0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Gry i zachowania nieetyczne w organizacji

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Gry i zachowania nieetyczne w organizacji

W książce omówiono gry społeczne prowadzone w organizacji. Dokonano analizy różnych nieetycznych zachowań, takich jak: kradzież, szantaż, sabotaż, zdrada, inwigilacja, protekcja. Zawarto również praktyczne porady dotyczące zarządzaniem zachowaniami nieetycznymi.

Każdy z nas jest aktorem i posiada wiele możliwości zmieniania własnego zachowania (inaczej zachowujemy się w obecności przełożonego, kolegów z pracy, inaczej, kiedy jesteśmy sami). O tej prawdzie od dawna wiedzą socjologowie, ekonomiści, specjaliści z zarządzania. Gramy również we współczesnych organizacjach produkcyjnych, usłu­gowych, a gry te są coraz bardziej przemyślane, per?dne. Organizacja jest teatrem, w którym wyróżnić można publiczność, scenerię, aktorów z przypisanymi rolami, reżyserów, specjalistów od naświetlenia, garderobianych. Ta metafora jest dzisiaj wyjątkowo aktualna.

Wzrasta nasza wiedza o metodach socjotechnicznych, wzrasta znaczenie pracy w naszym codziennym życiu. Współczesne organizacje są coraz bardziej złożonymi systemami społecznymi, a wszelkim grom towarzyszy wiele zachowań nieetycznych. Korupcja, kłamstwo, oszczerstwo, zdrada, inwigilacja, oszukiwanie, nepotyzm, sa­botaż, szantaż, to tylko wybrane przykłady coraz częściej spotykanych przejawów zachowań nieetycznych.

Ważne jest wobec tego to, aby wiedzieć, w jaki sposób można kształtować zachowania etyczne i zarządzać „pracownikami trudnymi”. Kiedy jednak czymś zarządzamy, to nie możemy zapominać o tym, że nasz rzeczywisty wpływ na zachowania pracow­ników jest ograniczony. Nie można bowiem, jak wydaje się niektórym przełożonym, zaszu?adkować jakiegokolwiek pracownika. Każdy z nas jest kimś wyjątkowym, a mechanizmy naszego postępowania są na szczęście wielką tajemnicą.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia kliniczna i psychoterapia
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Etyka
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788372517166
  • EAN: 9788372517166
  • Liczba stron: 212
  • Wymiary: 15.7x23.0cm
  • Waga: 0.33kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Organizacja ruchu kolejowego

Wydawnictwo PWN przedstawia nowoczesną i bardzo potrzebną książkę – kompendium dotyczące transportu kolejowego w Polsce. W związku z dużymi nakładami w tym sektorze gospodarki (pieniądze w ramach budżetu UE) i dużego rynku w naszym kraju (hub tra...
42,45 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zachowania, które mogą zranić

Autor znany czytelnikom z licznych publikacji dotyczących uzależnień, przede wszystkim od alkoholu, tym razem przekazuje wiedzę o uzależnieniach niesubstancjalnych, czyli behawioralnych (od zachowań). Zajmuje się w tej książce m.in. zaburzeniami związa...
69,10 zł
Do koszyka

Przygotowanie imprez i usług turystycznych. Kwalifikacja HGT.07 Technik organizacji turystyki Podręcznik Część 1

Podręcznik podaje podstawowe wiadomości z zakresu turystyki, takie jak: czynniki rozwoju turystyki, motywy podróżowania, kategorie, rodzaje i formy turystyki. Omawia także usługi najczęściej świadczone w turystyce i wyjaśnia, jak kreują one potr...
48,10 zł
Do koszyka

Organizacja i techniki sprzedaży Prowadzenie sprzedaży Tom 2 Podręcznik Kwalifikacja A.18

Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik handlowiec oraz sprzedawca w zakresie kwalifikacji A.18 (Prowadzenie sprzedaży). Omawia zagadnienia dotyczące: zasad zamawiania, przyjmowania i dokum...
49,15 zł 62,00 zł
Do koszyka

Rozwój organizacji pozarządowych wobec wyzwań współczesności

Potrzeby współczesnego społeczeństwa są coraz bardziej złożone i wymagają wyrafinowanych metod i instrumentów wsparcia. Organizacje pozarządowe, podejmując starania, by sprostać tym wyzwaniom, poszukują takiego modelu rozwoju organizacji,...
37,98 zł 49,90 zł
Do koszyka

Zachowania konsumentów Wybrane problemy

Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do z...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!