0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Firma w Internecie Poradnik subiektywny

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Firma w Internecie Poradnik subiektywny

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324664764
  • EAN: 9788324664764
  • Liczba stron: 168
  • Wymiary: 14.0x21.0cm
  • Waga: 0.22kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

21,26 zł
Do koszyka

Poradnik młodego ekologa

Poradnik młodego ekologa to prawdziwa skarbnica wiedzy. Można się z niej dowiedzieć, jak należy postępować, by żyć w zgodzie z przyrodą. Jak oszczędzać energię i wodę, jak zachować się w lesie, co zrobić, gdy widzimy zwierzę po...
51,13 zł 59,50 zł
Do koszyka

Astma w pytaniach i odpowiedziach Poradnik

Astma w pytaniach i odpowiedziach – poradnik – monografia napisana jest przystępnie i praktycznie, tak, że może być dedykowana, zarówno dla lekarzy pierwszego kontaktu, zajmujących się na co dzień m.in. diagnozowaniem i leczeniem ast...
46,60 zł 49,90 zł
Do koszyka

Transdiagnostyczna terapia zaburzeń emocjonalnych młodzieży. Poradnik

Nastolatki, przeżywając silne emocje takie jak strach, lęk, smutek czy złość, mogą doświadczać dystresu, niepokoju, dyskomfortu. Choć nie zawsze werbalizują trudne doznania, to ich zachowanie i emocjonalna ekspresja komunikują, że trudno im znieść włas...
53,26 zł 69,00 zł
Do koszyka

Poradnik dla krótkowidza

Zagadnienia: anatomia gałki ocznej, definicja i podział krótkowzroczności, przebieg kliniczny, profilaktyka, wyrównanie krótkowzroczności,ćwiczenia wzroku, leczenie zachowawcze, laserowa korekcja i leczenie operacyjne, specyficzne ...
18,59 zł 29,90 zł
Do koszyka

Z poradnika smyka Jak poradzić sobie ze złością?

Julek, główny bohater tej książeczki, podsuwa pięć zabawnych i kreatywnych sposobów radzenia sobie z wybuchami złości. Bez trudu może je wypróbować każdy maluch. Ilustracje, naśladujące dziecięce rysunki, skupiają uwagę małych czyt...
44,00 zł
Do koszyka

Pompy i podajniki do betonu Poradnik operatora

W książce omówiono charakterystykę, budowę i eksploatację wybranych typów pomp i podajników do betonu, a także technologie robót i zasady bezpieczeństwa pracy. Przedstawiono też obowiązujące przepisy odnoszące się do użytkow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!