0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kapitał relacyjny banku. Relacje banku z kluczowymi interesariuszami. Tom 2

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Monika Marcinkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kapitał relacyjny banku. Relacje banku z kluczowymi interesariuszami. Tom 2

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7525-830-1
  • Liczba stron: 364
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp                                                               9

Rozdział 1. Relacje banku z instytucjami sieci bezpieczeństwa                         13

1.1. Sieć bezpieczeństwa finansowego                                          13
1.1.1. Zapewnienie bezpieczeństwa banków                                  13
1.1.2. Instytucje sieci bezpieczeństwa                                       16
1.1.3. Regulacje nadzorcze                                          23
1.1.4. Konsekwencje konstrukcji sieci bezpieczeństwa dla zachowań banków  27
1.2. Oczekiwania i kontrybucje sieci bezpieczeństwa                         30
1.2.1. Oczekiwania instytucji sieci bezpieczeństwa wobec banków                31
1.2.2. Oczekiwania wobec sieci bezpieczeństwa – kontrybucje regulatorów i nadzorców   35
1.2.3. Ocena relacji banku z instytucjami sieci bezpieczeństwa              41

Rozdział 2. Relacje banku z właścicielami                                   45

2.1. Właściciele banków                                                     45
2.1.1. Właściciele i problem agencji                                        45
2.1.2. Prawa i obowiązki właścicieli banków                            47
2.1.3. Rodzaje właścicieli                                                50
2.1.4. Efektywność struktury własności                                52
2.2. Kształtowanie relacji z właścicielami                                  55
2.2.1. Zaangażowanie właścicieli                                     55
2.2.2. Relacje inwestorskie                                               59
2.3. Oczekiwania i kontrybucje właścicieli                                 63
2.3.1. Oczekiwania właścicieli wobec banków                                64
2.3.2. Oczekiwania wobec właścicieli – kontrybucje inwestorów            70
2.3.3. Ocena relacji banku z właścicielami                                   74

Rozdział 3. Relacje banku z kierownictwem                                  79

3.1. Zarząd i rada nadzorcza banku                                       79
3.1.1. Regulacje prawne dotyczące kierownictwa banku                   79
3.1.2. Rada nadzorcza banku                                              83
3.1.3. Zarząd banku                                                     88
3.2. Oczekiwania i kontrybucje kierownictwa                               99
3.2.1. Oczekiwania kierownictwa wobec banków                        99
3.2.2. Oczekiwania wobec kierownictwa – kontrybucje członków zarządu i rady nadzorczej                                         101
3.2.3. Ocena relacji banku z kierownictwem                            105

Rozdział 4. Relacje banku z pracownikami                                   109

4.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi                                      109
4.1.1. Pracownicy banku                                                 109
4.1.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi                                 114
4.1.3. Zaangażowanie pracowników i komunikacja z pracownikami               123
4.2. Oczekiwania i kontrybucje pracowników                               127
4.2.1. Oczekiwania pracowników wobec banków                        128
4.2.2. Oczekiwania wobec pracowników – kontrybucje zasobów ludzkich     133
4.2.3. Ocena relacji banku z pracownikami                             136

Rozdział 5. Relacje banku z klientami                                            139

5.1. Zarządzanie relacjami z klientami                                          139
5.1.1. Klienci banków                                                   139
5.1.2. Kapitał klienta: wartość klienta i wartość dla klienta                 144
5.1.3. System zarządzania relacjami z klientami                               158
5.2. Oczekiwania i kontrybucje klientów                                        165
5.2.1. Oczekiwania klientów wobec banków                            166
5.2.2. Oczekiwania wobec nabywców usług banku – kontrybucje klientów          170
5.2.3. Ocena relacji banku z klientami                                 173

Rozdział 6. Relacje banku z wierzycielami                                   177

6.1. Kapitał obcy w finansowaniu banków                                       177
6.1.1. Instrumenty dłużne emitowane przez banki                        177
6.1.2. Zobowiązania w polityce finansowej banków                            187
6.2. Dyscyplina rynkowa                                               194
6.3. Oczekiwania i kontrybucje wierzycieli                                 199
6.3.1. Oczekiwania wierzycieli wobec banku                                 199
6.3.2. Oczekiwania wobec dostawców kapitału obcego – kontrybucje wierzycieli   . 201
6.3.3. Ocena relacji banku z wierzycielami                                   202

Rozdział 7. Relacje banku z konkurentami                                   205

7.1. Konkurencja w sektorze bankowym                                   205
7.2. Wzajemne relacje banków                                                217
7.2.1. Współtworzenie systemu bankowego                                  217
7.2.2. Rynek międzybankowy, systemy płatności, systemy wymiany danych   222
7.2.3. Kooperencja banków                                               232
7.3. Oczekiwania i kontrybucje konkurentów                               235
7.3.1. Wzajemne oczekiwania i kontrybucje banków                           240
7.3.2. Ocena relacji banku z konkurentami                                   243

Rozdział 8. Relacje banku z kooperantami                                   245

8.1. Partnerstwo z dostawcami i kooperantami                              245
8.2. Outsourcing i centra usług                                                253
8.2.1. Outsourcing                                                      253
8.2.2. Centra usług                                                257
8.3. Alianse strategiczne banków                                              259
8.4. Oczekiwania i kontrybucje kooperantów                                     265
8.4.1. Oczekiwania kooperantów wobec banków                              268
8.4.2. Oczekiwania banku wobec partnerów – kontrybucje kooperantów      269
8.4.3. Ocena relacji banku z kooperantami                                   270

Rozdział 9. Relacje banku z państwem i społeczeństwem                             273

9.1. Relacje banku z państwem                                          273
9.1.1. Rola państwa w systemie bankowym                             273
9.1.2. Banki w systemie podatkowym                                       278
9.1.3. Odpowiedzialność banku wobec państwa i gospodarki               283
9.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu                                  286
9.3. Bank jako podmiot społecznie odpowiedzialny                                292
9.3.1. Odpowiedzialność społeczna i ekologiczna banków                       292
9.3.2. Pośredni wpływ społeczny i ekologiczny banków                   298
9.3.3. Ocena społecznego i ekologicznego wpływu banków                301
9.4. Bankowość społeczna                                              305
9.5. Oczekiwania i kontrybucje państwa i społeczeństwa                      307
9.5.1. Oczekiwania społeczeństwa i państwa wobec banków                     307
9.5.2. Oczekiwania banku wobec społeczności – kontrybucje państwa i społeczeństwa    312
9.5.3. Ocena relacji banku z państwem i społeczeństwem                  313

Zakończenie                                                                317
Bibliografia                                                           321
Spis tabel i rysunków                                                         363

Inni Klienci oglądali również

24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Afrodyta Urania. Fizyczne, mistyczne i teurgiczne teofanie Niebiańskiej Bogini w czasach późnego antyku (relacje i asocjacje)

W miejscowości Afaka w Libanie, z jaskini w zboczu góry, wypływa rzeka Adonis (dziś Nahr Ibrahim), wpadająca do Morza Śródziemnego ok. 6 km na południe od Byblos (dziś Jebail). W starożytności w pobliżu groty był staw oraz świątynia Afrod...
23,31 zł 25,90 zł
Do koszyka

Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami

E-book „Jak poradzić sobie z narcyzem i toksycznymi relacjami” zawiera prawdopodobnie wszystko to, co potrzebujesz wiedzieć o toksycznej relacji, żeby zacząć się z niej uwalniać!Jeśli:- cierpisz zamiast mieć satysfak...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Relacje między systemami wartości a przekonaniami światopoglądowymi w okresie dorastania

Praca z dziedziny psychologii rozwojowej. W części teoretycznej przedstawia problematykę wartości i kształtowania się przekonań światopoglądowych z perspektywy psychologii, socjologii, antropologii i filozofii. W części empirycznej – wyniki własn...
22,98 zł 25,53 zł
Do koszyka

Finansowanie inwestycji infrastrukturalnych przez kapitał prywatny na zasadzie project finance (wyd. II)

Wraz ze zwiększaniem się udziału sektora prywatnego w przedsięwzięciach infrastrukturalnych rośnie znaczenie techniki project finance, której podstawowym założeniem jest oparcie finansowania projektu na środkach dłużnych, spłacanych wyłącznie z ...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Dobra relacja. Skrzynka z narzędziami dla współczesnej rodziny

Małgorzata Musiał, ceniona przez rodziców doświadczona pedagożka i mama trójki dzieci, autorka popularnego bloga „Dobra relacja”, pokazuje pełne empatii dla potrzeb dzieci i dorosłych podejście do rodzicielstwa, które p...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!