBOTKIEWICZ)
8.1. Istota dystrybucji
8.2. Rodzaje kanałów dystrybucji
8.3. Wybór, organizacja i zarządzanie  kanałami dystrybucji
8.4. Konflikty w kanałach dystrybucji
8.5. Fizyczna dystrybucja i logistyka marketingowa
8.6. Marketing bezpośredni
ROZDZIAŁ 9. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
9.1. Procesy komunikacyjne  w działaniach przedsiębiorstw (Dariusz Sobotkiewicz)
9.2. Koncepcja zintegrowanej komunikacji (Magdalena Daszkiewicz)
9.3. Proces budowania strategii komunikacji marketingowej(Dariusz Sobotkiewicz)
ROZDZIAŁ 10. INSTRUMENTY PROMOCJI
10.1. Reklama (Dariusz Sobotkiewicz)
10.2. Sprzedaż osobista (Dariusz Sobotkiewicz)
10.3. Promocja sprzedaży (Dariusz Sobotkiewicz)
10.4. Public Relations (Magdalena Daszkiewicz)
ROZDZIAŁ 11. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA  W INTERNECIE(MAGDALENA DASZKIEWICZ)
11.1. Internet jako medium komunikacyjne
11.2. Charakterystyka, segmentacja i profilowanie internautów
11.3. Podstawowe narzędzia komunikacji  marketingowej w Internecie
11.4. Internetowe oblicze  instrumentów promocji
ROZDZIAŁ 12. ORGANIZACJA MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE(DARIUSZ SOBOTKIEWICZ)
12.1. Personel marketingowy przedsiębiorstwa
12.2. Ewolucja działu marketingu  w przedsiębiorstwie
12.3. Usytuowanie komórek marketingowych w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
12.4. Wewnętrzna organizacja  komórek marketingowych
ROZDZIAŁ 13. MARKETING  – APLIKACJE POZABIZNESOWE
13.1. Marketing społeczny (Magdalena Daszkiewicz)
13.2. Marketing terytorialny (Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski)
13.3. Marketing polityczny (Paweł Waniowski)
BIBLIOGRAFIA
Słowa kluczowe: marketing

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

Marketing Automation Revolution

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages,...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę s...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań o...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!