0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Autor: Jan W. Wiktor

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 74,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

51,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Nowoczesny i oryginalny sposób ujęcia problematyki czynią z książki znaczące źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, społecznych i humanistycznych, a także – w części – kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych.

Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji społecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modele–struktury–instrumenty, prezentuje właśnie ta książka.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-19325-6
  • ISBN druku: 978-83-01-17390-6
  • Liczba stron: 376
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie                                 7

ROZDZIAŁ 1.  Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej

1.1.  Istota i elementy procesu komunikacji                  13
1.2.  Modele komunikacji społecznej – elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu                            24
1.3.  Modele komunikacji marketingowej                     41
1.3.1.  Model komunikacji interpersonalnej                41
1.3.2.  Model komunikacji masowej                                        44
1.3.3.  Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym        45

ROZDZIAŁ 2.  Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej – funkcje i struktury   49

2.1.  Promocja a komunikacja marketingowa – pojęcie i zakres          49
2.2.  Funkcje systemu komunikacji marketingowej                                55
2.3.  Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu                            64
2.4.  Morfologia systemu komunikacji marketingowej                            69
2.4.1.  Struktura i instrumenty                                            69
2.4.2.  Płaszczyzny i wymiary integracji                  77
2.5.  Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności  82

ROZDZIAŁ 3.  Formy komunikacji interpersonalnej                92

3.1.  Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna                        92
3.2.  Specyfika i funkcje promocji osobistej                                  99
3.3.  Promocja osobista a proces obsługi nabywcy                                 110
3.4.  Elementy i kody komunikacji niewerbalnej                118
3.5.  Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej          122

ROZDZIAŁ 4.  Formy i instrumenty komunikacji masowej               127

4.1.  Reklama                                                         127
4.1.1.  Istota reklamy w świetle teorii komunikacji                             127
4.1.2.  Modele percepcji przekazu reklamowego                              136
4.1.3.  Funkcje i rodzaje reklamy                                          147
4.1.4.  Media w transmisji przekazu reklamowego                             152
4.1.5.  Kryteria wyboru form i środków reklamy                              173
4.1.6.  Styl i zasady kreacji reklamy – rozstrzygnięcia strategiczne         179
4.1.7.  Etyczne aspekty przekazu reklamowego              195
4.2.  Promocja dodatkowa                                                 205
4.2.1.  Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej  205
4.2.2.  Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej               213
4.3.  Public relations                                                         224
4.3.1.  Public relations jako platforma komunikacji marketingowej – ujęcie modelowe                                                  224
4.3.2.  Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu                                 232
4.3.3.  Grupy odniesienia i instrumenty public relations             238

ROZDZIAŁ 5.  Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym     248

5.1.  Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci                 248
5.2.  Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej               252
5.3.  Instrumenty komunikacji on-line                                          261
5.3.1.  Przekroje klasyfikacji                                              261
5.3.2.  Witryny www                          265
5.3.3.  Serwisy społecznościowe                       272
5.3.4.  Blogi i grupy dyskusyjne                       279
5.3.5.  Display – formaty reklamy internetowej                              282
5.3.6.  Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa                     288
5.3.7.  Poczta elektroniczna                                              294

ROZDZIAŁ 6.  Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej – organizacja i zarządzanie                                                      300

6.1.  Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu – wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej                                     300
6.2.  Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem                310
6.2.1.  Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej              311
6.2.2.  Identyfikacja targetu – adresatów kampanii                             316
6.2.3.  Ustalanie budżetu kampanii                                         324
6.2.4.  Określenie kompozycji instrumentów komunikacji                      331
6.2.5.  Ocena efektów kampanii komunikacji                                 337
6.3.  Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej – dualizm roli nadawcy     350
6.3.1.  Funkcje i rodzaje agencji                       352
6.3.2.  Organizacja wewnętrzna agencji reklamy                              358
6.3.3.  Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy                  363

Literatura                                                             365

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
106,20 zł 118,00 zł
Do koszyka

Postępowania dyscyplinarne w sprawach funkcjonariuszy formacji policyjnych. Modele i zasady

Jest to pierwsza na polskim rynku kompleksowa publikacja dotycząca analizy postępowań dyscyplinarnych w służbach policyjnych, tj.: Policji, Straży Granicznej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, Agencji Wywiadu oraz ...
36,90 zł 41,00 zł
Do koszyka

Komunikacja w zespole wirtualnym

Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Z jednej strony, coraz większym problemem staje się dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Z drugiej strony, zes...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Słownik form koniugacyjnych czasowników polskich

Nowa, skrócona wersja słownika wydanego w 1997 roku. Około 150 wzorów odmiany, opracowanych oddzielnie dla czasowników niedokonanych, dokonanych oraz czasowników niefleksyjnych dla ponad 6000 czasowników zawartych w i...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Od 1 lipca 2019 r. nowa struktura JPK_FA dla faktur wystawianych i przekazywanych w formie elektronicznej

"Od 1 lipca 2019 r. MF wprowadziło nową strukturę JPK_FA oznaczoną cyfrą (2). To wymaga od podatników aktualizacji oprogramowania i zapoznania się z nowymi zasadami przygotowywania faktur w strukturze JPK_FA. Według MF w nowej strukturze n...
13,86 zł 15,40 zł
Do koszyka

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzanck...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!