• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

MarkEthic

(Książka)

Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,00 zł (- 15 %)
41,65 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 300 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł oferujemy wyłącznie płatność elektroniczną.

Płatność elektroniczna     do 199,99 zł   od 200 zł do 299,99 zł
ORLEN Paczka
8,99 zł 7,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 8,99 zł 7,99 zł
Kurier Poczta Polska 10,99 zł 9,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7
11,99 zł 9,99 zł
Kurier 12,99 zł 11,99 zł



Płatność przy odbiorze     do 199,99 zł   od 200 zł do 299,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 11,99 zł 10,99 zł
Kurier Poczta Polska 13,99 zł 12,99 zł
Kurier 15,99 zł 14,99 zł
Dodaj do schowka

MarkEthic

MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana – droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach. Książka o etyce marketingu jest potrzebna i obowiązkowa do przeczytania. Marketerzy oraz cała branża usług marketingowych dysponują bowiem wyjątkowo silnymi narzędziami wywierania wpływu na konsumentów. A marketing nie oszukuje ludzi. Oszukują ludzie, wykorzystując narzędzia marketingu. Warto przeczytać tę mądrą książkę. dr inż. Jacek Kotarbiński autor książek o marketingu, m.in. „Marka 5.0” oraz „50 praw marketingu Kotarbińskiego” Lektura, która motywuje do rachunku Biznesowego Sumienia. Systematyzuje szeroko pojmowaną wiedzę marketingową, a na konkretnych przykładach prezentuje umiejętne, acz nie do końca etyczne wykorzystanie narzędzi promocyjnych. Książka wiarygodnie buduje przekonanie o wyższości etyki nad krótkowzroczną chęcią zysku. Polecam. Dominik Doliński, OSHEE WORLD - owner Prawda kole w oczy. Prawda Mariusza jest nie tylko merytoryczna, ale troszczy się o świat. O świat, w którym żyjemy, świat naszych dzieci, wnuków, prawnuków… Marketing Mariusza Ryciaka to marketing wobec najbliższych. Namawia, żeby tak myśleć o kliencie. Tomasz Rurarz, Marketing & Business Development Officer, Board Member, North Food Długo czekałem na przebudzenie moralne, a może nawet oświecenie, w środowisku marketerów w Polsce. I oto pojawił się posłaniec dobrej wiadomości - Mariusz Ryciak – z samego serca tego zepsutego świata, w którym za sztukę uważa się okłamywanie konsumenta. Sztuka to opłacalna – jak pokazuje dobitnie Ryciak – i pełna trików, które można stosować bez końca z korzyścią dla portfela własnego i akcjonariuszy. dr hab. Bolesław Rok, prof. ALK, etyk biznesu To wyjątkowa książka, w której Autor bezlitośnie rozprawia się z konsumpcjonizmem, fake newsami, patomarketingiem politycznym i udawanym CSR-em. Marcin Gaworski 180heartbeats, ADMen 10 lecia

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788301222369
  • Liczba stron: 156
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Data premiery: 02.11.2022
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

35,63 zł 40,00 zł
Do koszyka

Psychoedukacja w terapii uzależnienia od alkoholu

Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdob...
32,48 zł 37,80 zł
Do koszyka

Wynaturzenie

Wynaturzenie w interesujący sposób problematyzuje ważną dla kultur i społeczeństw tematykę normy, zdrowia i pełni poprzez ukazanie jej od strony przeciwieństwa wymienionych zagadnień, to znaczy wynaturzenia, monstrualności i hybrydalności. Tego ...
37,38 zł 45,00 zł
Do koszyka

Poglądy polskiej inteligencji w przededniu zmian ustrojowych

„Recenzowana książka jest rezultatem ogólnopolskich badań przeprowadzonych w okresie funkcjonowania Polski Ludowej. Zawarte w niej analizy i oceny oparte zostały na wywiadach przeprowadzonych w 1988 roku, które objęły 2835 osó...
51,85 zł 67,00 zł
Do koszyka

Sztuka perswazji w starożytnych Chinach

Anegdoty historyczne i opowiastki alegoryczne wykorzystywane były w okresie Walczących Państw w ściśle określonych funkcjach praktycznych. (...) Pojawienie się i rozkwit opowiastki alegorycznej to wynik współobecności wielu czynników natu...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu logistyki w przemyśle spożywczym.Prezentuje liczne rozwiązania logistyczne i metody zarządzania łańcuchamidostaw w sektorze żywnościowym oraz aktualne trendy obecne w branży.W publikacji zaw...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Bezrobocie

Bezrobocie jest nieodłączną cechą współczesnych gospodarek rynkowych. Kiedy przyjmuje znaczne rozmiary, staje się poważnym zagrożeniem ekonomicznym, społecznym i politycznym.W niniejszej książce podjęto próbę rozpoznania przyc...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.