0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Kreatywność S.A. (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2019

  • Autor: Amy Wallace, Ed Catmull

  • Tłumacz: Marcin Kowalczyk

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
44,90 zł
40,41 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,49 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Kreatywność S.A.

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar. Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców"" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze"". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna. Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. A oto garść porad Eda Catmulla: • Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe. • Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie. • Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz. • Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków. • Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych. *** Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. To zbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bez względu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nie tylko o zarządzaniu. - Piotr Jaworowski, Ars Thanea *** Ed Catmull jest współzałożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animation oraz Disney Animation. Zdobył pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodę imienia Gordona E. Sawyera za wkład w branżę filmową w dziedzinie grafiki komputerowej. Doktorat z zakresu informatyki uzyskał na Uniwersytecie Utah. Mieszka w San Francisco z żoną i dziećmi. Amy Wallace jest dziennikarką, której artykuły publikowane były na łamach „GQ”, „Wired”, „The New Yorker” oraz „The New York Times Magazine”. obecnie zajmuje stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Los Angeles”. Wcześniej pracowała w charakterze reportera i redaktora w „Los Angeles Times”, a także prowadziła własną kolumnę w dziale biznesowym niedzielnego wydania „The New York Times”.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8087-840-2
  • Liczba stron: 388
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie: Zgubiono i znaleziono
CZĘŚĆ I. POCZĄTKI 
Rozdział 1. MARZENIA
Rozdział 2. NARODZINY WYTWÓRNI PIXAR
Rozdział 3. DEFINIUJĄCY CEL
Rozdział 4. BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI PIXARA
CZĘŚĆ II. OCHRONA NOWEGO 
Rozdział 5. UCZCIWOŚĆ I SZCZEROŚĆ
Rozdział 6. LĘK I NIEPOWODZENIE
Rozdział 7. GŁODNA BESTIA I BRZYDKIE DZIECIĄTKO
Rozdział 8. ZMIANA I PRZYPADEK
Rozdział 9. TO, CO UKRYTE
CZĘŚĆ III. BUDOWANIE I PODTRZYMYWANIE 
Rozdział 10. POSZERZANIE WŁASNYCH HORYZONTÓW
Rozdział 11. PRZYSZŁOŚĆ NIE JEST USTALONA Z GÓRY
CZĘŚĆ IV. TESTOWANIE IDEI 
Rozdział 12. NOWE WYZWANIE
Rozdział 13. DZIEŃ UWAG
Posłowie: Steve, jakiego znaliśmy
Od czego zacząć: Kultura kreatywności – myśli i sugestie
Podziękowania
O autorach

Inni Klienci oglądali również

42,30 zł 47,00 zł
Do koszyka

Kreatywność

Życie w starożytnym Egipcie nie zmieniło się zbytnio od powstania pirami¬dy Cheopsa do czasów panowania Ramzesa Wielkiego, czyli przez jakieś 1300 lat. W naszych czasach zaś spora część wiedzy nabytej na studiach przed dziesięcioma laty dziś...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Community college w XXI wieku. Kreatywność w edukacji zawodowej i innowacyjność w zarządzaniu ? odpowiedzi na nowe wyzwania

W swojej najnowszej publikacji pt. „Community College” Andrzej Murzyn podejmuje się badawczego opracowania jednych z najpopularniejszych instytucji edukacyjnych w USA. Community Collages to ważne w USA i Kanadzie systemy pozwalającym na dostęp do na...
15,99 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła - 19.KREATYWNOŚĆ W ZESPOLE WIELOPOKOLENIOWYM W ORGANIZACJACH ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM POKOLENIA Y I Z.

Słowem redaktorów Monografia „Wybrane aspekty w zarządzaniu organizacją XXI wieku” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym cele...

Zarządzanie organizacją XXI wieku Innowacje – Gospodarka – Społeczeństwo - KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Monografia „Zarządzanie organizacją XXI wieku” jest efektem aktualnych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych rozdziałach jest dostarczenie metod i por...
11,00 zł
Do koszyka

Zmiany - innowacje - kreatywność w zarządzaniu i rachunkowości

Zamieszczone w niniejszej monografii rozdziały są wybranymi dziełami naukowymi uczestników III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu Zarządzanie – Rachunkowość – Nowe Technologie pt. „Zmiany – Innowacje &ndas...
18,45 zł 20,50 zł
Do koszyka

Pamięć i kreatywność. Trening umysłu na miarę XXI wieku

Nasze życie i świat ulegają gwałtownym przemianom; w tempie niespotykanym w dziejach ludzkości. Żyjemy w czasach, w których dostępna wiedza podwaja się co 3-4 lata. Świat staje się mocno konkurencyjny. Czasy, w których edukacja człowieka ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.