0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 37 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Safety monitoring in maintenance management systems for railway vehicles - Marek Sitarz

Safety monitoring in maintenance management systems for railway vehicles

Fragment recenzji Prof. dr. hab. inż. Andrzeja Lewińskiego:„Publikacja w istotny sposób porusza problematykę bezpiecznego utrzymania taboru kolejowego w warunkach obowiązuj...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Odcienie bezpieczeństwa. Obszary badań, kierunki rozwoju

Odcienie bezpieczeństwa. Obszary badań, kierunki rozwoju

Ogromna dynamika przemian, jako cecha charakterystyczna rozwoju współczesnych społeczeństw, obejmuje wszystkie sfery życia człowieka. Świat współczesny, w którym żyjemy, ulega ...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne wyzwania dla bezpieczeństwa narodowego

Współczesne wyzwania dla bezpieczeństwa narodowego

Zagadnienie rozpatrywania bezpieczeństwa w perspektywie zagrożeń i wyzwań oraz szans sprostania im jak najmniejszym kosztem ma swój wymiar zarówno obiektywny, jak i subiektywny. Zagro...
33,30 zł 37,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategia marketingu narracyjnego  w Policji - Jadwiga Stawnicka

Strategia marketingu narracyjnego w Policji

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój

Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój

Sukces firmy na konkurencyjnym rynku zależy od jej zdolności dostosowania się do ciągłych zmian w otoczeniu. Badania wskazują, że organizacje muszą być bardziej elastyczne, przedsiębiorcze i innowa...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Logistyka wyzwaniem przyszłości

Logistyka wyzwaniem przyszłości

Współcześnie zmiany społeczne, gospodarcze oraz technologiczne przebiegają w bardzo dynamiczny, impulsywny oraz niezdeterminowany sposób.Jednocześnie postępująca globalizacja or...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury

Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kulktury

Rozwój rynku usług, zarówno od strony podaży, jak i popytu, skutkuje dynamicznymi przeobrażeniami w sektorze kultury. W Europie Zachodniej od lat narasta tendencja wspierania rozwoju ...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie w czasach kryzysu. Wybrane zagadnienia

Zarządzanie w czasach kryzysu. Wybrane zagadnienia

Stałą cechą towarzyszącą procesom gospodarczym w czasach niepewności, nieprzewidywalnościoraz niepełnej informacji jest zjawisko zwane kryzysem. W życiu każdej organizacji kryzys, niezależnie...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Środki unijne jako czynnik rozwoju i konkurencyjności małych i średnich przeds iębiorstw w województwie śląskim - Anna Nehring

Środki unijne jako czynnik rozwoju i konkurencyjności małych i średnich przeds iębiorstw w województwie śląskim

Małe i średnie przedsiębiorstwa odgrywają niezwykle istotną rolę w gospodarce Polski i innych krajów europejskich. Konkurencyjność i rozwój tej grupy przedsiębiorstw decyduje o rozwoj...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Redaktor: Roman Niestrój
Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytu...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Redaktor: Marek Jabłoński
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne koncepcje zarządzania organizacjami

Współczesne koncepcje zarządzania organizacjami

Współczesne organizacje stoją w obliczu gwałtownych i złożonych zmian w wielu dziedzinach życia gospodarczego. Gwałtowne zmiany w zakresietechnologii w połączeniu z postępującą globali...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rola klastrów w kształtowaniu zrównoważonej polityki rozwoju - Marta Margiel

Rola klastrów w kształtowaniu zrównoważonej polityki rozwoju

Autor: Marta Margiel
Potrzeba rozwoju i podnoszenia konkurencyjności gospodarki jest dziś niełatwym wyzwaniem, które wymusza myślenie w sposób globalny, ale także gruntowną modyfikację strategii biznesowy...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozwój zarządzania międzynarodowego w warunkach postępującej globalizacji

Rozwój zarządzania międzynarodowego w warunkach postępującej globalizacji

Globalizacja jest procesem skomplikowanym, złożonym o charakterze obiektywnym. Termin „globalizacja” jest różnorodnie definiowany. Pomijając całe spektrum znaczeń, można zdecydow...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective

Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective

Revolutionary changes in economy, progressive globalization of the world of innovation, greater openness of societies, migration processes, large social mobility and unlimited relations by means of...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania

Redaktor: Adam Jabłoński
Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innowacje i przedsiębiorczość. Teoria i praktyka

Innowacje i przedsiębiorczość. Teoria i praktyka

Era globalizacji i informacji to czas burzliwych zmian, które wymuszają na organizacjach gotowość do ciągłej ewolucji. Powodują konieczność rozwijania nie tylko zdolności adaptacyjnych, ale ...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kapitał ludzki wobec wyzwań współczesności

Kapitał ludzki wobec wyzwań współczesności

Ewolucja myślenia o roli człowieka w organizacji, tj. przejście od myślenia w kategoriach administrowania kadrami, przez zarządzaniezasobami ludzkimi, zarządzanie potencjałem ludzkim, zarządz...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju rodziny

Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju rodziny

Przedmiot refleksji naukowych jakim jest rodzina jest zdecydowanie multidyscyplinarny. Tej trwałej i mało podatnej na gwałtowne zmiany, a jednocześnie zmieniającej się podstawowej komórce ży...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 37 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20