• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie medyczne - szeroka oferta »


Influencer marketing w dobie nowych mediów (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Łódź, 1, 2021

  • Autor: Kinga Stopczyńska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
22,45 zł
20,21 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,24 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8220-293-9
  • ISBN druku: 978-83-8220-292-2
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 	9

Rozdział 1. Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów	23
1.1.	Społeczeństwo informacyjne	23
1.1.1.	Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego	27
1.2.	Potencjał społeczeństwa informacyjnego	46
1.3.	Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego	49
1.3.1.	Milenialsi – Hashtag Generation	52
1.3.2.	Pokolenie XD	56
1.3.3.	Pokolenie Z	57

Rozdział 2. Nowe media	63
2.1.	Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0	63
2.2.	Social media – analiza pojęcia	67
2.3.	Social media – przegląd narzędzi	74
2.4.	Media społecznościowe w ujęciu statystycznym	80
2.5.	Media społecznościowe w Polsce	82
2.6.	Portale społecznościowe	85
2.7.	Analiza wybranych portali społecznościowych	87
2.7.1.	Facebook	87
2.7.2.	Instagram	92
2.7.3.	TikTok	99

Rozdział 3. Influencer marketing w dobie nowych mediów	105
3.1.	Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta	105
3.2.	Social media marketing	112
3.3.	Klient w dobie nowych mediów	113
3.4.	Zjawisko ślepoty bannerowej	115
3.5.	Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów	117
3.6.	Storytelling, czyli budowanie więzi historią	119
3.7.	Influencer marketing	126
3.7.1.	Historia influencer marketingu	128
3.8.	Istota influencer marketingu	135
3.9.	Charakterystyka pojęcia influencer	139
3.9.1.	Typologia influencerów	141
3.10.	Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji	149
3.10.1.	Case study – silver influencer marketing na polskim rynku	151
3.11.	Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu	163
3.12.	Fake influencers	167

Rozdział 4. Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych	173
4.1.	Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania	173
4.2.	Uzasadnienie wyboru metody badawczej	174
4.3.	Dobór do próby badawczej	176
4.4.	Analiza wyników badania	178
4.4.1.	Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów	179
4.4.2.	Analiza współpracy influencerów z markami	187
4.4.3.	Analiza działań marek w obrębie Instagrama	192
4.4.3.1.	Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu	192
4.4.3.2.	HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska	197
4.4.3.3.	Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie	202
4.5.	Rekomendacje	205

Zakończenie	209
Bibliografia	213
Spis tabel	227
Spis wykresów	229
Spis rysunków	231

20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Nowe media w PRL

Polska Rzeczpospolita Ludowa niosła na swoich sztandarach hasła postępu. Czy udało się je realizować w czasach niespotykanego wcześniej rozwoju technik komunikacyjnych i narodzin nowych mediów, gdy polska gospodarka tonęła w kryzysie, a ustr&oac...
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

O nowej jakoby pieśni

Dzieło Bełcikowskiego Adama. Adam Bełcikowski to polski historyk literatury, dramatopisarz i poeta. Autor cenionych dramatów historycznych i rozpraw.
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Nowa Gigantomachia

Legenda Jasnej Góry zaczęła narastać dopiero za sprawą broszury księdza Kordeckiego Nowa Gigantomachia" wydanej trzy lata po oblężeniu. Przeor przyrównał w niej obronę klasztoru do... wojny trojańskiej. Ta właśnie książeczka ukształt...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Schematy podatkowe – nowy obowiązek w jednostkach sektora publicznego

"W ostatnich miesiącach bardzo popularnym tematem wśród praktyków prawa podatkowego jest problematyka raportowania schematów podatkowych. Z dniem 1 stycznia 2019 r. do działu III Ordynacji podatkowej został wprowadzony nowy ro...
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Nowe opowiadania

Dzieło Zuzanny Morawskiej. Zuzanna Morawska, to polska pisarka dla dzieci i młodzieży, działaczka oświatowa. Autorka powiastek dla małych dzieci oraz poczytnych powieści historycznych dla młodzieży. Utwory jej odznaczają się wysoką wartością wychowawczą.
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

Bajki nowe

Bajki Ignacego Krasickiego (1735–1801) najwybitniejszego poety polskiego Oświecenia, prozaika, encyklopedysty, biskupa warmińskiego i arcybiskupa gnieźnieńskiego. Epigramatyczne bajki Krasickiego są uznawane za najwyższe osiągnięcie w tym gatunku...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.