0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Zarządzanie, organizacja, marketing

Pokaż listę kategorii

Kategorie

Ebooki i Audiobooki
Medycyna
Nauki o zdrowiu
Nauka języków obcych
Ebooki w języku angielskim Ebooki w języku niemieckim
Pedagogika
Poradniki medyczne
Psychologia
Socjologia Sport Zarządzanie, organizacja, marketing Prawo medyczne Etyka Zdrowie publiczne
Beletrystyka i literatura faktu
Literatura popularnonaukowa
Zawężone wyniki wyszukiwania
Znaleziono: 21 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Ekonomista 2019 nr 3

Redaktor: Praca zbiorowa
Wydawca: Key Text
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
54,24 zł 60,27 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Wydawca: Edu-Libri
Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędn...

Współczesne zarządzanie. Przejawy, uwarunkowania i wyzwania. Tom 2

Dzisiejsza rzeczywistość społeczno-gospodarcza, charakteryzująca się wysokim poziomem złożoności oraz wielością różnorodnych zmian, wywołujących stan znaczącej niepewności, tworzy wspó...

Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych

Autor: Piotr Tarka
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania...
27,55 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie rozwojem współczesnych miast

Miasta są złożonymi, wieloelementowymi organizmami, a zarządzanie nimi wymaga interdyscyplinarnej wiedzy i umiejętności. Obecnie, gdy w zarządzaniu miastami istotnego znaczenia nabrało podejście te...

Mity PR-u

Czy nie ma złej sławy?

Autor: Rich Leigh
"Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale p...
42,30 zł 47,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

Autor: Michał Kucia
W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zapreze...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Wpływ wewnętrznych czynników na sukces projakościowego zarządzania w organizacji

Jakość jest atrybutem otaczającego nas świata, stanowi kryterium wyboru w podejmowaniu różnorodnych decyzji, co wpływa na funkcjonowanie rynku. Zmieniające się rynkowe warunki gospodarowania...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Kształtowanie elastyczności finansowej przedsiębiorstwa. Perspektywa innowacyjności przemysłowych spółek publicznych

Tematem książki jest elastyczność finansowa w dwóch formach: elastyczności gotówkowej i elastyczności zadłużeniowej. Autorka bada ich wzajemne relacje oraz czynniki wpływające na elas...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Akademicki spin off

Wiedza, zasoby i ścieżki rozwoju

Akademickie spin offy to przedsiębiorstwa tworzone przez byłych lub obecnych pracowników instytucji naukowych iwykorzystujące elementy wiedzy naukowej do budowy swojej oferty rynkowej. Stano...

Marketing polityczny

Jak wygrać wybory?

Wydawca: Roster
Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych. Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz kl...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zarządzanie zielonym łańcuchem dostaw

Autor: Anna Maryniak
W ciągu ostatniej dekady problemy dotyczące ochrony środowiska stały się bardzo ważne z punktu widzenia działalności przedsiębiorstw. Powodem było między innymi podnoszenie świadomości społeczeństw...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Twoje kompetencje miękkie. Soft skills

E-book "Twoje kompetencje miękkie. Soft skills" to kompendium wiedzy, który dostarcza rzetelnych informacji z tematyki wybranych umiejętności miękkich. E-book zawiera VI rozbudowan...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa

Jednym z istotnych czynników wpływających na procesy innowacyjne zachodzące w przedsiębiorstwach jest transfer technologii, który może mieć charakter nie tylko krajowy, lecz także mię...

Rebranding

Strategiczna zmiana dla organizacji

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy s...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Mechanizmy ładu korporacyjnego a system kontroli nad sprawozdawczością finansową

Perspektywa raportów zarządu polskich i niemieckich spółek publicznych

Autor: Jacek Gad
System kontroli nad sprawozdawczością finansową, będący przedmiotem prezentowanej publikacji, stanowi jeden z przejawów konwergencji standardów ładu korporacyjnego polegający na imple...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Strategia dla Polski

Ćwierć wieku później

Publikacja samym swoim tytułem nawiązuje do programu gospodarczego Strategia dla Polski, opracowanego i realizowanego w latach 1994-1997 przez prof. Grzegorza W. Kołodkę, pełniącego wówczas ...
58,12 zł 63,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Ekonomista 2019 nr 2

Redaktor: Praca zbiorowa
Wydawca: Key Text
Dwumiesięcznik "Ekonomista" - czasopismo poświęcone nauce i potrzebom życia, założone w roku 1900.
54,24 zł 60,27 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Zwinność strategiczna przedsiębiorstw

Autor: Maja Sajdak
Monografia powstała w wyniku projektu badawczego i stanowi interesującą poznawczo pracę podejmującą problematykę zwinności przedsiębiorstw w ujęciu strategicznym. Na podstawie szeroko zakrojonej an...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the develo...
63,90 zł 71,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 21 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.