0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Linux Magazine Poleca Python cz.2

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 33,32 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,98 zł
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Linux Magazine Poleca Python cz.2

Zapraszamy do drugiego wydania naszego magazynu poświęconego Pythonowi – potężnemu i uniwersalnemu językowi programowania.
Kiedyś, kiedy każdy mikrokomputer był wyposażony w interpreter języka programowania, listingi zaś mozolnie przepisywało się z magazynów komputerowych znak po znaku, nierzadko klnąc pod nosem z powodu drobnych błędów, programowanie było czymś, z czym chcąc nie chcąc, stykał się każdy użytkownik komputera – choćby po to, by móc załadować grę. Nierzadko jednak zainteresowanie grami przekształcało się w chęć dowiedzenia się, jak to wszystko działa – np. po to, by móc tworzyć własne gry. Nie było to jednak proste, trzeba było bowiem całą pracę wykonać samemu, dostępne zaś źródła były dość skąpe.
Dziś sytuacja wygląda diametralnie inaczej. Do dyspozycji mamy potężne narzędzia, takie jak Unity czy Unreal Engine, które umożliwiają tworzenie zaawansowanych gier przewyższających grafiką to, co można było sobie wyobrazić w latach 80. czy nawet 90. ubiegłego wieku. A mimo to obserwujemy wzrost popularności gier 2D takich jak Deltarune czy Celeste, które wręcz epatują swoją surową „pikselowością”, udowadniając, że hiperrealizm to niejedyny kierunek rozwoju współczesnych gier.
Niniejsze wydanie „Linux Magazine Poleca”, podobnie jak poprzednie, składa się z dwóch części.
Pierwsza to wprowadzenie do języka Python – niezbędne, by móc zrozumieć kolejne artykuły. Omawiamy poszczególne zagadnienia krok po kroku, ilustrując każde przykładami w taki sposób, by wyeliminować wszystkie możliwe wątpliwości. Jednocześnie zachęcamy Czytelników do przetestowania zdobytej wiedzy na różnych platformach online, takich jak Codewars, by stale pogłębiać swoją znajomość języka jako takiego oraz algorytmiki. Dotyczy to zwłaszcza tych wszystkich, którzy myślą o karierze programisty.
Druga część magazynu poświęcona jest zagadnieniom praktycznym i składa się z 3 sekcji. Zaczynamy od tworzenia gier, wykorzystując proste w użyciu biblioteki, takie jak Pygame czy Pyxel. Pokażemy, jak o własnych siłach stworzyć kultowe gry, które towarzyszyły pokoleniu młodych graczy kilkadziesiąt lat temu – Pong, Tetris i Space Invaders.
W drugiej sekcji zajmiemy się programowaniem backendu. Ponieważ Python nie istnieje w próżni, pokażemy, jak w praktyce odbywa się interakcja między pythonowym backendem (Flask) a javascriptowym frontendem (React). Następnie pójdziemy o krok dalej i rozwiniemy ten sam paradygmat na aplikacje mobilne, wykorzystując Flaska do zbudowania backendu aplikacji mobilnej.
Wreszcie w ostatniej sekcji skupiamy się na coraz bardziej popularnej ostatnio sztucznej inteligencji, a zwłaszcza na jej dwóch aspektach: generowaniu tekstu i obrazków. Pokażemy między innymi, jak z poziomu Pythona komunikować się z API OpenAI, tworząc własnego klona ChatGPT oraz w jaki sposób wygenerować obrazy powojennej Warszawy pędzlem wielkich malarzy.
Mamy nadzieję, że w tym numerze każdy Czytelnik znajdzie coś dla siebie, a zamieszczone tu
przykłady posłużą za inspirację do stworzenia własnych, bardziej zaawansowanych i rozbudowanych projektów.

  • Kategorie:
    1. Pozostałe książki
  • Język wydania: polski
  • EAN: 977272054790502
  • Liczba stron: 84
  • Waga: 0.20kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

67,61 zł 99,00 zł
Do koszyka

Python i AI dla e-commerce

Sztuczna inteligencja według Pythona. Sięgnij po potężne wsparcie dla swojego e-sklepuE-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przysz...
28,09 zł 29,90 zł
Do koszyka

Informatyka Europejczyka Python Programowanie na maturze

Nauka programowania to nauka myślenia, dlatego w szkole średniej jest ona nieodzowna. Idealnym językiem dla początkujących programistów jest Python - łatwy do zrozumienia, o wielu zastosowaniach. Jego składnia cechuje się przejrzystością i zwięz...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka

Nowoczesny Linux

Linux cieszy się dużą popularnością wśród administratorów i użytkowników. Znakomicie sprawdza się nawet na bardzo skromnym sprzęcie. Działa na komputerach Raspberry Pi, na maszynach wirtualnych i na komputerach marsjańskich łazik&o...
203,33 zł
Do koszyka

RHCSA Red Hat Enterprise Linux 9

RHCSA Red Hat Enterprise Linux 9: Training and Exam Preparation Guide, Third Edition provides an in-depth coverage of the latest RHCSA (version 9) EX200 exam obje...
157,90 zł
Do koszyka

React to Python

Learn to create responsive front-end web applications in Python using the React and Material-UI JavaScript libraries without having to program in JavaScript! How is this possible? By using the Transcrypt transpile...
258,27 zł
Do koszyka

Learning Robotics Using Python

Bring robotics projects to life with Python! Discover how to harness everything from Blender to ROS and OpenCV with one of our most popular robotics books. Key Features Design, simulate, build...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!