0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2016

  • Seria / cykl: HR

  • Autor: Marek Kozłowski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku

Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu. W książce szczegółowo omówiono: ideę i kształtowanie się employer brandingu, zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych, kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy, trendy w employer brandingu na polskim rynku, główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu, sposoby uwzględnienia koncepcji employer brandingu w strategii organizacji, zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding, analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów, najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa, problematykę employer brandingu zewnętrznego, koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania, najważniejsze działania w zakresie employer brandingu, aplikacje chmurowe dające dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie HR. Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8092-796-4
  • ISBN druku: 978-83-8092-484-0
  • Liczba stron: 224
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorze   7
Podziękowania    9
Wstęp   11
Rozdział 1. Wprowadzenie do idei employer brandingu   13	1.1. Rys historyczny - employer branding dawniej i dziś. Zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich przemian gospodarczo-ekonomicznych    15	1.2. Kontekst socjologiczny - nowe generacje nowymi wyzwaniami dla pracodawców   21	1.3. Trendy w Polsce oraz na świecie. Dokąd zmierzamy i dlaczego?    30	1.4. Główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu   34
Rozdział 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji   39	2.1. Proces budowania strategii   40	2.2. SWOT EB - uważnie przyjrzyj się swojej firmie   43	2.3. Zwrot z inwestycji w employer branding. Jak zmierzyć, policzyć i sprawdzić skuteczność naszych działań?    46	2.4. Analiza wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów   48
Rozdział 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa   51	3.1. Komunikacja wewnętrzna. Czy wiemy co z nią robić?    53	3.2. Implementacja badań satysfakcji, zaangażowania i ocen pracowniczych i ich wpływ na zasoby ludzkie    64	3.3. Programy rozwojowe, szkolenia, programy lojalnościowe    69	3.4. Zbudowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i ich przestrzeganiu w codziennym życiu firmy. Czy to w ogóle możliwe?    74	3.5. Mapowanie stanowisk i planowanie sukcesji - znajdź źródło swojej przewagi konkurencyjnej, opierając się na kluczowych zasobach ludzkich organizacji   76	3.6. Waga motywowania podczas budowania dobrego wizerunku    77	3.7. Jedziemy na teambuilding. Integracja i eventy jako element wizerunku   84	3.8. Pożegnanie z pracownikiem   86	3.9. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna - spójność w budowaniu dialogu z rynkiem pracy   88
Rozdział 4. Employer branding zewnętrzny   92	4.1. Nowe formy komunikacji na rynku. Employer branding w wyszukiwarkach   94	4.2. Dobór mediów do grup docelowych   108	4.3. Jak komunikować markę pracodawcy, by o niej pamiętano?    111
Rozdział 5. CSR - wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu   136
Rozdział 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych   142
Rozdział 7. Nowoczesny HR w chmurze   145
Rozdział 8. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku   157	8.1. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris   157	8.2. JTI Polska Sp. z o.o.    169	8.3. Kompania Piwowarska SA   182	8.4. BRE Bank SA   188	8.5. Mars Polska Sp. z o.o.    202
Zakończenie   211
Literatura   213
Indeks   219

Inni Klienci oglądali również

22,97 zł 25,52 zł
Do koszyka

Uzdrawiające zmiany Cztery proste kroki do lepszego życia

Uzdrawiające zmiany to książka napisana przez uznanego specjalistę, który dzieli się z czytelnikiem doświadczeniem zgromadzonym w trakcie wieloletniej pracy jako terapeuty. Posługując się przykładami swoich pacjentów i ich drogi do wyzdro...
21,53 zł 23,92 zł
Do koszyka

Szkolenia BHP i badania profilaktyczne pracowników – obowiązki pracodawcy

Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów bhp zawierających wskazania dotyczące kierowania pracowników na badania profilaktyczne, organizowania szkoleń, zapewnienia określonych warunk&oac...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Cudowne wizerunki Chrystusa

Najbardziej niezwykłe wizerunki Chrystusa otaczane są nadzwyczajnym kultem wiernych. To klęczącym przed nimi spełniają się modlitewne prośby, a łaski Boże w sposób szczególny spływają na tych, którzy wpatrzeni w Bożego Syna, otwier...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Zamówienia typu zaprojektuj i buduj, czyli jak przygotować postępowanie

Przewodnik dla specjalisty zamówień publicznych, w którym znajdziesz wskazówki jak uniknąć ogłaszania dwóch procedur o udzielenie zamówienia na roboty budowlane.
18,38 zł 19,92 zł
Do koszyka

Samozatrudnienie - krok po kroku - wydanie specjalne

Rosnące koszty pracy skłaniają wiele osób pracujących na etacie do rozpoczęcia działalności na własny rachunek, a więc założenia działalności gospodarczej. Zjawisko zmiany stosunku pracy na świadczenie usług w ramach samodzielnie prowadzonej dzi...
24,99 zł
Do koszyka

Dwa kroki w przyszłość

Kilka lat temu Judd uratował Christabel życie. Czuł się odpowiedzialny za samotną, pozbawioną środków do życia nastolatkę. Zamieszkali wspólnie w jego posiadłości, gdzie życie toczy się ustalonym rytmem. Każdy z domowników zna swoj...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.