0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8142-466-0
  • ISBN druku: 978-83-8142-465-3
  • Liczba stron: 152
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7

1.	Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence	11
1.1.	Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji	11
1.2.	Konsument w społeczeństwie informacyjnym	22
1.3.	Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych – data driven decision making	29
1.4.	Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań	35

2.	Pojęcie, cele i zadania Market Intelligence	43
2.1.	Definicja i istota Market Intelligence	43
2.2.	Market Intelligence a pojęcia pokrewne	53
2.3.	Market Intelligence jako program	68
2.4.	Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań	78

3.	Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw – wyniki badań własnych	97
3.1.	Metodyka badania i charakterystyka próby	97
3.2.	Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych	102
3.3.	Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence	115

Zakończenie	135
Bibliografia	137
Spis rysunków	145
Spis tabel	147
Od Redakcji	151

Bogdan Gregor

Kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jego zainteresowania naukowo-badawcze obejmują szeroko pojętą problematykę marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem ewolucji tej specjalności naukowej i nowych jej koncepcji, roli badań marketingowych w zarządzaniu współczesną organizacją, a także wykorzystania nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie (głownie w działalności marketingowej).

Inni Klienci oglądali również

28,71 zł 31,90 zł
Do koszyka

Jak umieramy

"Oczy na wpół otwarte, ale wzrok pusty. Usta rozchylone, ale z tych warg nie popłynie już żaden dźwięk. Twarz zatraciła podobieństwo z obliczem człowieka, który nosił ją za życia. Nawet ludzie, którzy nigdy w życiu nie widziel...
22,05 zł 24,50 zł
Do koszyka

Partycypacja społeczna we współczesnym samorządzie terytorialnym

Wyniki przeprowadzonych przez nas badań złożyły się na niniejszą monografię, przyczym podzielone zostały one tematycznie na cztery części1. W pierwszej zamieszczonezostały zagadnienia ogólne dotyczące istoty partycypacji społecznej i...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Jak rozliczyć w VAT sprzedaż środków trwałych

Publikacja opisuje zasady rozliczenia w VAT sprzedaży środków trwałych, gdyż ta transakcja nie pozostaje bez wpływu na rozliczenie VAT. Obecnie w większości przypadków taka sprzedaż podlega opodatkowaniu stawką 23%. Dokonując takiej sprze...
34,11 zł 37,90 zł
Do koszyka

Jak nie stracić kontaktu z dzieckiem i dogadać się w każdej sprawie

Czy twoje dziecko odpowiada ci na pytania półsłówkami? Gdy pytasz, jak minął mu dzień w przedszkolu czy szkole, słyszysz zdawkowe „dobrze”, chociaż widzisz, że coś jest nie tak? Czy próby ciągnięcia za język kończą się ...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Jak być pewnym siebie

Książka odkrywa tajemnice budowania silnej pewności siebie i osiągania sukcesu w życiu. Autor w przystępny sposób omawia strategie rozwijania pozytywnego myślenia, przezwyciężania lęków oraz efektywnej komunikacji. Książka oferuje praktyc...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Jak rozliczać VAT w trakcie zawieszenia działalności gospodarczej

"Przedsiębiorcy, którzy nie zatrudniają pracowników, mogą zawiesić działalność.Może być to spowodowane okresowymi problemami firmy z pozyskiwaniem kontrahentów, sytuacją epidemiczną czy działalnością sezonową. W okresie ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!