0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jak wykreować sukces uczelni

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2015

  • Autor: Tomasz Maliszewski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    ePub (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Jak wykreować sukces uczelni

Książka odpowiada na ważne pytania związane ze współczesnym rynkiem edukacyjnym w Polsce: W jaki sposób szkoły wyższe tworzą przewagę konkurencyjną? Jakie kluczowe czynniki sukcesu odgrywają w tym procesie główną rolę i w jakich strategicznych obszarach? Jakie siły decydują o rynkowych tendencjach i determinują kierunek zmian? Dzięki jakim czynnikom uczelnie planują budować przewagę konkurencyjną w najbliższych pięciu latach?

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-8401-8
  • ISBN druku: 978-83-264-8134-5
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorze   7
Wstęp   9
1. Sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej w organizacjach - przegląd koncepcji   15
1.1. Przewaga konkurencyjna a strategia organizacji   15
1.2. Kluczowe kompetencje według G. Hamela i C.K. Prahalada   26
1.3. Kluczowe zdolności według G. Stalka, P. Evansa, L.E. Shulmana   31
1.4. Dynamiczne zdolności według D.J. Teece'a, G. Pisano i A. Shuena   35
1.5. Wyróżniające umiejętności według C. Hilla i G. Jonesa   37
1.6. Tworzenie najwyższej wartości dla klienta S.F. Slatera i współpracowników   39
1.7. Organizacyjne uczenie się i wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej   45
1.8. Wyróżniające zdolności według J. Kaya   50
 2. Szkoły wyższe wobec wyzwań współczesności - metody i sposoby działania   64
2.1. Otwieranie się rynku edukacyjnego w Europie i na świecie   64
2.2. Proces Boloński   70
2.3. W kierunku uniwersytetu przedsiębiorczego   72
2.4. Uniwersytet jako uczestnik rynku   87
2.5. Regionalizacja szkół wyższych jako element architektury relacji   96
2.6. Sposoby budowania wizerunku szkoły wyższej   105
 3. Przegląd badań z zakresu tworzenia przewagi konkurencyjnej szkół wyższych   122
3.1. Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego w badaniach empirycznych   122
3.2. Transformacja instytucjonalna, oferta edukacyjna i współpraca z otoczeniem konkurencyjnym   129
3.3. Kreowanie wartości dla klienta w funkcjonowaniu szkół wyższych w badaniach empirycznych   139
3.4. Kluczowe czynniki sukcesu jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej szkół wyższych   145
 4. Tworzenie przewagi konkurencyjnej szkół wyższych w Polsce - wyniki badań własnych   158
4.1. Problemy, cele i hipotezy badawcze   159
4.2. Prezentacja próby badawczej   165
4.3. Problem badawczy nr 1. Umiędzynarodowienie   168
4.4. Problem badawczy nr 2. Transformacja instytucjonalna, oferta edukacyjna i współpraca z otoczeniem konkurencyjnym   175
4.5. Problem badawczy nr 3. Marketing szkół wyższych   182
4.6. Istotność poszczególnych obszarów działalności uczelni   189
4.7. Weryfikacja hipotez   192
 Zakończenie i wnioski do dalszych badań   197
Załącznik. Kwestionariusz ankiety   203
Bibliografia   211
Spis ilustracji   223
Spis tabel   225
Indeks   227

Inni Klienci oglądali również

10,76 zł 11,95 zł
Do koszyka

Przyśpiesz swój sukces, czyli Startup na sterydach

Ta książka jest dla tych, którzy rozkręcają własny biznes albo dopiero o tym myślą. W jednym miejscu zebrana jest duża porcja konkretnej wiedzy od praktyków, bez zbędnych teorii.Cenny zbiór porad z biznesowego wdrażania...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Finansowy geniusz. Polska filozofia sukcesu

Finansowy Geniusz to nie jest zwykła książka. To mapa. Mapa do skarbu. Wiecie, taki stary kawałek papieru z namalowanym dużym czarnym X, gdzieś na jakiejś wyspie. Co jest w kufrze? Złoto? Diamenty? Jedwab? Nie wiem, każdy z was sam ustala...
4,35 zł 4,83 zł
Do koszyka

"Sukces" nr 9/2013

Miesięcznik "Sukces" to magazyn ludzi wyjątkowych. Zależy nam na prezentowaniu postaci ciekawych, odgrywających istotną rolę w życiu społecznym. Takich, którzy czując misję realizują ważne cele.To co miesiąc 128 stron w ele...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka

Transparentność dokonań uczelni wyższej

Celem głównym monografii jest identyfikacja poziomu transparentności dokonań polskich uniwersytetów z perspektywy zewnętrznych interesariuszy – w wymiarze finansowym i niefinansowym – oraz odniesienie go do poziomu transparent...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Strategia prze-myślenia – elementarz sukcesu - czyli mały nie-poradnik ogromnych różnic i jak odzyskać swoje życie dla siebie

Ta lektura jest dla Ciebie!Czy Ty również, podobnie jak przeważająca większość uczestników moich wykładów, odnosisz wrażenie, że to przecież nie może być wszystko? Czy i Ty oczekujesz od życia czegoś więcej?...
4,35 zł 4,83 zł
Do koszyka

"Sukces" nr 7/2013

Miesięcznik "Sukces" to magazyn ludzi wyjątkowych. Zależy nam na prezentowaniu postaci ciekawych, odgrywających istotną rolę w życiu społecznym. Takich, którzy czując misję realizują ważne cele.To co miesiąc 128 stron w ele...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!