0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2012

  • Autor: Elżbieta Guzek, Emil Ślązak

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej. Na podstawie obszernych źródeł bibliografi cznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0. Jestem przekonany, że książka spotka się z dużym zainteresowaniem Czytelników, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników banków . Prof. dr hab. Andrzej Gospodarowicz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu To ważna pozycja w polskiej literaturze ekonomicznej. Opisuje praktyczne możliwości wykorzystania potencjału bankowości internetowej i założeń CRM w nowym modelu biznesowym opartym na Web 2.0 . Prof. dr hab. Jacek Grzywacz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-5280-2
  • ISBN druku: 978-83-264-3815-8
  • Liczba stron: 224
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorach 	  7
Wprowadzenie 	  9
1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju 	  15
1. 1. Koncepcja bankowości internetowej 	  15
1. 2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych  	  23
1. 3. Proces ewolucji bankowości internetowej  	  31
1. 4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej  	  33
 2. Determinanty popytowe bankowości internetowej 	  37
2. 1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie  	  37
2. 2. Determinanty socjologiczne  	  40
2. 3. Determinanty behawioralne  	  47
2. 4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych 	  54
3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0  	  57
3. 1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu  	  57
3. 2. Megatrendy w rozwoju Internetu 	  64
3. 3. Uwarunkowania technologiczne Web 2. 0  	  67
3. 4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0  	  68
3. 5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0 	  69
3. 6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0  	  72
3. 6. 1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna 	  72
3. 6. 2. Profil prosumenta  	  73
3. 6. 3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej  	  75
4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej  	  82
4. 1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking) 	  82
4. 2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej 	   87
4. 2. 1. Istota aplikacji społecznościowych  	  87
4. 2. 2. Blog banking (bloggig)  	  90
4. 2. 3. Mikroblogi (mikroblogging) 	  95
4. 2. 4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum)  	  99
4. 2. 5. Strony internetowe wiki  	  102
4. 2. 6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing)  	  106
4. 2. 7. Syndykacja internetowa (Web syndication)  	  111
4. 2. 8. Podkasty (podcasting)  	  115
4. 2. 9. Widżety (Web widgets)  	  118
4. 2. 10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds)  	  119
4. 2. 11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking)  	  123
4. 2. 12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking)  	  126
4. 2. 13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0  	  140
4. 3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu  	  143
5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne  	  147
5. 1. Istota "architektury uczestnictwa"  	  147
5. 2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up)  	  150
5. 3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application)  	  154
5. 4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego 	  157
5. 4. 1. Personalizacja serwisu obsługi  	  157
5. 4. 2. Agregacja kont (account aggregation)  	  161
5. 4. 3. Formularze interaktywne (Web application)  	  164
5. 4. 4. Komunikatory internetowe typu Skype  	  166
5. 4. 5. Internetowe serwisy rekomendujące  	  168
5. 4. 6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management)  	  178
5. 5. Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z 	  182
5. 6. Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers  	  186
Zakończenie  	  195
Aneks. Wybrane definicje pojęcia bankowości elektronicznej  	  199
Bibliografia 	  203
Indeks 	  217

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
35,98 zł 39,98 zł
Do koszyka

Bankowość hipoteczna i rynek nieruchomości

Dobry system kredytowy jest podstawowym warunkiem osiągnięcia sukcesu w restrukturyzacji systemu finansowania rynku nieruchomości w Polsce. Wymaga on stabilnych i zasobnych źródeł finansowania. Z tego względu w finansowaniu nieruchomości szczeg&...
69,30 zł 77,00 zł
Do koszyka

MIK-21 Międzynarodowa Innowacyjność i Konkurencyjność w XXI w. Aspekty Innowacyjne

Publikacja „MIK-21 – Międzynarodowa Innowacyjność i Konkurencyjność w XXI wieku” stała się rozpoznawalną marką przypisaną Fundacji Innowacji i Nowoczesnych Technologii, znanej pod skrótem INOTECH. Obecnie przechodzimy już przez...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy

„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najnowszy poradnik e-commerce, pozwalający sprawnie i szybko opanować temat budowy, prowadzenia i rozwoju sklepu internetowego. Prowadzenie firmy, zwłaszcza na dyn...
58,50 zł 65,00 zł
Do koszyka

Rada Nadzorcza w Banku Spółdzielczym

Nowa pozycja wydawnicza BODiE poświęcona jest funkcjonowaniu rady nadzorczej banku spółdzielczego w otoczeniu instytucjonalnym, obowiązkom w świetle uregulowań prawnych i m.in. zadaniom w procesie nadzoru nad systemem zarządzania bankiem. Zwr&o...
75,60 zł 84,00 zł
Do koszyka

Działania naruszające prawa do domen internetowych

Opisana w książce problematyka prawnych aspektów domen internetowych stanowi jedno najbardziej aktualnych zagadnień w obszarze prawa nowych technologii. Dotyczy zarówno postępowań karnych w sprawach o przestępstwa z wykorzystaniem domen i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!