0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Handel ziemią po nowemu

(eBook)

Kto może kupić, kto odziedziczy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Autor: Joanna Archacka

  • Wydawca: Infor Biznes

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Handel ziemią po nowemu

Handel ziemią po nowemu Kto może kupić, kto odziedziczy Nowe przepisy bardzo restrykcyjne Wielka rola państwa Mamy teraz ostre przepisy dotyczące m.in. sprzedaży gruntów rolnych. Kto i na jakich zasadach może kupić ziemię, jak wyglądają kwestie dziedziczenia? – wyjaśniamy w naszym poradniku. Pokazujemy rewolucyjne zmiany dotyczące przenoszenia własności gospodarstw należących do prywatnych właścicieli. Przepisy te utrudnią, a czasami nawet uniemożliwią nabywanie ziemi przez osoby niezwiązane z rolnictwem. Wyjaśniamy skąd pojawił się kłopot z uzyskiwaniem kredytów przez właścicieli użytków rolnych i dlaczego prawo utrudnia instytucjom finansowym wpisywanie hipotek do ksiąg wieczystych. W opracowaniu m.in. kim jest rolnik indywidualny, na czym polega rękojmia prawidłowego prowadzenia gospodarstwa, jakie są obowiązki nabywcy ziemi, czy nowa ustawa dotyczy dziedziczenia i zasiedzenia.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-653-6141-7
  • Liczba stron: 25
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
13,49 zł 14,99 zł
Do koszyka

Seks w Nowym Jorku

Przeżyć ekscytujące przygody, zakosztować emocji, a przede wszystkim spróbować zakazanego owocu, czyli dzikiego, nieskrępowanego seksu z różnymi partnerami – to marzenia Trudy, dziewczyny z małego miasteczka. Na ich realizację wybie...
30,22 zł 33,58 zł
Do koszyka

Nowe formy korupcji

Autorka wykazuje, że w stosunkach między przemysłem farmaceutycznym a lekarzami dominuje często motyw zysku finansowego, bez względu na interes pacjenta. Korporacja zawodowa, podobnie jak i powołane do tego instytucje państwa, w najlepszym wypadku przy...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Na fali nostalgii. Lata osiemdziesiąte i dziewięćdziesiąte w najnowszej kulturze i literaturze popularnej

Przygotowana przez Dariusza Piechotę monografia jest fascynującą opowieścią o popkulturze, którą mam zamiar postawić na półce pomiędzy Understanding Popular Culture Johna Fiske’a a III Rzeszą Popkultury Bartłomieja Dobroczyńskiego. ...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Biblia Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu

BIBLIA wydana przez WYDAWNICTWO M w Roku Wiary jest wyjątkową, limitowaną edycją. Zawiera 121 ilustracji Gustave’a Doré i nawiązuje do niezwykle cenionych XIX -wiecznych wydań. Jest to pierwsze w Polsce wydanie Pisma Świę...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19

Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie: – content marketingu jak...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!