0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 27 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Procesy komunikacyjne - Jolanta Staszewska

Procesy komunikacyjne

W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na badaniu i analizie różnych aspektów procesów komunikacyjnych. Zanalizowano znaczenie skutecznej komunikacji, czynniki wpływające ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarządzania przez cele na rynku szkolnictwa wyższego. Studium przypadku Akademii Humanitas - Agata Dudek

Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarządzania przez cele na rynku szkolnictwa wyższego. Studium przypadku Akademii Humanitas

Strategia rozwoju może być istotnym instrumentem wspierającym procesy zarządzania w szkole wyższej. Umożliwia ona uczelni określenie, jakie cele chce osiągnąć w określonym czasie i jaki kierunek ro...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków - Krzysztof Knapczyk

Zarządzanie projektem kulturowym. Elementy teorii, doświadczenia, praktyki. Studia przypadków

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie specyfiki, zasad i metodologii zarządzania projektami kulturowymi na przykładzie czterech przedsięwzięć artystycznych:trzech projektów realiz...
52,20 zł 58,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI - Jolanta Staszewska

ZACHOWANIA ORGANIZACYJNE. SPOJRZENIE NA PROBLEMY TEORII I PRAKTYKI

W niniejszym opracowaniu przedstawiono uogólnione spojrzenie na zachowania organizacyjne w kontekście funkcjonowania jednostki, grupy jako całości i grup względem siebie, co dotyczy zachowań...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Konkursy jakości a efektywność lokalnej polityki oświatowej na przykładzie Programu „Samorządowy Lider Edukacji” - Maria Zrałek

Konkursy jakości a efektywność lokalnej polityki oświatowej na przykładzie Programu „Samorządowy Lider Edukacji”

Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego przedstawienia założeń konkursu „Samorządowy Lider Edukacji” i sposobów ich realizacji w kontekścieroli, jaką przedmi...
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane aspekty poglądu na menedżera w kontekście podejścia holistycznego jego funkcjonowania w organizacji - Jan Porvaznik

Wybrane aspekty poglądu na menedżera w kontekście podejścia holistycznego jego funkcjonowania w organizacji

Autor: Jan Porvaznik
Wieloletnie badania związane z zarządzaniem holistycznym były prowadzone pod moim kierownictwem w Uniwersytecie Ekonomicznym w Bratysławie. Począwszyod 2011 r. wybrane problemy holistycznych ...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie przez chaos. Wybrane aspekty epidemii COVID-19 w percepcji pracowników ochrony zdrowia - Maria Zrałek

Zarządzanie przez chaos. Wybrane aspekty epidemii COVID-19 w percepcji pracowników ochrony zdrowia

Niniejsza monografia jest próbą syntetycznego opisu i krytycznej oceny działań polskiej administracji publicznej w obszarze zarządzania kryzysowego w warunkach epidemii wywołanej koronawirus...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie wartością przedsiębiorstw o orientacji jakościowej a kapitał intelektualny - Marek Jabłoński

Zarządzanie wartością przedsiębiorstw o orientacji jakościowej a kapitał intelektualny

Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa (ang. Value Based Management) w ostatnich latach nabiera znaczenia, szczególnie w obszarze efektywnego zarządzania organizacjami. Równ...
21,78 zł 24,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie redakcją prasową - Dagmara Szastak-Zięba

Zarządzanie redakcją prasową

Książka obejmuje szeroko pojęte zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem prasowym. Autorzy przekonują do tezy, że przestrzeganie w praktyce zasad ekonomiki oraz zarządzania wydawnictwem prasowym j...
20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej - Michał Kaczmarczyk

Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej

Mimo że XXI wiek powszechnie określany jest mianem „wieku wiedzy”, owa wiedza coraz częściej traci dziś swój tradycyjny, nobliwy charakter, z właściwego sobie poziomu świętości s...
59,40 zł 66,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie, doskonalenie, zmiany - Leopold Jeziorski

Zarządzanie, doskonalenie, zmiany

Przedstawiamy Czytelnikowi do wykorzystania 31 prac (rozdziałów), których treść mieści się w trzech terminach: Zarządzanie. Doskonalenie. Zmiany. Doskonaleniem można nazwać działanie,...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowoczesne koncepcje zarządzania

Nowoczesne koncepcje zarządzania

Redaktor: Olimpia Grabiec
Nowoczesne koncepcje zarządzania to monografia zrealizowana jako pokłosie VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej GOSPODARKA – ZMIANY – ZARZĄDZANIE 2018, zadania finansowanego w ramach ...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP

Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP

Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu ...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie nowoczesną organizacją

Zarządzanie nowoczesną organizacją

Redaktor: Olimpia Grabiec
Działalność nowoczesnych organizacji opiera się nie tylko na posiadanych zasobach rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, ale coraz częściej podstawą funkcjonowania dobrej organizacji j...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współ...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie jakością w podmiotach ochrony zdrowia

Zarządzanie jakością w podmiotach ochrony zdrowia

Redaktor: Piotr Celej
Zadaniem niniejszej monografii jest dokonanie przyczynku do analizy wzajemnych relacji między systemem opieki zdrowotnej a znaczeniem jakości usług oraz identyfikacja czynników wpływających ...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie jednostkami samorządu terytorialnego w warunkach gospodarki rynkowej

Zarządzanie jednostkami samorządu terytorialnego w warunkach gospodarki rynkowej

Redaktor: Magdalena Gurdek
Zgodnie z art. 20 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej społeczna gospodarka rynkowa oparta na wolności działalności gospodarczej, własności prywatnej oraz solidarności, dialogu i współpracy...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pra...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne problemy zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach

Współczesne problemy zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach

Niniejsza publikacja przedstawia osiągnięcia badawcze oraz refleksję naukową pracownikównaukowych z ośrodków naukowych z całej Polski. Zamieszczone w niniejszymzbiorze art...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach

Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach

Opracowanie prezentuje zarówno teoretyczne, jak i empiryczne ujęcie różnorodnych problemów zarządzania w zakresie nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania, z uwzględnieniem z...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 27 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20