0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective - Creative economy - challenges for the development of Szczecin and Glasgow

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2014

  • Redakcja naukowa: Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Krzysztof Zamasz, Vladimír Hiadlovský

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective - Creative economy - challenges for the development of Szczecin and Glasgow

Revolutionary changes in economy, progressive globalization of the world of innovation, greater openness of societies, migration processes, large social mobility and unlimited relations by means of technological tools, developed for only a few years, focus on soft management tools such as quality and culture open new innovation opportunities – they constitute a valuable chance that is possible to use broadly because the opportunities create resources of new knowledge being a perfect innovative potential. The degree to which knowledge is processed into innovations depends on the creativity and people’s entrepreneurship, organization and societies. At the same time entrepreneurial development with a high level of innovation, investment, but also effects is of particular importance. The views of J. Schumpeter, formulated in the first half of the twentieth century, and then P. Drucker’s views from the 1980s undoubtedly had the greatest impact on the contemporary understanding of innovation processes and their importance to the enterprise. J. Schumpeter saw the essence of innovation in the changes of “significant scope”, disrupting the existing equilibrium and creating a new “combination of production factors.” With these innovations entrepreneurs achieve above-average returns, making economy more dynamic. Product innovations, new processes and new forms of organization and management are especially important. Thanks to them, entrepreneurs may not only overcome barriers more easily to enter the market, but it is also easier for them to rival the existing competition.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Krzysztof Zamasz, Vladimír Hiadlovský
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-64927-09-6
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Economics and Business Communication Challenges. International Week

Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowców uczestniczących w Programie Erasmus+, kt&oacut...
43,47 zł 48,30 zł
Do koszyka

Contemporary Challenges towards Management III

Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istniejącym turbulentnym otoczeniu – pogłębionym przez ...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Non-natives writing for Anglo-American journals: Challenges and urgent needs

The author presents the problem of writing research articles in English as a foreign language by Polish scholars – specialists in linguistics and applied linguistics – for publication in Anglo-American journals.In her book she e...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy

This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit flows....
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

SPC – Statistical Process Control

Nowoczesne i otwarte na zmiany przedsiębiorstwo nie może obyć się bez sprawnie funkcjonującego systemu zarządzania jakością wyrobów i usług. Jedną z kluczowych ról w takim systemie odgrywa SPC, czyli statystyczne sterowanie procesami. W p...
224,10 zł 249,00 zł
Do koszyka

Public and Private Law and the Challenges of New Technologies and Digital Markets. Volume II. Legal Aspects of FinTech

Monografia traktuje o wykorzystywaniu nowych technologii informatycznych na potrzeby rynku finansowego. Zagadnienie to omawiane jest z perspektywy prawnej oraz ekonomicznej, w oparciu o przepisy krajowe oraz europejskie.Analizie poddano naj...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!