0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Socjologia

Znaleziono: 55 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zarządzanie przez chaos. Wybrane aspekty epidemii COVID-19 w percepcji pracowników ochrony zdrowia - Maria Zrałek

Zarządzanie przez chaos. Wybrane aspekty epidemii COVID-19 w percepcji pracowników ochrony zdrowia

Niniejsza monografia jest próbą syntetycznego opisu i krytycznej oceny działań polskiej administracji publicznej w obszarze zarządzania kryzysowego w warunkach epidemii wywołanej koronawirus...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bliżej ludzi. Społeczno - edukacyjne działania Policji na rzecz bezpieczeństwa - Iwona Klonowska

Bliżej ludzi. Społeczno - edukacyjne działania Policji na rzecz bezpieczeństwa

W niniejszej książce poruszono problematykę, której hasło przewodnie brzmi „Policja bliżej ludzi”. Na tę kwestię autorzy spoglądają z perspektywy trzech filarów uspołeczni...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wyzwania edukacji w dobie ponowoczesności

Wyzwania edukacji w dobie ponowoczesności

Redaktor: Jerzy Zieliński
Publikacja skupia się wokół tematów dot. cech charakteryzujących edukację w dobie ponowoczesności, kompetencji nauczycieli w aspekcie wyzwań edukacyjnych oraz różnorodnych wyzw...
12,78 zł 14,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metodologiczne podstawy naukowego rozwoju studentów - Kazimierz M. Czarnecki

Metodologiczne podstawy naukowego rozwoju studentów

Praca: Metodologiczne podstawy naukowego rozwoju studentów przeznaczona jest głównie dla tych dyplomantów (myślę, że doktorantów również), którzy pragną ro...
23,13 zł 25,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawowe pojęcia zawodoznawstwa

Podstawowe pojęcia zawodoznawstwa

Zakres tematyczny opracowania wykracza poza dotychczasowe widzenie omawianej problematyki. W sposób pogłębiony analizuje podstawowe obszary zawodoznawstwa. Z drugiej strony problematyka zawo...
20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rzecznik prasowy. Kompetencje interpersonalne - wybrane problemy i zagrożenia - Dariusz Rott

Rzecznik prasowy. Kompetencje interpersonalne - wybrane problemy i zagrożenia

Skrypt stanowi uzupełnienie wiedzy teoretycznej z zakresu PR i pokazuje praktyczne zastosowanie elementów PR skupione na komunikacji interpersonalnej i zarządzaniu informacją. Skierowany jes...
11,25 zł 12,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie

Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie

Redaktor: Marian Gierula
Prezentowany zbiór artykułów składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to próba przedstawienia zarówno ogólnych zmian dokonujących się na rynku medialnym,...
23,85 zł 26,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie wartością przedsiębiorstw o orientacji jakościowej a kapitał intelektualny - Marek Jabłoński

Zarządzanie wartością przedsiębiorstw o orientacji jakościowej a kapitał intelektualny

Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa (ang. Value Based Management) w ostatnich latach nabiera znaczenia, szczególnie w obszarze efektywnego zarządzania organizacjami. Równ...
21,78 zł 24,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wizerunek Kuby we współczesnych polskich reportażach podróżniczych - Agnieszka Buda-Rodriguez

Wizerunek Kuby we współczesnych polskich reportażach podróżniczych

W swojej książce, która jest pierwszą w polskim piśmiennictwie naukowym próbą przedstawienia wizerunku Kuby, autorzy skupiają się na fenomenie, jakim jest magnetyczna siła przyciągani...
13,68 zł 15,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wokół tożsamości regionalne. Zagłębie Dąbrowskie i jego sąsiedzi

Wokół tożsamości regionalne. Zagłębie Dąbrowskie i jego sąsiedzi

Oddajemy do rąk Szanownych czytelników publikację książkową poświęconą problematyce szeroko rozumianej tożsamości Zagłębia Dąbrowskiego. Tom stanowi zbiór studiów i szkic&oacut...
17,46 zł 19,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie redakcją prasową - Dagmara Szastak-Zięba

Zarządzanie redakcją prasową

Książka obejmuje szeroko pojęte zagadnienia zarządzania przedsiębiorstwem prasowym. Autorzy przekonują do tezy, że przestrzeganie w praktyce zasad ekonomiki oraz zarządzania wydawnictwem prasowym j...
20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej - Michał Kaczmarczyk

Public relations szkół wyższych. Model komunikowania się z otoczeniem w demokratycznej przestrzeni publicznej

Mimo że XXI wiek powszechnie określany jest mianem „wieku wiedzy”, owa wiedza coraz częściej traci dziś swój tradycyjny, nobliwy charakter, z właściwego sobie poziomu świętości s...
59,40 zł 66,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie, doskonalenie, zmiany - Leopold Jeziorski

Zarządzanie, doskonalenie, zmiany

Przedstawiamy Czytelnikowi do wykorzystania 31 prac (rozdziałów), których treść mieści się w trzech terminach: Zarządzanie. Doskonalenie. Zmiany. Doskonaleniem można nazwać działanie,...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Profesjologia. Nauka o zawodowym rozwoju człowieka - Kazimierz M. Czarnecki

Profesjologia. Nauka o zawodowym rozwoju człowieka

Profesjologia winna być ujęta pod znacznie dłuższym tytułem, jak np.: "Zarys nauki o warunkach, procesie, wynikach i mechanizmach zawodowego rozwoju człowieka", a to dlatego że faktyczna ...
21,24 zł 23,60 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy medialne krajów bałkańskich

Systemy medialne krajów bałkańskich

Zgodnie z koncepcją Daniela Hallina i Paolo Manciniego, przedstawioną w pracy Camparing Media Systems: Three Models of Media and Politics (Cambridge 2004), media masowe w krajach południa Europy mi...
21,78 zł 24,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Po co ci logo? - Andrzej-Ludwik Włoszczyński

Po co ci logo?

eBook (epub, mobi, pdf)
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka
Po co ci logo? - Andrzej-Ludwik Włoszczyński

Po co ci logo?

Poradnik, nie poradnik, przeczytaj i zdecyduj sam. Książka "Po co Ci Logo?" powstała z moich tekstów pisanych w większości na blogu http://alw.pl, ale też w 2+3D, Beauty&Bu...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Różne oblicza dialogu

Różne oblicza dialogu

Dialog od zawsze stanowił fundamentalną podstawę komunikacji międzyludzkiej.Nawoływania do „nawiązania dialogu”, tak często obecnie słyszane we wszystkich sferach naszego życia ku...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Starość w (wielkim) mieście - Dorota Nowalska-Kapuścik

Starość w (wielkim) mieście

Przedstawiamy raport z badań poświęcony opiniom seniorek i seniorów na temat ich potrzeb i zasobów w miejscu zamieszkania. Spiritus movens tego przedsięwzięcia badawczego była Janina ...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sport i czas wolny w perspektywie interdyscyplinarnej - Dorota Nowalska-Kapuścik

Sport i czas wolny w perspektywie interdyscyplinarnej

Sport zawsze stanowił nieodłączony element kultury, jednak w ostatnich czasach problematyka ta nabrała nowego, ogromnego znaczenia. Szeroko rozumiany ruch i rekreacja to nie tylko podstawa dobrej k...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współ...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 55 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20