0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój - Seniorzy na rynku - wyzwania dla działań innowacyjnych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2015

  • Redakcja naukowa: Anna Francik, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Lubica Lesakova

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój - Seniorzy na rynku - wyzwania dla działań innowacyjnych

Sukces firmy na konkurencyjnym rynku zależy od jej zdolności dostosowania się do ciągłych zmian w otoczeniu. Badania wskazują, że organizacje muszą być bardziej elastyczne, przedsiębiorcze i innowacyjne, posiadać zdolność szybkiego adaptowania się, by efektywnie funkcjonować w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych [Parker and Bradley, 2000; Valle, 1999]. Zarówno w literaturze jak i w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstw wiele uwagi poświęca się zagadnieniom przedsiębiorczości i innowacyjności. Przedsiębiorczość wiąże się z takimi pojęciami, jak: inicjatywa, obrotność, zaradność czy kreatywność. Kojarzą się z nią takie określenia, jak dynamiczność i zmiana. Przedsiębiorczość jest zaprzeczeniem takich pojęć, jak „powtarzalność” czy „naśladownictwo”. Wśród cech orientacji przedsiębiorczej o szczególnym znaczeniu w funkcjonowaniu poszczególnych organizacji wymienia się także innowacyjność i proaktywność. Innowacje zajmują szczególne miejsce wśród czynników sukcesu przedsiębiorstw. Na znaczenie innowacji w tym aspekcie wskazują autorzy wielu prac, m.in. J. Kay, G. Hamel, C.K. Prahalad, M. Porter, H. Simon i in. [Poznańska, 2006]. Podstawowym celem wprowadzania innowacji jest w istocie rozwój przedsiębiorstwa. Dążąc do tego celu, przedsiębiorstwo realizuje szereg celów pośrednich, jakimi są m.in.: dostosowanie do zmian otoczenia, osiągnięcie wyższej jakości produktów, wzrost konkurencyjności, unowocześnienie procesów wytwórczych, podniesienie wydajności i jakości pracy, poszerzenie rynku odbiorców, rozwój działań marketingowych, podniesienie prestiżu firmy, zwiększenie ogólnej sprawności i efektywności działania, poprawa warunków i bezpieczeństwa pracy i in. [Pomykalski, 1997].

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Anna Francik, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Lubica Lesakova
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-64927-62-1
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Rozmowy o rynku książki 13

Zbiór 30 wywiadów publikowanych w dwutygodniku "Biblioteka Analiz" w 2013 roku. Bohaterami rozmów są przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego i p...
52,20 zł 58,00 zł
Do koszyka

Nowe wyzwania dla przedsiębiorstw na rynkach finansowych

Ostatni kryzys finansowy doprowadził do szeregu zmian regulacyjnych i przewartościowań w systemie finansowym. Większa restrykcyjność banków w finansowaniu przedsiębiorstw skłania te podmioty w coraz większym stopniu do pozyskiwania środkó...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce wobec wyzwań gospodarki XXI wieku

Rozwój współczesnych przedsiębiorstw jest zagadnieniem wieloaspektowym i wielopłaszczyznowym, co wynika m.in. z oddziaływania zarówno jego warunków, jak i czynników na uzyskiwane efekty tego procesu. Sam rozwój...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Energetyka wyzwania prawno-instytucjonalne

"... Jak w każdym państwie na świecie, tak i w Polsce kondycja i przyszłość sektora energetycznego determinowana jest przez czynnik polityczny. Wpływ, jaki wywiera on na branżę, zdaje się być nieograniczony. Decyduje, w jakim kierunku będzie się ...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynkach europejskich

W publikacji autorka koncentruje swą uwagę na analizie zjawiska konkurencyjności międzynarodowej na poziomie branży. W książce kompleksowo ujęto z jednej strony możliwości podmiotów gospodarczych postrzeganych przez pryzmat posiadanych przez nie...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

W kręgu kultury i języka. Innowacje w nauczaniu i promocji języka polskiego jako obcego

Monografia stanowi zbiór prac powstałych w ramach realizacji projektu „Dni Języka Polskiego w Kaliningradzie. W kręgu sztuki i filozofii”. Interdyscyplinarny charakter przedsięwzięcia znalazł odbicie w wieloaspektowości problematyki ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!